loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 443 1392/12/29 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/funschool/Roz%20book.jpg

کتاب سرگذشت رز دارای ۲۴۸ صفحه است. رز دختر ۱۳ساله‏ ای است که در خانواده ی عموی توانگر خود با ناز و نعمت رشد می‌کند. او در خردسالی نخست مادر و سپس پدرش را از دست داده است. عموی او که پزشکی کار آزموده است او را هم مانند هفت پسر خودش با مهربانی بزرگ ‏می‌کند….

امیررضا بازدید : 155 1392/12/29 نظرات (0)

آموزش ورد 2013

مایکروسافت Word یکی از اجزای مایکروسافت آفیس، به عنوان یکی از برنامه های که برای نوشتن و دیزاین نمودن کتاب، مجلات، اخبار استفاده میشود، مورد توجه خاص کاربران نرم افزارهای مایکروسافت آفیس قرار گرفته و برای ایجاد نمودن کتاب امکانات بسیار خوبی را فراهم میکند. مطالب این کتاب با ویژگی آموزش گام به گام، مصور و بیانی بدور از پیچیدگی و ابهام برای دانش آموزان و سایر علاقمندان عزیز تالیف شده است. در ضمن تعاریف مطرح شده در این کتاب به صورت ساده و کلی بیان شده و از بیان تعاریف دانشگاهی به دلیل دشوار شدن درک تعاریف خودداری شده است. مطالب در ۹ فصل به همراه مثال های گام به گام ارایه شده است. امید است استفاده از تجربه ی طولانی در امر آموزش نظری و عملی به هنرجویان عزیز در تالیف این کتاب توانسته باشد کمک مطلوبی را برای مخاطبان عزیز در امر یادگیری برای هنر آموزان و همکاران ارجمند در امر آموزش فراهم نماید.

امیررضا بازدید : 163 1392/12/29 نظرات (0)

دانلود نرم افزار طراحی 2 و 3 بعدی نماهای مختلف Artlantis Studio v5.1.2.4

در این پست fبا معرفی نرم افزار Artlantis Studio در خدمت شما هستیم. در دنیای رو به پیشرفت امروز در مشاغل و حرفه های زیادی مانند طراحی های صنعتی، نقشه کشی های ساختمانی، شبیه سازی مدل ها، طراحی های آیرودینامیک و … برای بهتر نمایش دادن ایده ها، سریعتر انجام شدن پروژه ها و در نتیجه رسیدن به نتایج بهتر و کاراتر، از شیوه ها و نرم افزارهای طراحی و مدلسازی سه بعدی استفاده می کنند. Artlantis Studio یکی از سریعترین نرم افزارهایی است که در این زمینه می تواند به طراحان، مهندسین و معماران کمک کند تا نقشه و طرح مورد نظر خود را با استفاده از ابزارها و قدرت بالا در Render نمودن تصاویر در زمانی کوتاه و رزولوشن بالا طراحی نماید. در محیط این نرم افزار می توان از امکاناتی نظیر توانایی طراحی ساختمان و نقشه آن ها، استفاده از چندین حالت مختلف در طراحی، ابزار شبیه سازی مناظر طبیعی برای نماهای خارجی طراحی شده از ساختمان ها، ابزار تنظیم نور و رنگ خودکار و … استفاده نمود. قدرت این نرم افزار در طراحی مناسب است و آیتم های مختلفی که در اختیار شما قرار میگیرند بسیار متنوع کامل بوده و هر آنچه را که برای طراحی نمای داخلی و خارجی یک ساختمان مورد نیاز است در اختیارتان قرار می گیرد. از موارد موجود می توان به آدمک ها، میز و صندلی، لوازم کامل آشپزخانه، لوازم مرتبط با اتاق خواب، وسایل نقلیه، درخت های متنوع و بسیاری از گزینه های دیگر اشاره کرد.

امیررضا بازدید : 152 1392/12/29 نظرات (0)

دانلود بازی Pénombre v1 برای اندروید

در این پست با بازی Pénombre ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در بازی Pénombre شما به سرزمین تاریکی ها و جادوگران سفر خواهید کرد. در طول بازی با دونده های بی پایانی رو به رو خواهید شد‍! شما باید تا آن جا که می توانید بدوید و از این سرزمین جادویی فرار کنید. از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان ارتقا جادوها و قدرت های باورنکردنی اشاره داشت. لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز بوده و مطمنا شما را شگفت زده خواهد کرد.

امیررضا بازدید : 193 1392/12/29 نظرات (0)

دانلود انیمیشن زیبا و دیدنی Scooby-Doo! WrestleMania Mystery 2014

نام : Scooby-Doo! WrestleMania Mystery
ژانر : انیمیشن | خانوادگی
کیفیت : BluRay 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 25 مارس 2014
مدت زمان : 83 دقیقه
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : به زودی …
خلاصه داستان : Doo این بار با خوش اقبالی بلیط تماشای مسابقات کشتی کج را برنده می شود، او تصمیم می گیرد که به همراه دوستان خود با ماشین شگفت انگیزش برای تماشای این مسابفات سفر کنند اما خرس مرموز پیدا می شود و …

امیررضا بازدید : 196 1392/12/28 نظرات (0)

دانلود نرم افزار دسته بندی برنامه های استارت منو Handy Start Menu v1.92

در این پست funschool نرم افزاری  کاربردی و خیلی مفید را برای دانلود قرار داده است اسم این نرم افزار Handy Start Menu استنام نرم افزاری است که برنامه های منوی Start را دسته بندی می کند و به شما اجازه می دهد تا به راحتی بتوانید برنامه های خود را از طریق منوی استارت پیدا کنید. این نرم افزار به صورت پیش فرض برنامه ها را در دسته بندی های Office, Utilities, Games, Internet, Graphics and Design, Music and Video, Education and Science, Accessories & Built-in Apps, Miscellaneous قرار خواهد داد. همچنین شما می توانید از طریق تغییر تنظیمات پیش فرض، دسته بندی جدیدی را اضافه کنید و یا تعداد آیتم های نمایش داده شده در هر دسته را مشخص کنید.،این نرم افزار کاربردی را می توانید در ادامه مطلب دانلود بکنید.تیم funschool امیدوار است از این پست لذت کافی را ببرید.

 

امیررضا بازدید : 217 1392/12/28 نظرات (0)

 واژگان انگلیسی

 

اگر زمان کافی برای مطالعه ی لغات زیاد ندارید و یا برای مرور سریع به یک کتاب نیاز دارید ... پیشنهاد ما به شما این کتاب میباشد.

نویسندهی این کتاب آقای رضا سعیدی پور میباشد.دارای 30 صفحه و 1100 لغت پرکاربرد در آزمون های زبان انگلیسی ،تافل، تولیمو، کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری هست.

امیررضا بازدید : 174 1392/12/28 نظرات (0)

 

دانلود بازی Mines of Mars v1.05 برای اندروید

در این پست funschool بازی بسیار زیبا برای سیستم عامل آندروید برای دانلود قرار داده است اسم این بازی Mines of Mars است. Mines of Mars یک بازی معدن جویی است که با الهام از بازی Motherload ساخته شده است. همچنین داستان بازی مبتنی بر ماجراجویی با اسرار تاریک است. بازی دارای سلاح های بزرگ، هزاران آیتم مختلف و یک دنیای زرق و برق دار است که شما در آن به اکتشاف می پردازید.،این نرم افزار کاربردی را می توانید در ادامه مطلب دانلود بکنید.تیم funschool امیدوار است از این پست لذت کافی را ببرید.

 

امیررضا بازدید : 180 1392/12/28 نظرات (0)

دانلود بازی First Strike v1.0.2 برای اندروید

در این پست با بازی First Strike ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. گام های خود را آرام آرام بردارید! میان صلح و جنگ تنها یک قدم باقی مانده است. نیروهای خود را انتخاب نموده و سپس دشمنان خود را در فضا نابود کنید. توضیحات فوق مربوط به بازی First Strike می شوند. تمام تلاش خود را به کار برده و با ساخت بمب های بزرگ دشمنان را از بین ببرید. 

امیررضا بازدید : 146 1392/12/27 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نشر و سفارشی سازی اسناد Serif PagePlus X7 v17.0.3.28

در این پست funschool نرم افزاری  کاربردی و خیلی مفید را برای دانلود قرار داده است اسم این نرم افزار Serif PagePlus X7 است این نرم افزار امکان باز کردن، ویرایش و ذخیره کرن فایل های PDF را برای شما فراهم می کند. همچنین شما می توانید با استفاده از این نرم افزار تبلیغات حرفه ای با کیفیت، طرح های چاپ پیچیده و اسناد الکترونیکی ایجاد کنید. Serif PagePlus از بهترین نرم افزار های انتشار بر روی دسکتاپ شماست، که انتشار از بروشور گرفته تا کتاب، منو ها تا مجلات، آگهی ها تا فرم ها و چاپ حرفه ای تا ویرایش PDF را به آسانی و به سرعت انجام می دهد. تیم سریف، به مدت 20 سال بر روی ارتقاء کیفیت این نرم افزار تلاش کرده اند و در حال حاظر شما می توانید از خروجی حرفه ای و با کیفیت و ابزار چاپ و طراحی با کیفیت آن لذت ببرید.این نرم افزار کاربردی را می توانید در ادامه مطلب دانلود بکنید.تیم funschool امیدوار است از این پست لذت کافی را ببرید.

 

امیررضا بازدید : 174 1392/12/27 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Captain America Experience v1.0.0 برای اندروید

در این پست funschool نرم افزاری  کاربردی و خیلی مفید برای آندروید را برای دانلود قرار داده است اسم این نرم افزار Captain America Experience v1.0.0 است توسط برنامه Captain America Experience فیلم جدید کاپیتان آمریکا تحت عنوان سرباز زمستان را جشن بگیرید. گوشی شما پوستر جدید را به یک تجربه بی‌سابقه واقعیت افزوده تبدیل می‌کند. توسط دوربین گوشی خود بر روی آن پوستر نشانه گیری کنید تا کاپبتان آمریکا با جزئیات بسیار بالا از صفحه بیرون بزند. می توانید با حرکت کردن از زوایای مختلف آن عکس بگیرید و با دیگران به اشتراک بگذارید.،این نرم افزار کاربردی را می توانید در ادامه مطلب دانلود بکنید.تیم funschool امیدوار است از این پست لذت کافی را ببرید.

 

امیررضا بازدید : 162 1392/12/27 نظرات (0)

دانلود بازی Dungeon Crawlers v1.2.1 برای اندروید

در این پست با بازی Dungeon Crawlers ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Dungeon Crawlers یک بازی سبک RPG می باشد که با آمیختن ویژگی های مختلفی نظیر شخصیت پردازی، شوخ طبعی، عمق، تاکتیک و سرگرمی، تبدیل به گیمی منحصر به فرد شده است. این بازی با گرافیک 3 بعدی خود که به صورت کاملا پویا طراحی شده است محیطی زیبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد. کاراکترهای کاملا نو و زیبا در کنار 12 مرحله مختلف پر از روح و جن انتظار شما را می کشند.

امیررضا بازدید : 200 1392/12/26 نظرات (1)

دانلود بازی چگونه جان سالم به در ببریم How to Survive

…:: نسخه کامل با کرک SKIDROW ::..

آیا تا به حال فکر کرده اید که اگر در ماجرای غرق شدن یک کشتی در جریزه ای پر از زامبی های خونخوار گرفتار شوید و هیچ راهی برای فرار پیش پایتان نباشد چه می کنید؟ حالا شانس امتحان این شرایط را دارید!
How to Survive یک ماجرای اکشن سوم شخص است که مجموعه ای از کمک ها و توصیه های لازم را به شما ارائه کرده و شما را در فرار از این جزیره ی وحشتناک کمک می کند.
بزرگترین راهنمای نجات از دست زامبی های و حشتناک در قلب تنش و ترس در اختیار شماست.
صفحات راهنمای نجات را جمع کنید و آنرا کامل نمایید. البته! باید به دنبال غذا، آب و یک پناهگاه امن هم باشید! هوا کمک کم تاریک می شود! اوه! در این تاریکی شب چه می کنید؟ چطور در جزیره حرکت می کنید؟ در این نبرد دشوار باید وسایل و ابزارهای دست ساز خود را ایجاد کرده و از آنها استفاده کنید، بیش از 100 سلاح دست ساز از تفنگ های قدرتمند تا سلاح های سرد! با این کار می توانید از خود و دوستانتان مثل یک فرمانده ی قدرتمند دفاع کنید. 

امیررضا بازدید : 261 1392/12/26 نظرات (0)

دانلود انیمیشن پرندگان خشمگین - فصل اول Angry Birds Toons - Season 1

…:: قسمت 52 اضافه شد ::..

نام : انیمیشن پرندگان خشمگین: فصل اول – Angry Birds Toons: Season 1
ژانر : انیمیشن | خانوادگی | کمدی
کیفیت : SD 360p – خوب
فرمت : MP4
رزولیشن : 360×640
تاریخ انتشار : 16 مارس 2013
مدت زمان هر قسمت : 3 دقیقه
محصول : فنلاند
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : با Angry Birds Toons به دنیای کاراکترهای جذاب قدم بگذارید! زندگی در جزیره ی خوکها برای پرندگان خشمگین ساده نیست. Red و دوستان پرپری اش Chuck، Matilda، Bomb، Blues و Terence باید با هم همدست شوند تا از تخم ها و آینده شان در مقابل خوک های حیله گر و نقشه هایشان دفاع کنند. Angry Birds Toons زندگی شخصیت های یکی از پر طرفدار ترین بازی های طول تاریخ را به تصویر می کشد.

امیررضا بازدید : 462 1392/12/26 نظرات (1)

دانلود مرورگر سریع و قدرتمند اپرا Opera v20.0.1387.77

یکی از فاکتورهای اصلی یک مرورگر خوب سرعت آن است. مرورگر Opera دارای یک ویژگی منحصر به فرد با نام Opera Turbo است که تنها برای این منظور طراحی شده که صفحات وب را سریعتر باز کند. این قابلیت به خصوص برای آن دسته از کاربران که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند میتواند مفید باشد در واقع عملکرد اپرا توربو بدین شکل است که صفحات وب را فشرده سازی میکند در نتیجه مرورگر فایل هایی با حجم کمتر را دریافت میکند که باعث می شود تا زمان بارگزاری صفحات کاهش یابد. همچنین Speed Dial نیز یکی دیگر از امکانات خوب مرورگر اپرا است که دسترسی شما را به وب سایت های مورد علاقه تان سریعتر میکند. فقط کافیست یک تب جدید باز کنید و آنگاه تنها با یک کلیک وب سایت های مورد علاقه تان را به راحتی مشاهده کنید. علاوه بر این قابلیت Thumbnail Preview یا نمایش بند انگشتی یکی دیگر از ویژگی های جالب این مرورگر می باشد و کاربرد آن بدین شکل است که زمانی که شما نشانگر موس خود را بر روی یکی از تب ها قرار می دهید بدون آنکه حتی نیاز به یک کلیک داشته باشید صفحه ی سایت مورد نظر در یک پنجره ی کوچک به صورت بند انگشتی، نمایش داده می شود. از دیگر امکانات این مرورگر میتوان به مواردی همچون باز کردن چندین سایت در یک پنجره، جستجوی یکپارچه، مدیریت رمز عبور، دانلود مستقیم از سایت های تورنت و … اشاره نمود.

امیررضا بازدید : 191 1392/12/26 نظرات (0)

دانلود نرم افزار XnSketch Pro v1.25 برای اندروید

در این پست با نرم افزار XnSketch ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. با استفاده از این نرم افزار کارآمد می توانید عکس هایی که با دوربین گوشیتان می گیرید را به نقاشی، طراحی و عکس کارتونی تبدیل کنید. در این پست ورژن ممتاز آن برای شما فراهم آورده شده است که هیچگونه تبلیغاتی نداشته و شما می توانید کنترل کاملی بر روی عکس ها داشته باشید. داشتن افکت های مختلف تصویر از ویژگی های دیگر برنامه است.

امیررضا بازدید : 136 1392/12/25 نظرات (0)

دانلود انیمیشن زیبا و دیدنی Walking With Dinosaurs 2013

نام : Walking With Dinosaurs
ژانر : انیمیشن | خانوادگی | ماجرایی
کیفیت : BluRay 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 536×1280
تاریخ انتشار : 20 دسامبر 2013
مدت زمان : 87 دقیقه
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : به زودی …
خلاصه داستان : داستان فیلم در دوران ما قبل تاریخ است. جایی که دایناسورها با مبارزه بی امان سعی در زنده ماندن، حفظ قلمرو خود و حکومت خود بر زمین رو دارند …

امیررضا بازدید : 162 1392/12/25 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مقایسه و همگام سازی فایل ها و فولدرها Beyond Compare v3.3.10.17762

در این پست با معرفی نرم افزار Beyond Compare در خدمت شما هستیم. نرم افزار Beyond Compare ابزاری قدرتمند جهت مقایسه سریع و آسان فایل ها و فولدرها محصول شرکت SCOOTER Software می باشد. توسط فرامین قدرتمند این برنامه شما می توانید به ترکیب تغییرات، همزمانی فایل ها، تولید گزارشات برای ضبط بپردازید. این برنامه به شما امکان مقاسه کامل درایوها و فولدرها با سرعت بالا و کنترل سایز و زمان های اصلاح شده و مقایسه بایت به بایت هر فایل را می دهد. حتی می توانید هر فایلی از قبیل فایل زیپ یا فایل های FTP را بصورت کامل با یکدیگر مقایسه کنید. از این برنامه برای مدیریت کدهای منبع (source code) و همگام نگاه‌داشتن پوشه‌ها استفاده می‌شود. Beyond Compare می‌تواند یک عکس فوری از ساختار فهرست‌ها ایجاد کند، و آن را با یک عکس دیگر مقایسه کند. این برنامه به شما کمک می‌کند تا با بیش‌ترین جزئیات به دنبال تفاوت‌ها بگردید و با دقت تمام آن‌ها را تطبیق دهید. هم‌چنین می‌تواند اعمال زیادی روی فایل‌ها و متون انجام دهد. برای استفاده کردن این نرم افزار شما محدودیتی ندارید و این نرم افزار قادر است که فایل های متنی شما و همچنین فایل های HTML شما را ویرایش نماید و همچنین با ادیتور کامل خود و رنگی کردن متون به مقایسه کامل آن بپردازید. شما با این نرم افزار کامل می توانید به صورت حرفه بر روی فایل های خود مدیریت کامل داشته باشید.

امیررضا بازدید : 182 1392/12/25 نظرات (0)

دانلود بازی خروش آب در جزیره ی مرده Dead Island Riptide

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

بازماندگان Banoi که از بلای جزیره ی استوایی فرار کرده و جان خود را در بهشتی ویران به طرز ناباروانه ای حفظ کردند گرفتار سرنوشت بدتری شدند! اندکی پس از آنکه گروه نجات دهنده آنها را با هلیکوپتر روی یک کشتی نظامی پیاده کردند طوفانی سهمیگن همه چیز را ویران کرد و آنها خود را با امیدی رو به خاموشی روی امواج متلاطم دریا در کشاکش مرگ و زندگی غوطه ور دیدند!
Dead Island Riptide با المنت های قدرت بخش جدید و افزودن وحشت حاصل از به حرکت درآوردن مجدد زامبی ها برای لحظه ای زندگی را با فاصله ای اندک در کنار مرگ قرار داده است. باد موسمی مجمع الجزایری را که زمانی از زیبایی می درخشید نابود کرده و بارانی طوفانی فضایی پوچ را در تمام نقاط جزیره ها گسترده است. شهر Henderson و مناطق جنگلی در جزیره ی Palanai قربانی سیل و قایق ها تنها بقایای حمل و نقل در این مناطق شده اند.

امیررضا بازدید : 252 1392/12/24 نظرات (0)

تبدیل ویدئو و ساخت فیلم DVD با نرم افزار Any DVD Converter Professional v5.5.7

در این پست با معرفی نرم افزار Any DVD Converter در خدمت شما هستیم. Any DVD Converter نرم افزاری بسیار کابردی و مفید به منظور تبدیل انواع DVD به دیگر فرمت های تصویری و بلعکس می باشد که با استفاده از آن می توانید فایل های ویدویی خود اعم از Mkv ،AVI ،TS ،RM ،RMVB ،FLV ،3GP ،WMV ،ASF ،DAT ،QuickTime و … را به فرمت دی وی دی تبدیل کرده و آن را بر روی دی وی دی رایت کنید و از تماشای فایل های ویدویی خود با دستگاه پخش لذت ببرید، این مبدل قدرتمند دارای ویژگی های ایده آلی از جمله پخش ویدیو قبل از تبدیل، ایجاد منوهای شیک دی وی دی همراه با موسیقی پس زمینه و تصویر و … اشاره کرد که به امکانات این نرم افزار می افزاید.

تعداد صفحات : 93

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 213
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 2,456
  • باردید دیروز : 5,947
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17,389
  • بازدید ماه : 37,882
  • بازدید سال : 220,617
  • بازدید کلی : 1,142,270
  • کدهای اختصاصی