loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 595 1392/12/10 نظرات (0)

دانلود بازی Thief برای PC

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

…:: نسخه فشرده شده Black Box اضافه شد ::..

همواره داستان سری Thief بسیار غنی بوده و با شخصیت اصلی خود یعنی Garrett به خوبی توانسته است در دل بازیکنان جای بگیرد. با وجود این که استودیوی سازنده‌ی بازی که Eidos Montreal نام دارد بر این موضوع تأکید می‌کند که قرار است Thief یک ریبوت از این سری باشد، اما با توجه به نمایش‌هایی که تاکنون از آن شاهد بودیم، به‌نظر می‌رسد که بازی همان DNA قبلی خود را حفظ کرده است و دچار تغییرات محوری نشده است. Thief در یک دنیای فانتزی و تاریک نیز به وقوع می‌پیوندد که لوکیشن‌های آن بیشتر از سبک Steampunk و دوران Victorian الهام گرفته شده اند. شخصیت اصلی بازی همانند نسخه‌ی قبلی Garrett است که به مدت زیادی از محل زندگی خود دور بوده است ولی تصمیم می‌گیرد که پس از چندین سال به آن بازگردد و به دنبال ماجراجویی‌های جدیدی برود. او فرزند تاریکی است و سعی می‌کند همیشه در خارج از روشنایی به سرقت بپردازد تا کارهای وی نیز افشا نشود.
شاید یکی از ویژگی‌های اخلاقی شخصیت اصلی بازی که باعث شده او را نسبت به سایر دزدانی که با آن‌ها آشنایی داریم، متمایز کند این است که گرت برای جمع آوری ثروت و سرمایه نیز دزدی نمی‌کند، بلکه او به خاطر حس ماجراجویی‌ای که در وی نهفته است، این کار را انجام می‌دهد و این موضوع سبب می‌گردد که گرت برای ماجراجویی به خطرناک‌ترین مکان‌ها برود و دزدی کند. هر چیز گران‌بهایی که در این بازی حضور دارد، مقدمه‌ای است برای آغاز یک ماجراجویی جدید. در نمایشی که از Thief مشاهده کردیم، شاهد بودیم که او پس از این که شئ گران‌بها را پیدا می‌کند، قدرت جادویی خاصی را بدست می‌آورد و بعد از این که خطرِ شناسایی شدن را احساس می‌کند، پا به فرار می‌گذارد.

 

امیررضا بازدید : 117 1392/12/10 نظرات (0)

قالب کا تم

 

 

سلام

در این ساعت از شهرقالب اسکینک قالب سایت کا تم را برای شما آماده دانلود کرده ایم. جهت مشاهده عکس قالب با کیفیت اصلی روی عکس کلیک کنید و برای دانلود و مشاهده دمو به ادامه مطلب بروید...

امیررضا بازدید : 161 1392/12/10 نظرات (0)

دانلود بازی True Skate v1.2.2 برای اندروید

در این بازی زیبا می توانید یک اسکیت برد انتخاب کنید و مهارت های خود را افزایش دهید بدون اینکه زخمی شوید و یا زمین بخورید. از ویژگی های بازی می توان به گرافیک بالا و فیزیک عالی آن اشاره نمود. قابلیت صحنه آهسته و گیم پلی فوق العاده روان نیز از دیگر امکانات بازی می باشد.

امیررضا بازدید : 153 1392/12/10 نظرات (0)

دانلود مجموعه نرم افزار Active Data Studio v8.1.0

اگر شما نیازمند برنامه هایی برای ریکاوری اطلاعات از دست رفته ی خود، ایمیج گرفتن از داده ها، رایت، ساخت دیسک بوتیبل و یا پاکسازی ایمن اطلاعات خود، هستید می توانید با استفاده از نرم افزار Active@ Data Studio، به تمامی این برنامه ها را به صورت یکجا دست یابید. Active@ Data Studio شامل هر دو دسته برنامه های کاربردی قابل نصب بر روی ویندوز و همچنین ایمیج های بوتیبل برای بوت کردن هر سیستمی، داخل محیط ویندوز و یا داس می باشد. این نرم افزار شامل تمامی ابزارهایی است که شما برای کامپیوتر خود نیاز دارید.

امیررضا بازدید : 249 1392/12/09 نظرات (0)

Majid Kharatha – Delvapas

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مجیـد خراطها به نام دلواپس با لینک مستقیم

 ترانه ؛ آهنگ و تنظیم : مجید خراطها 
 ویلن , گیتار باس , گیتار آکوستیک : مجید خراطها

 

769iikt7uirtyw453qw5qw3t5w

امیررضا بازدید : 135 1392/12/09 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Taskbar Premium - Windows 8 Style v3.4 برای اندروید

 با نصب برنامه Taskbar Premium Windows 8 Style می توانید تسکبار و یا همان نوار وظیفه ویندوز 8 را برروی دستگاه اندرویدی خود داشته باشید. این برنامه برای دسترسی سریع تر به برنامه ها، مخاطبان مورد علاقه و تنظیمات مهم است. با کلیک برروی استارت منویی برای شما باز شده که می توانید برنامه ها، مخاطب ها و تنظیمات مورد نظر خود را داخل آن بکشید. همچنین میتوانید جای دکمه استارت را عوض کنید. شما همچنین می توانید دکمه استارت را هوشمندانه تنظیم کنید تا به حالت های مختلف نمایان گردد. از ویژگی های دیگر این تسکبار این است که می توانید پوشه جدیدی اضافه و داخل آن برنامه ها و تنظیمات مورد نظر خود را قرار دهید.

امیررضا بازدید : 153 1392/12/09 نظرات (0)

ایجاد و رایت ویدئو برروی DVD با نرم افزار Leawo DVD Creator v5.3.0.0

 Leawo DVD Creator یک نرم افزار کاربردی و بسیار مفید در زمینه تبدیل و ساخت فرمت های دی وی دی می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید فرمت های مختلف ویدیویی را در برنامه بارگذاری کنید و سپس آنها را ویرایش کرده و به آسانی و تنها با چند کلیک آنها را به فرمت های دی وی دی تبدیل کنید و در دستگاه های قابل پخش خانگی مورد استفاده قرار دهید. این برنامه کاربردی قادر است تا در زمان تبدیل کیفیت فایلهای شما را حفظ کند و هیچگونه آسیبی به فایلهای نهایی وارد نکند و شما از دیدن فرمت های خروجی در دستگاه های خانگی و قابل پخش لذت ببرید. این برنامه می تواند اکثر فرمت های تصویری مانند AVI to DVD, MKV to DVD, MP4 to DVD, WMV to DVD, Xvid to DVD را به دی وی دی تبدیل کند. همچنین شما قادر خواهید تا با کمک این برنامه منوهای دو و سه بعدی را نیز برای ویدیوهایتان بسازید و زیرنویس به آنها اضافه کنید و محیط آن را کاملا سفارشی کنید.

امیررضا بازدید : 143 1392/12/09 نظرات (0)

دانلود تم Flow Theme for CM11 v3.0.5 برای اندروید

Flow Theme for CM11 تمی ساده و در عین حال زیبا برای سیستم عامل اندروید است، این تم مخصوص رام های CM9 و CM10 می باشد و برای اجرای آن نیازمند روت کردن دستگاه اندروید خود می باشید. تم دارای 15 آیکون فوق العاده منحصر به فرد است که هر کاربری را این آیکون ها به خود جذب می کنند. در حالت کلی این تم می تواند گزینه ای مناسب برای گوشی های روت شده باشد و به ویژه طراحی ظریف و جالب آن می تواند خواسته های شما را برآورده کند.

امیررضا بازدید : 251 1392/12/09 نظرات (0)

 حرفه ای rocket برای رزبلاگ

سلام

در این ساعت از شهر قالب اسکینک قالب حرفه ای rocket  را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این قالب توسط مترجمین  و طراحان اسکینک و جهت انتشار در شهر قالب اسکینک آماده شده است. از ویژگی های قالب به چند مورد اشاره میکنم:

1-دارای اسلایدر حرفه ای برای آخرین مطالب

2-دارای منوی موضوعات حرفه ای و متفاوت(کشویی و متحرک)

3-رنگ بندی حرفه ای و زیبا

4-سرعت لود بسیار کم

و...

 

امیررضا بازدید : 147 1392/12/09 نظرات (0)

قالب عاشقانه برای سیستم سایت ساز رزبلاگ

سلام

در این ساعت از شهر قالب اسکینک به عنوان اولین قالب عاشقانه برای شما قالب عاشقانه bridalshow را آماده دانلود کرده ایم. تقریبا قالب های عاشقانه کمی در نت موجود هست و این دلیلی بود که تصمیم گرفتیم این قالب را برای شما آماده کنیم. همچنین چند نفر درخواست قالب عاشقانه کرده بودند که درخواست انها هم اجرا شد. باز هم قالبی دوست داشتید درخواست کنید تا برای شما آماده شود.

از ویژگی های این قالب به چند مورد اشاره میکنیم:

1-اسلایدر حرفه ای برای آخرین مطالب

2-دارای هدر با قابلیت تغییر آن

3-دارای رنگ بندی شاد

4-فونت های زیبا و مناسب وب های عاشقانه

5-منوی آبشاری زیبا

و...

 

امیررضا بازدید : 161 1392/12/08 نظرات (0)

Masoud Saeedi – Faryade Ehsas

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مسعود سعیدی به نام فریاد احساس

ترانه سرا : سامان محمدی – آهنگساز : مسعود سعیدی

 پیانو : رضا تاج بخش – میکس و مستر : مسعود جهانی

 

547y457y252323r23

امیررضا بازدید : 157 1392/12/08 نظرات (1)

قالب شماره 1 کمپانی یونید برای 4 سیستم وبلاگدهی

 

 

ویژگی ها و امکانات این قالب :

 

  1. ساده ، زیبا و با کمترین تصاویر
  2. تب اسلایدر موضاعات و لینک ها ؛ اختصاصی کمپانی یونید
  3. نمایش دو ستونه پست ها که بی نظر بوده و اختصاصی کمپانی می باشد .
  4. حجم پایین قالب به نسبت گرافیک عالی
  5. چینش جالب موقعیت های پایین قالب
  6. بهره بردن از تکنولوژی اعلام بروز رسانی خودکار
  7. و از همه مهمتر قالب ریسپانسیو میباشد ؛ یعنی با تغییر ابعاد نمایش بصورت خودکار ابعاد موقعیت ها تغییر میکند !

 

امیررضا بازدید : 523 1392/12/08 نظرات (0)

قالب حرفه ای مجله خبری تایپ گرید برای رزبلاگ

 

سلام

بعد از چند روز یک قالب حرفه ای و مناسب برای سایت های تفریحی و مجله های خبری و .. آماده کرده ایم. این قالب دارای 2 قالب متفاوت برای صفحه اصلی و ادامه مطلب می باشد ویژگی های منحصر به فرد قالب:

1-دارای رنگ بندی شاد و جذاب

2-آپلود در سرور اسکینک جهت بهبود سرعت لود

3-دارای امکان حرفه ای نمایش نظرات

4-دارای امکان نمایش تصائیر بند انگشتی

5-دارای منو موضوعات بصورت آبشاری

6-دارای 2 منوی ابشاری با قابلیت تغییر

و...

 

امیررضا بازدید : 145 1392/12/08 نظرات (0)

دانلود بازی Rig Racin' v1.0 برای اندروید

Rig Racin’ یک بازی مسابقه ای مبتنی بر ماشین های سنگین است که در این بازی می بایست توسط انواع کامیون هایی که محموله های سیمان و انواع مصالح ساختمانی را با خود جا به جا می کنند در مسیرهایی خطرناک و صعب العبور به مسابقات بپردازید. این بازی دارای گرافیک بسیار عالی و گیم پلی بسیار روان و کاربر پسند و با فیریک شبیه بازی Hill-Climb-Racing است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید.

امیررضا بازدید : 189 1392/12/08 نظرات (0)

نرم افزار سازماندهی، اسکن و به اشتراک گذاری اسناد Nuance PaperPort Pro 14.1

 Nuance PaperPort Professional نرم افزاری قدرتمند و راه حلی کم هزینه برای سازماندهی اسناد، پرونده ها و فایل های دفتر کار شما خواهد بود. به این صورت که شما توسط این نرم افزار در کنار یک اسکنر می توانید بهترین ابزار را برای سر و سامان دادن و تبدیل اسناد نامنظم به اسناد منظم دیجیتالی و حتی تبدیل پرونده ها و اسناد به یک فایل Pdf، در اختیار داشته باشید. PaperPort Professional توانایی منظم سازی انواع اسناد و عکس ها را پس از اسکن نمودن دارا می باشد. این نرم افزار همچنین با ارائه یک Thumbnail از اسناد موجود در یک پوشه کاربران در پیدا نمودن هرچه سریعتر سند های مورد نظر خود یاری می دهد. در این نرم افزار به ویژگی جدید توانایی جستجو به صورت Full-Text، امکان ارسال پرونده به کاربران شما (خواه کاربر ویندوز و خواه کاربر مکینتاش) به صورت آسان و مطمئن و امکان ارسال پرونده ها به کامپیوترهای خانگی، لپ تاپ ها، تبلت ها و اسمارت فون ها نیز اشاره نمود.

امیررضا بازدید : 173 1392/12/08 نظرات (0)

دانلود نرم افزار طراحی سایت بدون برنامه نویسی WYSIWYG Web Builder v9.3.0

 WYSIWYG Web Builder نرم افزار کم حجم و ساده ای است که از آن میتوان برای طراحی صفحات وب استفاده کرد. با استفاده از این برنامه شما نیازی به دانستن دانش برنامه نویسی وب نخواهید داشت و تمام کارهای طراحی با کشیدن و رها کردن اشیا از جعبه ابزارها صورت خواهد گرفت. در واقع درا ین نرم افزار تمامی objects ها و سایر اجزایی که در طراحی یک سایت استفاده می شود مانند لوگو, متن, عکس, آیکون و … درون جعبه ابزاری در برنامه قرار دارد که میتوانید با کشیدن و رها کردن آنها در قسمت های مختلف صفحه اقدام به ساخت سایت مورد نظرتان کنید. همچنین در این نرم افزار بیش از 100 قالب آماده قرار دارد که میتوانید از آنها نیز برای طراحی سریعتر وب سایت خود استفاده کنید.

تعداد صفحات : 93

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 267
  • باردید دیروز : 2,474
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 267
  • بازدید ماه : 38,167
  • بازدید سال : 220,902
  • بازدید کلی : 1,142,555
  • کدهای اختصاصی