loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 195 1392/05/19 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند پخش موسیقی Advanced Music Player 13 - اندروید

Advanced Music Player 13 نرم افزاری کم حجم و بسیار قدرتمند برای پخش موسیقی در سیستم عامل اندروید می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید فرمت های استاندارد MP3 ، WAV ، OGG و MIDI را پخش کنید.از امکانات این برنامه میتوان به محیط زیبا امکاناتی مانند اکولایزر و پلی لیست دلخواه و چندین امکانات دیگر اشاره کرد. اپلیکیشن Advanced Music Player 13 را در ادامه می توانید به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 135 1392/05/19 نظرات (0)

http://www.dl.ir-dl.com/user4/Wallpapers/Sports%20Wallpapers.jpg

موضوع : ورزش
تعداد تصاویر : 20 عدد
رزولیشن : 1080×1920
فرمت : JPG
کیفیت : عالی – HD

عکس دسکتاپ شما هر چقدر هم که زیبا باشد ، بعد از مدتی تکراری شده و دیگر آن لذت و آرامشی که ابتدا به آن نگاه میکردید را ندارد.در همین راستا سایت بدون عنوان !!! سعی در جمع آوری بهترین ، زیباترین و جذابترین عکس ها برای دسکتاپ شما نموده است.این تصاویر با موضوعات متنوع آماده می شود و بصورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران قرار میگیرد.امیدواریم با دانلود این تصاویر زیبایی را باری دیگر به دستکاپ خود برگردانید.

امیررضا بازدید : 211 1392/05/19 نظرات (0)

نام : سمسارا – Samsara
ژانر : مستند
کیفیت : 720p – خوب
فرمت : MP4
رزولیشن : 536×1280
تاریخ انتشار : 2011
مدت زمان : 102 دقیقه
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : در طول نزدیک به پنج سال در بیست و پنج کشور مختلف از پنج قاره و بر روی فیلم هفتاد میلیمتری فیلمبرداری شده است. سمسارا مارا به دنیاهای رنگارنگ اماکن مقدس، نواحی فاجعه، مجتمع های صنعتی و شگفتی های طبیعی می برد.
خود را برای یک تجربه ی احساسی بی نظیر آماده کنید. سمسارا کارگردان Ron Fricke و تولید کننده Mark Magidson، که فیلم های برنده ی جایزه اش Baraka و Chronos برای ترکیب هنرمندانه ی تصویر و موسیقی تحسین شده اند، را بار دیگر در کنار هم قرار داد. سمسارا یک لغت سانسکریت به معنای “چرخ همیشه گردان زندگی” است و این زمانی که فیلمسازان در جریان فرّار زندگی های ما جستجو می کردند، نقطه ی حرکتشان بود. در طول نزدیک به پنج سال در بیست و پنج کشور مختلف از پنج قاره و بر روی فیلم هفتاد میلیمتری فیلمبرداری شده است. سمسارا مارا به دنیاهای رنگارنگ اماکن مقدس، نواحی فاجعه، مجتمع های صنعتی و شگفتی های طبیعی می برد. بدون مکالمه و متون توضیحی، سمسارا توقعی که از یک مستند سنتی داریم برهم زده و تحلیل درونی ما، الهام شده از تصاویر و موسیقی که کهن را با مدرن در می آمیزد، را بر می انگیزد.

امیررضا بازدید : 498 1392/05/19 نظرات (0)

MotoGP13

بار دیگر با بازی جدید دیگر خدمت شما عزیزان هستیم. بازی Moto GP 13 جدیدترین بازی منتشر شده در سال 2013 می باشد. این بازی در تاریخ Jun 21, 2013 منتشر شده که ایرانیان دانلود برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی آماده دانلود شما عزیزان نموده است. این بازی دارای تیم ها و صداگزارهای مختلفی می باشد که به گیمر شادابی و هیجان بسیاری را می بخشد. در این بازی از مشکلات نسخه های قبلی خبری نیست و شرکت سازنده آن از بهبود قابل توجعه گرافیک صدا گزاری و رنگ پردازی سخن گفته است. حجم بازی حدود 5 گیگ می باشد. شما هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 183 1392/05/19 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم و سرگرم کننده روبیک Magic Cube 2012

ژانر: فکری

منتشر کننده: Dima Kiva

توسعه دهنده: Dima Kiva

حجم: 15 مگابایت

مکعب روبیک یک جورچین (پازل) مکانیکی است که در سال ۱۹۷۴ توسط یک مجسمه‌ساز و پروفسور معمار مجارستانی به نام ارنو روبیک ابداع شد. نام اصلی آن ” مکعب جادویی ” است که توسط مخترع آن نام‌گذاری شده .این اسباب بازی در سال ۱۹۸۰ به افتخار سازنده آن به ” مکعب روبیک ” تغییر نام یافت و برنده جایزه ویژه بهترین پازل جهان در آلمان شد و گفته شده پرفروشترین اسباب بازی جهان با 300٫000٫000 عدد است .در هر مکعب روبیک کلاسیک ۶ وجه و در هر وجه ۹ تکه و هر وجه دارای یک رنگ است ، در نتیجه کلاً دارای ۶ رنگ ( رنگ بندی سنتی : سفید ، زرد ، نارنجی ، قرمز ، آبی ، و سبز ) است .مکانیزم محوری این پازل به شما این امکان را می‌دهد که در هر وجه به طور جداگانه رنگ‌های دیگر را به هم ریخت ، و هدف از بازی این است که تمام رنگ‌های آن در وجه خود و به صورت درست در کنار هم قرار گیرند . بی شک تجربه این مکعب در دنیای مجازی تجربه ای شیرین خواهد بود. بازی بسیار کم حجم بوده و با این وجود می تواند ساعت ها شما را پشت کامپیوتر نگه داشته و سرگرم نماید. روبیک توسط ماوس چرخش داده خواهد شد و در محیطی سه بعدی و جذاب مشغول بازی خواهید شد. هم اکنون این بازی زیبا را دریافت نموده و از اجرای آن لذت ببرید.

امیررضا بازدید : 717 1392/05/19 نظرات (0)

دانلود مجموعه آموزش مقدماتی فوتوشاپ به زبان فارسی

.:: شامل 17 آموزش تصویری فوتوشاپ به زبان فارسی کاری از گروه حارک گرافیک ::.

این نسخه اولین نسخه از مجموعه های تصویری فوتوشاپ حارک گرافیک می باشد که تمام مراحل ساخت این مجموعه از طراحی و پیاده سازی آموزش ها تا ساخت برنامه کاربردی توسط جوانان ایرانی صورت گرفته، آموزش ها همگی پیاده سازی و فیلم برداری شده است در اموزش ها سعی شده از مناظر و متدهای ایرانی استفاده شود تا از نظر فرهنگی و اخلاقی برای تمامی اقشار جامعه مناسب باشد. سطح آموزش ها طوریست که نه برای کاربر مبتدی سخت و نه برای کاربر حرفه ای حوصله سربر باشد. این مجموعه شامل هفده آموزش مختلف فوتوشاپ در سه فصل می باشد. این مجموعه آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

 

امیررضا بازدید : 110 1392/05/19 نظرات (0)

دانلود تصاویر زیبا با موضوع حیوانات خانگی مناسب برای دسکتاپ کامپیوتر

موضوع : حیوانات خانگی
تعداد تصاویر : 20 عدد
رزولیشن : 1080×1920
فرمت :  JPG
کیفیت : عالی – HD

عکس دسکتاپ شما هر چقدر هم که زیبا باشد ، بعد از مدتی تکراری شده و دیگر آن لذت و آرامشی که ابتدا به آن نگاه میکردید را ندارد.در همین راستا سایت بدون عنوان !!! سعی در جمع آوری بهترین ، زیباترین و جذابترین عکس ها برای دسکتاپ شما نموده است.این تصاویر با موضوعات متنوع آماده میشود و بصورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران قرار میگیرد.امیدواریم با دانلود این تصاویر زیبای را باری دیگر به دستکاپ خود برگردانید.

امیررضا بازدید : 181 1392/05/19 نظرات (0)

MotoGP13

بار دیگر با بازی جدید دیگر خدمت شما عزیزان هستیم. بازی Moto GP 13 جدیدترین بازی منتشر شده در سال 2013 می باشد. این بازی در تاریخ Jun 21, 2013 منتشر شده که ایرانیان دانلود برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی آماده دانلود شما عزیزان نموده است. این بازی دارای تیم ها و صداگزارهای مختلفی می باشد که به گیمر شادابی و هیجان بسیاری را می بخشد. در این بازی از مشکلات نسخه های قبلی خبری نیست و شرکت سازنده آن از بهبود قابل توجعه گرافیک صدا گزاری  و رنگ پردازی سخن گفته است. حجم بازی حدود 5 گیگ می باشد. شما هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 170 1392/05/19 نظرات (0)

نام : مرد کاغذی – Paperman
ژانر : انیمیشن | کوتاه | کمدی
کیفیت : 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 2 نوامبر 2012
مدت زمان : 8 دقیقه
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
جوایز: برنده جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه انیمیشن در سال 2013
خلاصه داستان : مرد کاغذی (Paperman)‏ نام یک پویانمایی سیاه و سفید محصول 2012 آمریکا می‌باشد. این فیلم محصول استودیوهای پویانمایی والت‌دیزنی می‌باشد و سبک ساخت آن ترکیبی از پویانمایی کلاسیک و پویانمایی رایانه‌ای است. این پویانمایی 7 دقیقه‌ای توانست در سال 2012 جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه را از آن خود کند و در فوریه سال بعد نیز همین نشان را از جایزه آنی کسب کرد. مرد کاغذی بعد از 49 سال توانست مجدداً موفقیت والت دیزنی را در کسب جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه تکرار کند. داستان انیمیشن درباره ی مرد جوانی است که قصد دارد با موشک های کاغذی قرار ملاقات با دختری که به تازگی ان را دیده است بگذارد که …

امیررضا بازدید : 205 1392/05/19 نظرات (0)


Armado HD نام جدیدترین بازی منتشر شده می باشد. این بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده است به طوری که در بخش بازی سرگرم کننده نیز جوایزی را دریافت نموده است. شما در این بازی در نقش جانوری شبیه به مورچه خوار قرار دارید که باید مسیر مشخصی را طی نمایید و امتیاز کسب کنید و ستاره های خود را بالا ببریبد هر چقدر در طول مسیر سریع تر باشید امتیاز بیشتری را دریافت خواهید نموده. این بازی کم حجم می باشد و نسخه نهایی ان را اماده دانلود شما عزیزان نموده ایم. شما می توانید این بازی را به صورت رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 173 1392/05/19 نظرات (0)

ویدیو آموزشی روتوش عکس در فتوشاپ Photo Retouching in Adobe Photoshop

می توانید با استفاده از این DVD، روش های روتوش کردن عکس را بصورت گام به گام فرا گرفته، عکس ها را تغییر دهید و از آنها در جهت مقاصد تولید و بازرگانی استفاده نمایید. Meghan Farrell در این فیلم آموزشی 140 دقیقه ای به شما کمک می کند تا اصول اولیه کار کردن با عکس و مهارت های اولیه را یاد بگیرید تا بتوانید جلوه ای از پوست و مویی بدون عیب و طبیعی خلق کنید. شما خواهید آموخت که چطور پوست، مو و دستها را روتوش کرده و طبیعی بودن آنها را نشان دهید. و نیز می توانید شکل بدن را هم تغییر دهید. با روشهای ضروری لایه های اصلاحی/تعدیلی، ماسک های لایه و تصحیح رنگ آشنا خواهید شد. با استفاده از روشهای موجود در این DVD، در سطحی حرفه ای برای روتوش کردن عکس های خود یا مشتریانتان آماده خواهید شد. روشهای برش کناره در این DVD به شما کمک خواهد کرد تا در صنعت رو به تحول امروز حرفی برای گفتن داشته باشید.این ویدیو آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان  دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 135 1392/05/19 نظرات (1)

ارسال ایمیل گروهی با نرم افزار Email Sender Deluxe v2.35

با نرم افزار Email Sender Deluxe، ارسال ایمیل و خبرنامه های حجیم شخصی و گروهی به مشتریان و دریافت کنندگان خدمات در کل بسیار آسان شده است! به سادگی گیرندگانتان را انتخاب کنید، ایمیلتان را بنویسید و دکمه ارسال را بزنید! شما به آسانی می توانید نامش گیرندگان را از نرم افزارهای پایگاه داده، اِکسل، فایلهای متنی و یا به طور دستی وارد کنید. شما می توانید الگوهای ایمیل خود را ذخیره کنید، پس دفعه بعدی که ایمیل می زنید دیگر نیازی به نوشتن دوباره کل خبرنامه ندارید. Email Sender Deluxe به شما اجازه می دهد که به آسانی پیش نمایش هر ایمیل را قبل از ارسال به گیرندگان ببینید، تا ایمیل را به صورتی که گیرندگان مشاهده می کنند، ببینید. ضمیمه کردن فایلها به ایمیل هایتان نیز به همان آسانی است. این نرم افزار ارسال ایمیل گروهی همچنین به شما امکان ارسال به شمار نامحدودی از دریافت کنندگان را می دهد، و سریع است! این ارسال کننده گروهی ایمیل، از ارتباطات ارسال چندگانه که سرعت را به بالاترین حد می رساند، استفاده می کند. اگر شما به طور منظم خبرنامه ارسال می کنید یا نیاز دارید که به مشتریانتان در مورد محصولات و خدمات جدید اطلاع رسانی کنید، یا اینکه فقط به یک نرم افزار عالی ایمیل نیاز دارید، Email Sender Deluxe اینجاست تا به شما کمک کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

 

امیررضا بازدید : 297 1392/05/19 نظرات (0)

دانلود نرم افزار زوم عکس PhotoZoom Pro v5.0.8

نرم افزار PhotoZoom Pro 5 تنها مثل نرم افزار های دیگر، تصویر بزرگتری ایجاد نمیکند بلکه باعث ایجاد کیفیت بالاتر میشود (1 میلیون در 1 میلیون پیکسل). این نرم افزار با S-Spline Max تجهیز شده است (یک تکنولوژی اندازه ساز مجدد به ثبت رسیده ی خاص) که در حفظ گوشه های تمیز و جزئیات خوب و دقیق برتری دارد. حتی اورجینالهای به هم فشرده و نویز دار میتوانند با موفقیت سایز بندی شوند. به طور طبیعی تصاویر JPEG پس از بزرگ کردن به زحمت قابل دید میشوند، این نرم افزار تلاش کرده است که این محدودیت را حذف کند. شما متحیر خواهید شد از مقدار جزئیاتی که این نرم افزار از بین توده ای قادر به کنکاش آن هست. استفاده از این نرم افزار به طور قابل توجه ای اسان است و با تنظیمات از پیش تعریف شده ی گوناگونی که دارد ,به شما کمک بسیار زیادی میکند. شما میتوانید حتی پروفایل های سایزبندی شده ی خود را با هم قرار دهید.گردآوری متد های سایز بندی مورد علاقه و تنظیمات سایز که میتواند با یک کلیک انتخاب شود. وقتی که شما اغلب از تنظیمات مشابه ای استفاده میکنید سایز بندی پروفایل های شما دنباله ی کارتان را کارآمد میکند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 667 1392/05/19 نظرات (0)

دانلود بازی هیجان انگیز خانه ی هزار در House of 1000 Doors

مار های غول پیکر از زمین خارج شدند و در حال خرابی در هر قار هستند. ماموریت شما این است که به خانه ی هزار تو رفته و برای نجات بشر از نابودی در زمان سفر کنید. شما باید به چهار دوره ی زمانی مختلف رفته و عناصری را برای روشن کردن ماشینی جمع اوری کنید که بتواند جانوران قدیمی را نابود سازد… این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان  دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 194 1392/05/19 نظرات (0)

نام : بامبی – Bambi
ژانر : انیمیشن | خانوادگی | درام
کیفیت : 720p – خوب
فرمت : MP4
رزولیشن : 720×918
تاریخ انتشار : 21 آگوست 1942
مدت زمان : 70 دقیقه
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
جوایز: برنده جایزه اسکار بهترین ترانه و موسیقی و بهترین صدا گذاری در سال 1943
خلاصه داستان : بامبی یک پویانمایی آمریکایی است که در سال 1942 به تهیه کنندگی والت دیزنی و بر پایه کتاب بامبی، یک زندگی در جنگل نوشته نویسنده فلیکس سالتن ساخته شد. فیلم در 21 آگوست 1942 عرضه شد و پنجمین پویانمایی در سری کارهای کلاسیک دیزنی محسوب می‌شود. داستان از جایی شروع می شود که مادر بامبی توسط شکارچیان کشته شده و پدر او مجبور می شود تا تربیت بامبی را که بسیار بازی گوش و کنجکاو است بر عهده گیرد در این بین بامبی با مشکلاتی رو به رو می شود که …

امیررضا بازدید : 251 1392/05/19 نظرات (1)

دانلود مستند افریقا سرنگتی Africa The Serengeti 1994

نام : آفریقا: سرنگتی – Africa: The Serengeti
ژانر : مستند
کیفیت : BRRip 1080p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 1080×1920
تاریخ انتشار : 1994
مدت زمان : 39 دقیقه
ناشر : IMAX
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : آفریقا: مستند سرنگیتی به داستان باورنکردنی بزرگترین مهاجرت در بین حیوانات خشکی در کل زمین جان می بخشد. اولین مستند افریقایی حماسی که در قطع بزرگ (70 میلیمتری) فیلمبرداری شده است، این فیلم تماشاگران را به سفری همراه با بیش از 1.5 میلیون حیوان همراه می سازد که بیش از 800 کیلومتر را از میان دشتهای سرنگیتی طی می کنند؛ جایی که نمایش مرگ و زندگی در مهم ترین پناهگاه حیوانات بر روی زمین هر روز در آن اجرا می شود.

امیررضا بازدید : 268 1392/05/19 نظرات (0)

دانلود بازی مرغ های مهاجم Chicken Invaders 4 Ultimate Omelette Easter

بازی Chicken Invaders یا همان مرغ های مهاجم داستان حمله ی مرغ ها به سیاره ی زمین است، مرغ های فضایی که برای انتقام از ظلمی که به هم نوع های خود در زمین شده است دست به انتقام میزنند… شما با یک سفینه ی کوچک در نقش یک ناجی ظاهر میشوید تا بتوانید از زمین در برابر این مرغ ها محافظت کنید و انها را نابود سازید. اما کار اسانی را در پیش نخواهید داشت زیرا مرغ های مهاجم با تخم مرغ های رنگی قصد دارند شما را از میان برداشته و به هدفشان برسند، از این رو با کشتن انها پاداش های منحصر به فردی دریافت خواهید کرد و میتوانید سلاح های خود را تا 11 سطح قدرت تقویت کنید. همچنین کشف 9 سلاح عالی، به دست اوردن 15 مدال برای پیشبرد سفینه ی خود و نیز بازی کردن چند نفره به صورت همزمان از ویژگی های این بازی به شمار میرود. از انجا که بازی مرغ های مهاجم دارای یک جدول اینترنتی است به شما این امکان را میدهد تا امتیازات خود را با گیمر های سراسر جهان مقایسه کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 103 1392/05/19 نظرات (0)

دانلود بازی آسفالت 7 هیت برای اندروید Asphalt 7 Heat

با سریعترین سرعت سری هیت، تصادف کنید. این ویژگی، بیشترین حیرت زدگی بصری در ویرایش سری های آسفالت میباشد. این شما هستید که با 60 اتومبیل از متحیرکننده ترین اتومبیل ها از سازندگان معتبری همچون آودی، لامبورگینی و استون مارتین، در برابر جهان قرار دارید. مجموعه ای از 150 مسابقه در مسیرهایی از این سو به آنسوی جهان، از پاریس تا ریو. این بازی در شش سبک بازی متفاوت، با بازی چند نفره محلی و آنلاین برای بیش از 6 مسابقه دهنده، در انتظار شماست. با پی گیری بازی آسفالت، دوستان خود را پیدا کنید و آنها را به مسابقه دعوت کنید، موفقیت های خود را به اشتراک بگذارید و وضعیت تان را مقایسه کنید، و همچنین میتوانید با استفاده از سیستم ماچ میکینگ، یک حریف پیدا کنید. از هر دستگاهی که استفاده میکنید، آسفالت 7، محدودیت های آن را پوشش میدهد.این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 129 1392/05/19 نظرات (0)

دانلود بازی عبور از خط قرمز برای اندروید Redline Rush v1.2.1

بیش از 8 خودرو اسپرت در یک بازی هیجان انگیز به نام Redline Rush به شما امکان آنرا میدهد تا مهارت های رانندگی خود را به نمایش بگذارید. رد کردن ترافیک سنگین و فرار از پلیس می تواند ماهر ترین گیمر های مسابقه رالی را به چالش بکشد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 206 1392/05/19 نظرات (0)

رایت آسان دیسک با نرم افزار EZ Burning Studio v3.7.5

نرم افزار EZ Burning Studio یکی ابزار بسیار ساده به منظور رایت انواع فایل های کامپیوتری برروی دیسک می باشد. شما می توانید از این نرم افزار برای رایت سی دی های صوتی، رایت به صورت Data برروی سی دی و دی وی دی، ایجاد ویدئو و رایت آن روی سی دی و دی وی دی، ساخت و رایت فایل های ایمیج و بسیاری از کارهای دیگر استفاده کنید. یکی از مهمترین ویژگی های این برنامه داشتن منوی بسیار ساده است که به شما این امکان را می دهد که به راحتی بتوانید به امکانات و قابلیت های برنامه دسترسی داشته باشید. همچنین عملیات رایت فایل نیز در این برنامه به سادگی انجام می شود به طوریکه که شما فقط با چند کلیک فایل مورد نظرتان را وارد برنامه می کنید و برروی Burn کلیک می کنید.این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان  دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 93

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 196
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 2,075
  • باردید دیروز : 5,947
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17,008
  • بازدید ماه : 37,501
  • بازدید سال : 220,236
  • بازدید کلی : 1,141,889
  • کدهای اختصاصی