loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 159 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود انیمیشن سفر به دهلی Delhi Safari 2012

نام : سفر به دهلی – Delhi Safari
ژانر : انیمیشن | خانوادگی | فانتزی
کیفیت : 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 7 دسامبر 2012
مدت زمان : 96 دقیقه
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد!!
خلاصه داستان : انیمیشن سفر به دهلی داستان یک توله پلنگ و مادرش در کنار یک خرس و میمون به همراه یک طوطی است که در جنگلی زندگی می کنند، اما این جنگل توسط مردی که قصد احداث یک مجتمعی را دارد در استانه ی تخریب است. از این رو این حیوانات پنج گانه دور هم جمع شده و قصد سفری به دهلی نو میکنند تا از پارلمان سوالاتی در رابطه با تخریب محیط زندگی خود پرسیده و مانع ان شوند … این انیمیشن محصول کشور هند است که توانسته جایزه ی نیلوفر طلایی را به خود اقتصاص دهد.

امیررضا بازدید : 204 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازی ماجراجویی اووزی Oozi Earth Adventure

به اووزی که خلبان یک سفینه ی فضایی بیگانه است و بطور ناگهانی با سیاره ی زمین برخورد کرده است کمک کنید تا خانه ی خود را پیدا کند. در فضا بگردید و از 4 جهان مجزا از هم دیدن کنید. با دشمنان متفاوتی برخورد خواهید کرد و تمام مهارت های اووزی را کشف کنید. این بازی دارای 20 مرحله و 4 طرح متفاوت بوده و برای اجرا در همه ی ویندوز ها مناسب می باشد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 130 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود مرورگر محبوب گوگل کروم Google Chrome v28.0.1500.95

برای مدت طولانی دو مرورگر فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر با هم به رقابت می پرداختند، هر کدام با قابلیت و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدادند سعی در جذب بیشتر کاربران داشتند، در این حال شرکت گوگل تصمیم گرفت مرورگری به عنوان Google Chrome را در اختیار کاربران قرار دهد. با اینکه زمان راه اندازی این نرم افزار به سال 2008 بر میگردد اما توانسته است به سرعت مورد توجه کاربران قرار گیرد. داشتن قوی ترین موتور جاوا اسکرپت V8 که تا به امروز ساخته شده است یکی از ویژگی های منحصر به فرد کروم به حساب می اید. در کنار این موتور قدرتمند، از موتور دیگری به نام WebKit نیز استفاده میشود که وجود ان باعث شده صفحات وب به صورت یک ضربه (ناگهانی) لود شود. در کروم شما کافی است از خود بپرسید که میخواهید وارد سایتی شوید یا میخواهید یک مطلب را جستجو کنید، ان را در نوار ادرس تایپ کرده و لود ان را تماشا کنید. مدیریت تب ها از دیگر امکانات کروم به حساب می اید، کاربر می تواند تب های مورد علاقه ی خود را (به مانند ایمیل) انتخاب کند تا با هر بار با باز کردن مرورگر به سادگی در دسترس باشد و در اخر مرورگر گوگل کروم دارای قابلیت مرور امن است و این بدان معنی است که بعد از فعال کردن این قابلیت اگر در هنگام مرور به سایت هایی که دارای فایلهای مخرب یا بد افزار ها هستند وارد شوید، کروم یک صفحه ی هشدار دهنده را برای شما به نمایش در خواهد اورد و شما را مطلع میسازد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 154 1392/05/18 نظرات (0)

نرم افزار کنترل هوشمند دستگاه های دیجیتالی Smart IR Remote for Galaxy S4 v1.3.1

با نرم افزار Smart IR Remote for Galaxy S4 شما می توانید از یک کنترل برای تمام دستگاه های دیجیتالی خود استفاده کنید. درواقع این نرم افزار با استفاده از قابلیت مادون قرمز گوشی گلکسی اس 4 به شما این امکان را می دهد که کانال های تلویزیون خود را عوض کنید، صدای آنرا کم و زیاد کنید و تمام تنظیمات تلویزیون خود را تغییر دهید. همچنین این برنامه از 300000 دستگاه دیجیتالی مختلف پشیبانی می کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 172 1392/05/18 نظرات (0)

پاکسازی و افزایش سرعت ویندوز با نرم افزار PC Cleaner Pro 2013 v11.6.13.7.15

این نرم افزار یک ابزار بهینه سازى و کم حجم مى باشد که بطور خودکار خطاهاى سیستمتان را تشخیص داده و پاکسازى مى نماید. همچنین با این عمل خود از کامپیوتر در برابر تهدید ها محافظت مى نماید. از سیستمتان در برابر ویروسها، تروجان ها و بد افزار هاى مخرب حمایت مى کند. سرعت دستگاهتان را افزاىش میدهد و باعث بهبود عملیات و کارایى ان مى شود. بویژه با نابود سازى هرگونه نرم افزار مخرب و بیهوده اى حافظه ى سیستم تان و ممورى هاى موجود را بهبود می بخشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 183 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازی استراتژیک Rymdkapsel برای اندروید

Rymdkapsel یک بازی استراتژیک در فضاست. در این بازی شما نگران این مسئله نخواهید بود که دشمنان به پایگاه شما حمله می کنند بلکه فقط باید روی ساخت سازه ی خود در فضا تمرکز کنید و چالش های پیش روی تان را از سر راه بردارید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 153 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ایجاد و ویرایش طرح های گرافیکی Xara Designer Pro X9 v9.2.1

Xara Designer Pro یک نرم افزار گرافیکی سبک است که می توان از آن برای تنظیم، ایجاد و طراحی آثار خلاقی چون رسم بردار (وکتور)، گرافیک وب، ترکیب عکس، و انیمیشن های فلش استفاده نمود. اگر شما در حال کار با عکس هستید از این نرم افزار می توانید با یک کلیک به صورت خودکار آثار بی نظیری را خلق نمایید. اگر شما در حال ایجاد یک وب سایت هستید پس این برنامه می تواند به شما کمک کند تا هر چیزی را که برای ایحاد یک وب سایت کامل به آن نیاز دارید مانند انیمیشن های فلش برای تکمیل طرح بندی صفحه وب را در اختیار شما قرار دهد. هر چیزی را که شما برای طراحی به آن نیاز داشته باشید در این نرم افزار می توانید بیابید حتی اگر توانایی کمی در زمینه طراحی داشته باشید می توانید از تمپلیت ها یا قالب های پیش طراحی شده ی این نرم افزار برای ایجاد طرح مورد نظرتان استفاده نمایید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 155 1392/05/18 نظرات (0)

نرم افزار حفاظت از اطلاعات شخصی Advanced Encryption Package 2013 Professional v5.82

نرم افزار Advanced Encryption Package 2013 Professional به شما در حفظ حریم خصوصی تان و حفاظت از اطلاعات شخصی تان در کامپیوتر با استفاده از روش پسورد گذاری روی فایل ها کمک میکند. این برنامه می تواند در زمان هایی که از یک سیستم چند کاربر استفاده می کنند بسیار مفید واقع شود. در واقع با این ابزار شما قادر خواهید بود تا برروی اطلاعات خود رمز عبور قرار دهید و همچنین برای اینکه بتوانید رمز را فراموش نکنید، این برنامه دارای قسمتی است که می توانید هر اطلاعاتی را که موجب یادآوری رمز عبور برای شما می شود را در آن وارد کنید. علاوه بر این شما قادرید تا فیلترهایی را نیز برروی فایل ساخته شده اعمال کنید مانند ساخت ماژول SFX و یا ذخیره سازی در فایل ZIP. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 151 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازی قهرمانان مارول برای آیفون Marvel Pinball

این بازى شامل بهترین قهرمانان داستانها و فیلم هاى کمیک و سرگرم کننده مى باشد. قهرمانانى مثل مرد آهنى، مرد عنکبوتى و غیره. در این بازى شما به قهرمانان مارول براى پیروزى برعلیه دشمنان کمک خواهید کرد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 414 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار معروف پخش قیلم CyberLink PowerDVD Ultra v13.0.3105.58

PowerDVD 13 Ultra یک نرم افزار پخش چند رسانه ای برای اجرای بلوری، فیلم های 3D و فیلم های HD است. شما می توانید با این نرم افزار از تماشای فیلم در انواع دستگاه های پخش دیجیتال مانند کامپیوتر، نوت بوک، اسمارت فون، تبلت و تلویزیون خود لذت ببرید. شما می توانید با استفاده از قابلیت های منحصر به فرد نرم افزار شرکت CyberLink، فیلم های اچ دی را با وضوح تصویر بالاتر و بهبود رنگ بیشتر و افزایش روشنایی تماشا کنید. همچنین این نرم افزار علاوه بر پخش فیلم، می تواند انواع فایل های ویدئویی، عکس و موسیقی را نیز در محیطی بسیار زیبا اجرا نماید. این نرم افزار یک راه حل کامل و مناسب برای اجرای تمام فایل های چند رسانه ای شما می باشد. از قابلیت های دیگر این نرم افزار میتوان به مواردی همچون قابلیت زوم بدون افت کیفیت تا 4X، دارا بودن حالت پخش سینمایی، امکان تعیین کلید میانبر و سفارشی سازی کنترلرهای موس، امکان به اشتراک گذاری فایل ها در شبکه های اجتماعی و بسیاری از امکانات و قابلیت های دیگر اشاره نمود. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 176 1392/05/18 نظرات (0)

دادن جلوه های خیره کننده و زیبا به تصاویر با نرم افزار XnRetro Pro v1.30 برای اندروید

نرم افزارى ویژه گوشى هاى اندروید که به شما این امکان را مى دهد که تصاویر جذاب و خیره کننده اى را در گوشی تان خلق کنید و جلوه هاى زیبایى را به آن ها بیافزایید و تصاویر را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 263 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ترکیب و چسباندن چند فایل ویدئویی به یکدیگر Ultra Video Joiner v6.4.0311

نرم افزار Ultra Video Joiner یک ابزار حرفه ای برای چسباندن و ترکیب چند فایل ویدئویی به یکدیگر و تبدیل آنها به یک فایل بزرگتر می باشد. این نرم افزار از تعداد بسیار زیادی فرمت ویدئویی از جمله AVI, Divx, XviD, MPEG, WMV, ASF, RM, MOV, 3GP, MP4, FLV, MKV پشتیبانی میکند و همچنین شما می توانید بدون محدودیت، هر تعداد فایل ویدئویی را در لیست برنامه قرار دهید تا آنها را با یکدیگر ادغام کند. حتی شما می توانید از این برنامه برای تبدیل فقط یک فایل هم استفاده کند. بعلاوه این نرم افزار قادر است تا پس از ترکیب فایل های ویدئویی آنها را در فایل های VCD/SVCD image و DVD-Video ذخیره کند تا شما بتوانید بدون تبدیل فرمت، آنها را برروی VCD/SVCD/DVD رایت نمایید. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به داشتن کدک های مورد نیاز برای فرآیند تبدیل فایل ها اشاره نمود در نتیجه نیازی نیست که شما هیچ کدکی را دانلود کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 150 1392/05/18 نظرات (0)

نام : سفر اعجاب انگیز پروانه ها – The Incredible Journey of the Butterflies
ژانر : مستند
کیفیت : 720p Bluray x264 – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 2009
مدت زمان : 53 دقیقه
ناشر : PBS – Nova
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : هر ساله میلیون ها پروانه بسیار زیبا عازم سفری اعجاب انگیز و باور نکردنی به آمریکای شمالی می شوند. این موجودات زیبا 2000 مایل را پرواز می کنند تا به مقصد خود، مکانی کوچک در بالای کوه های مکزیک برسند. دانشمندان زیادی درصدد پی بردن به این موضوع هستند که این موجودات کوچک چگونه و به چه دلیلی این فتح عظیم را به انجام می رسانند. این مستند طبیعت با جمع آوری تحقیقات و تصاویر حاصل از سفرها و تلاش های دانشمندان جهان و تلاش این موجودات زیبا را به تصویر می کشد.

امیررضا بازدید : 270 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازى هاى توپى Hyperballoid 2

اگر شما بدنبال بازى هایى مهیج با کیفیت عالى و با کنترل گرهاى راحت هستید انتخاب این مجموعه بهترین گزینه است. در این مجموعه شما با یک سرى بازى هاى توپى با فضایى شاد و رنگارنگ رو به رو هستید. همچنین می توانید با این بازى مهارت و هماهنگى بین چشم ها و دستهایتان را افزایش دهید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 331 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بریدن و نصف کردن فایل های ویدئویی Ultra Video Splitter v6.4.0311

نرم افزار Ultra Video Splitter یک ابزار حرفه ای برای نصف کردن، برش و تقسیم بندی یک فایل ویدئویی بزرگ به چند کلیپ ویدئویی کوچکتر می باشد. این نرم افزار از تعداد بسیار زیادی فرمت ویدئویی از جمله AVI, Divx, XviD, MPEG, WMV, ASF, RM, MOV, 3GP, MP4, FLV پشتیبانی میکند. همچنین این نرم افزار قادر است تا به صورت مستقیم و بدون انکود مجدد، فایل های ویدئویی را برش و تبدیل کند که این عمل باعث افزایش سرعت فرآیند تبدیل شده و باعث می شود تا کیفیت فایل پس از تبدیل کاسته نشود. علاوه بر این با این نرم افزار شما نیازی ندارید که برای بریدن فایل های ویدئویی مختلف کدک های مخصوص آنها را نیز دانلود کنید چرا که این برنامه خود کدک های مورد نیاز را نصب خواهد کرد. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به داشتن حالت های مختلف بریدن فایل های ویدئویی و همچنین دارا بودن تنظیمات بسیار زیاد برای بریدن فایل MPEG و امکان سفارشی سازی تنظیمات آن برای رسیدن به بالاترین کیفیت اشاره نمود. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 643 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بازیابی رمز عبور حساب تویتر Twitter Password Decryptor v4.0 Final

Twitter Password Decryptor نرم افزار رایگانی است که قادر است رمز عبور حساب تویتر شما را که فراموش کرده اید بازیابی کند. در واقع مرورگرهای جدید دارای قابلیتی هستند که با کمک آن میتوان پسورد ورود به حساب های مختلف کاربران را در خود ذخیره کنند تا هر بار که کاربر قصد دارد وارد حساب کاربری خود شود مجبور نباشد که رمز عبور خود را تایپ کند. این نرم افزار نیز با کمک همین قابلیت می تواند رمز عبور حساب تویتر شما را که قبلا در مرورگرتان ذخیره کرده اید و در حال حاضر آنرا فراموش کرده اید را بازیابی نماید. همچنین این نرم افزار از تمام مرورگرهای محبوب از جمله Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, CoolNovo, Comodo Dragon, Opera, Safari و SeaMonkey پشتیبانی میکند و رابط گرافیکی بصری (GUI) و خط فرمان (Command-line) این نرم افزار نیز سبب شده تا چه افراد تازه کار و چه افراد متخصص بتوانند با آن کار کنند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 201 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود کتاب نقاشی رنگ روغن برای مبتدیان - Oil Painting For Dummies

.:: صفحات : 320 صفحه | زبان : English | فرمت : PDF ::.

نقاشی رنگ روغن یکی از زیباترین تکنیک های نقاشی است که برای یادگیری آن نیاز به یک منبع آموزشی کامل و معتبر دارید تا تمام نکات و تکنیک های آن را به صورت حرفه ای بیاموزید.نخستین نمونه‌های نقاشی رنگ روغن نقش‌های بودا در غارهای بامیان (مناطق مرکزی افغانستان) است که در حدود سال‌های 650 میلادی ترسیم شده است.روغن به کار رفته در رنگ روغن با روش‌های مختلف تولید می‌شود که رایج‌ترین آنها، جوشاندن بذر گیاه کتان و گرفتن روغن آن است. سپس این روغن را با مواد رنگی مخلوط می‌کنند. رنگ‌دانه‌ها نیز معمولاً با پایه سرب و کادمیوم یا سنتتیک و پلیمری هستند.برای پاک کردن رنگ روغن از تینر استفاده می‌شود.در این کتاب تکنیک های نقاشی با رنگ روغن به صورت گام‌ به‌ گام و به همراه عکس های رنگی شرح داده شده است. شما میتوانید این کتاب را به صورت رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 184 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازی مردان مکعبى برای آیفون Cubemen2

بازى اى از نوع جنگى و تیر اندازى با گرافیکى بالا و سه بعدى با تم ها و سطوح مهیج و متفاوت از صحنه هاى مختلف که شما را علاقه مند به بازى و جنگ با دشمنان خواهد ساخت. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 165 1392/05/18 نظرات (0)

برطرف کردن خطاهای dll با نرم فزار DLL Suite 2013.0.0.2054

دى ال ال یک نوع فایل سیستمی ویندوز است که به نوعى یک فایل اساسی و پایه برای اجرای بسیاری از نرم افزارها و بازی ها در ویندوز به شمار میرود. حتما برایتان اتفاق افتاده که وقتی نرم افزار و یا یک بازی را در کامپیوترتان اجرا می کنید با اخطار گمشدن فایل دى ال ال یا مشکل در این فایل رو به رو شده اید. حال با نصب این نرم افزار شما مى توانید فایل هاى دى ال ال ناقص یا حذف شده را در سیستم تان بررسى کنید و بطور خودکار بازسازى کرده و مشکلات را رفع کنید. این نرم افزار در ابتدا تمامى فایلها را اسکن کرده و فایل هاى ناقص و حذف شده را برایتان مشخص کرده و در صورت تمایل آن ها را بازسازى می نماید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 510 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت کتاب اندروید Android Book App Maker v3.3.0

اگر علاقه مندید که مطالب مورد علاقه خود را بصورت کتابى الکترونیکى در آورده و آن را در گوشى هاى اندرویدى خود مطالعه کنید ما به شما این نرم افزار را توصیه مىکنیم. شما با استفاده از این نرم افزار و بدون نیاز به داشتن دانش و علم در زمینه برنامه نویسى بسادگى قادر خواهید بود تا مطالبى را گرد آورى کرده و آنرا بصورت کتابى در آورید. حتى با استفاده از این برنامه امکان افزودن عکس به مطالب مربوط نیز فراهم می باشد. شما با تهیه کتاب هاى متعدد در عناوین مختلف میتوانید تمامى فایلهاى متنى و خواندنى خود را در گوشى خود در دسترس داشته باشید و همچین آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 93

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 1,917
  • باردید دیروز : 5,947
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16,850
  • بازدید ماه : 37,343
  • بازدید سال : 220,078
  • بازدید کلی : 1,141,731
  • کدهای اختصاصی