loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 165 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager v6.17.6 Final

شما برای اینکه بتوانید بر فایل های در حال دانلود خود از اینترنت مدیریت کنید نیاز به یک نرم افزار دانلود منیجر دارید. نرم افزار Internet Download Manager یکی از نرم افزارهای بسیار معروف دانلود فایل از اینترنت می باشد. توسط این برنامه میتوان از تمامی سایت های اشتراک گذاری فایل در اینترنت دانلود کرد و نیز در هنگام دانلود برروی فایل مورد نظر مدیریت کامل داشت. این نرم افزار سرعت دانلود شما را تا 5 برابر افزایش می دهد که این خود در دانلود سریعتر فایل ها کمک بسیار زیادی می کند. همچنین این نرم افزار با مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم، اپرا، سفری و سایر مرورگرها سازگار بوده و قادر است به محض کلیک کاربر برروی لینک دانلود در محیط این مروگرها، به صورت خودکار اجرا گردد و اقدام به دانلود فایل نماید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 141 1392/05/18 نظرات (0)

آموزش برنامه نویسی اس پی دات نت Microsoft ASP.NET 2.0 Building Web Applications

.:: مجموعه 22 ساعته آموزش برنامه نویسی به زبان ASP.NET در 4 حلقه دی وی دی ویدیویی ::.

این ابزار در زمینه ساختن وب هایی قدرتمند و پویا، در نوع خود یکی از بهترین هاست. می توانید از این ابزار در جهت تکمیل دانش خود استفاده کنید. این فیلم آموزشی محصول شرکت معروف Total Training بوده و در قالب دو مجموعه مجزا ارائه شده است. در مجموعه اول با سرعت برنامه همگام میشوید و در مجموعه دوم به سطوح بالاتر هدایت میشوید.
نکات مربوط به مجموعه اول:
- آموزش های مربوط به چگونگی طرح بندی، توسعه و نگهداری موثر وب سایت های استاندارد را فرابگیرید، وب سایت هایی که قابل سنجش بوده، امن و با ثبات اند.
- در مورد توسعه اصول مربوط به visual C# با استفاده از 2005 C# and Visual Studio اطلاعاتی کسب کنید.
- از مزایای مجموعه کنترل های ASP.NET 2.0 و چهارچوب شبکه وسیع کتابخانه ای حداکثر استفاده را بعمل آورید.
- در مورد ساختن اجزایی با قابلیت استفاده مجدد جهت قرار دادن طرح بندی UI، منطق و کد دسترسی به داده های موجود در نمونه های وب خود اطلاعاتی کسب کنید.
نکات مربوط به مجموعه دوم:
- در ASP.NET 2.0 با استفاده از صفحات ارشد (Master pages)، تم ها و صفحات نگارش در مورد ساختن رابط های با ثبات و استاندارد اطلاعاتی کسب کنید.
- در مورد اینکه چگونه میتوان در یک سایت، کنترل های نوین وب، پورتال ها و قسمت هایی از وب را طوری تنظیم کرد که امکان توسعه سریع و کارامد فراهم شود مطالبی را بیاموزید.
- State را با استفاده از view state, query strings, cookies و session state مدیریت کنید تا فعل و انفعالات سایت به راحتی انجام شود.
- برای ایجاد قابلیت دسترسی به تمامی منابع داده، چگونگی استفاده از ADO.NET را فرا بگیرید.
- مجموعه مهارتهای خود را اصلاح کنید و از آن در جهت ساختن وب مدرن و کارا کمک بگیرید و سعی کنید ازحالت کند شدن فاصله بگیرید.
این ویدیو آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 152 1392/05/18 نظرات (0)

مدیریت پیام ها در گوشی های اندروید با نرم افزار Sliding Messaging Pro v6.515

Sliding Messaging Pro نرم افزاریست مخصوص گوشى هاى اندرویدى براى مدیریت پیام هایتان. ورژن جدید این نرم افزار مناسب تمامى گوشى هاى اندرویدى طراحى شده است. همچنین داراى انواع تم هاى زیبا، شکلک هاى مختص پیام ها و … می باشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 186 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود انیمیشن زیبا و دیدنی زندگی یک حشره A Bugs Life 1998

نام : زندگی یک حشره – A Bugs Life
ژانر : انیمیشن | ماجرایی | فانتزی
کیفیت : BluRay 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 25 نوامبر 1998
مدت زمان : 94 دقیقه
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : هر سال در جزیره ای کوچک گروهی از ملخهای شرور به محدوده ی مورچه ها رفته و آنها را آزار میدادند و غذاهایشان را میگرفتند. در میان مورچه ها مورچه ای بنام فلیک که بسیار ماجراجوست تصمیم میگیرد که برای کمک به دوستانش و ملکه دست بکار شود و …

امیررضا بازدید : 714 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار شبیه ساز برش صفحات و لوله آرماتور Cutting Optimization Pro v5.9.6.11

Cutting Optimization Pro نرم افزاریست که تمامى مراحل برش صفحات را با توجه به موادى که در اختیار برنامه قرار میدهید بصورت کاملا شبیه سازى شده برش مى دهد. با این نرم افزار قادرید براى برش صفحات و لوله ارماتور بصورت طرح هایى یک بعدى و دو بعدى استفاده کنید. همچنین این امکان را به شما مى دهد تا محصولات و تولیداتى پیچیده همچون میز، قفسه، و کتابخانه و … را در محیطى شرح دهید. در این نرم افزار مى توان صفحات را از هر جنسى انتخاب نمود و طرح هاى برش را پیاده کرد که این مواد شامل پلاستیک، فلز، چوب، آهن، شیشه و غیره می باشد. بعلاوه این برنامه بسرعت برروى سیستم تان اجرا شده و راه حل هایى را براى طرحتان ارائه مى دهد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 152 1392/05/18 نظرات (0)

نرم افزار تبدیل فایل هاى ویدئویى به فرمت هاى دیگر ACDSee Video Converter Pro v3.5.41.0

اگر میخواهید که فایل هاى ویدئویتان را به یکدیگر و فرمتهاى مختلف تبدیل کنید با دانلود و نصب این نرم افزار به آن دست می یابید. شما قادر خواهید بود تا ویدئوهایتان را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به یکدیگر تبدیل کرده و از آن استفاده نمایید. همچنین براحتى میتوانید آن ها را با دیگران، در یوتیوب، فیسبوک، توییتر و … به اشتراک بگذارید. علاوه بر این فایلهاى ویدئویى موجود در سیستمتان را مى توانید به فرمتهاى قابل اجرا در گوشى هایتان مانند آیفون و سامسونگ تبدیل کنید. بعلاوه اىن امکان برای شما وجود دارد تا با این نرم افزار قسمتهاى صوتى مورد علاقه تان را از داخل ویدئو استخراج کرده و بصورت فایلى مجزا ذخیره کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 163 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازى یافتن جواهرات Jewel Match 3

در این بازى شما در یک جهان جادویى و خیالى به ماجراجویى خواهید پرداخت. شما باید جاى جاى سرزمین جادویى را بگردید و اشیا و جواهرات را بیابید و به لانا کمک کنید تا جادوهاى جدید را کشف کند تا آن سرزمین را به حالت اولیه خود بازگرداند. همچنین این بازى مهیج و زیبا داراى بیش از 100 مرحله ماجراجویانه میباشد که شما را ساعتها سرگرم میکند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 175 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازی انتقام جو تاریکى ها برای اندروید Dark Avenger

شیطان از خواب بیدار شده است و از تاریکى ها برخاسته و ستمگرى را افزایش مى دهد. در این بازى که داراى گرافیکى بالا و کیفیت اچ دى براى گوشى هاى اندروید است، شما کمانداران و افراد خود را براى نبرد آماده مى کنید و به جنگ شیطان مى فرستید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 185 1392/05/18 نظرات (0)

پشتیبان گیری خودکار از اطلاعات کامپیوتر با نرم افزار O O AutoBackup v2.5.27

با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا به سرعت و بطور خودکار از فایل هاى انتخاب شده و فولدرها نسخه اى پشتیبان تهیه سازید. همچنین هنگامى که حافظه و دستگاهى را به کامپیوترتان وصل میکنید، این نرم افزار بطور خودکار آن را اسکن کرده و اطلاعاتى را شامل فایل هاى ویدئویى، عکس و صوتى را کپى کرده و در دیسک ذخیره مى سازد. بعلاوه با این نرم افزار و تهیه ى نسخه ى پشتیبان از اطلاعات مهم خود قادر خواهید بود تا از اطلاعاتتان حفاظت کرده و آنها را از ویروسى شدن یا حذف شدن حفظ کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 127 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزارمدیریت و بهینه سازی ویندوز ویستا Yamicsoft Vista Manager v4.1.6

این نرم افزار داراى تمامى ابزارهاى بهینه سازى قسمت هاى مختلف ویندوز ویستا مى باشد. اگر ویندوز سیستم تان ویستا است پس نصب این نرم افزار ضروریست. زیرا با استفاده از این مجموعه شما قادر خواهید بود تا هرگونه همگام سازى و تنظیماتى را که برروى سیستم خود مى خواهید پیاده سازید را با این برنامه براحتى انجام دهید. شما تمامى تنظیمات مربوط به منو ها، اطلاعات سیستم، مدیریت پروژه ها، مدیریت اینترنت اکسپلورر، پاکسازى رجیسترى، اسکن دیسک و … را مى توانید با ابزارهاى موجود در برنامه انجام دهید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 156 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود موزیک پلیر Rocket Music Player Premium v2.3.0.20 برای اندروید

این اجرا کننده موزیک در دو طرح ساده و پیشرفته طراحى شده است. رابط کاربرى ساده آن به شما اجازه ى جستجوى سریع هر نوع فایل صوتى و تصویرى را مى دهد تا آن را اجرا کنید و بشنوید و ببینید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان  دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 140 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار معروف پخش فیلم و موزیک KMPlayer v3.6.0.87

KMplayer یکی از محبوب ترین و در عین حال قدرتمند ترین نرم افزارها در زمینه ی پخش انواع فرمت های فیلم و موزیک است، شما به ندرت می توانید شخصی را بیابید که این نرم افزار ایده آل و کم حجم را در سیستم خود نداشته یا با ان کار نکرده باشد. این نرم افزار به کاربر این امکان را میدهد تا فرمت های صوتی و ویدئویی خود را با کیفیت و وضوح بالاتری تماشا کند. به جرات میتوان گفت کمپانی کره ای توانسته است تمامی فرمت های صوتی و تصویری را در این نرم افزار جای دهد، همچنین می توان به وجود انواع کدک های صوتی و تصویری نیز اشاره کرد که ان را در بین نرم افزار های پخش کامل تر جلوه می دهد. از ویژگی های دیگر این نرم افزار که به هنگام دیدن فیلم کاربرد زیادی دارد، می توان به پخش زیر نویس اشاره کرد که این نرم افزار از تمامی فرمت های زیر نویس پشتیبانی کرده و همچنین به کاربر این امکان را میدهد تا تنظیماتی همچون تغییر اندازه و رنگ و … را هم به سلیقه ی خود ویرایش کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 130 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازی SHADOWGUN برای اندروید

در این بازى شما قهرمانى هستید که در نقش جان اسلید براى نابودى بدترین و پست ترین کهکشان ها بازى مى کنید. ماموریت شما دستگیرى دکتر سیمون نابغه اى دیوانه که فرد شروریست میباشد. شما براى رسیدن به او باید با محافظان شخصیش بجنگید و … این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 265 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار افزایش دهنده سرعت کامپیوتر SpeedUpMyPC 2013 v5.3.8.8

با این نرم افزار شما میتوانید اطلاعات موجود درون سیستم خود را اسکن نموده و متوجه شوید که به چه دلایلى سرعت سیستم تان پایین است و با بهینه سازى سرعت سیستم خود را افزایش دهید. همچنین با تشخیص فایل ها و نرم افزارهاى ناقص و حذف و پاک کردن آنها سرعت کار کامپیوترتان را دو چندان کنید. بعلاوه برنامه هاى استارت آپ کامپیوترتان نیز با این نرم افزار کنترل خواهد شد. رابط کاربرى ساده این نرم افزار کار با آن را براى همه ى افراد بویژه مبتدیان آسان مى سازد به طورى که براحتى با یک کلیک می توانند هارد دیسک سیستم شان را بهینه سازى نمایند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 342 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود مستند زیبا و دیدنی بیداری بچه ماموت Waking the Baby Mammoth 2009

نام : بیداری بچه ماموت – Waking the Baby Mammoth
ژانر : مستند
کیفیت : DVDRip x264 – خوب
فرمت : MP4
رزولیشن : 468×832
تاریخ انتشار : 2009
مدت زمان : 91 دقیقه
ناشر : National Geographic
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : داستانی شگفت درباره کشف بچه مامومت 40 هزار ساله در رودخانه سیبری توسط یک چوپان و باستان شناس مشهوری است که سعی دارد پرده از رازهای خلقت و مرگ آن بردارد. آنها در جستجوی نشانه هایی برای پیدایش دوباره این ماموت در قرن 21 هستند و اینکه چرا دست نخورده باقی مانده است و چه رازهایی از آفرینش در وجود او نهفته است.

امیررضا بازدید : 121 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازی مدافع ستارگان Star Defender 4

مدافع ستارگان 4 از سری بازی های مهیج تیر اندازی در فضا است که دارای بهترین ویژگی ها نسبت به سری های قبلی این بازیست. شما مجذوب هنر گرافیک و موسیقی این بازی خواهید شد. همچنین وجود موجودات و دشمنانی که تا بحال شبیه به آن را در هیچ بازی ای ندیده اید. در این بازی شما با استفاده از سفینه فضایی خود در کهکشان پیش رفته و با استفاده از پیشرفته ترین سلاح ها با دشمنان مبارزه می کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 178 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مقابله با تهدیدات دیسک های یو اس بی USB Disk Security v6.4.0.1

USB Disk Security بهترین ابزار براى مسدود و محدود کردن امکان نفوذ تهدیدات و خطرات احتمالى سیستم میباشد. این ابزار مانع از ورود تهدیدات شناخته شده و شناخته نشده به سیستم تان مى شود. با این نرم افزار از اطلاعات شخصی موجود در کامپیوترتان محافظت می نماید. همچنین این برنامه از دسترسى افراد غیر مجاز به اطلاعات شخصی تان جلوگیرى مى نماید. این نرم افزار نسبت به هر نرم افزار امنیتی دیگر سریع تر و کاربردى تر است. بعلاوه با سایر نرم افزارهاى امنیتى نبز سازگارى دارد و مهمتر از همه اینکه داراى رابط کاربرى ساده ایست بطورى که کار با ان براى تمامى افراد اسان مى باشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 105 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود لایو والپیپر 3 بعدی برای اندروید 3D Image Live Wallpaper v2.0.4

در این برنامه چندین لایو والپیپر 3 بعدی قرار دارد که می توانید از آنها به عنوان تصویر پس زمینه گوشی تان استفاده کنید. علاوه بر این با استفاده از این نرم افزار می توانید به هر تصویری در گوشی تان جلوه ی 3 بعدی ببخشید و آنرا تبدیل به تصویر 3 بعدی کنید. همچنین این برنامه دارای تنظیماتی برای ایجاد تغییرات مختلف برروی لایو والپیپر می باشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 130 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت و بهینه سازی ویندوز ایکس پى Yamicsoft WinXP Manager v8.0.1

با استفاده از این نرم افزار مدیریتى شما مى توانید ویندوز ایکس پى خود را بهینه سازى کنید. قادر خواهید بود تمامى جزییات سیستم را مشاهده کرده و آنهارا بهبود ببخشید. همچنین جزییات تمامى برنامه هاى در حال اجرا را نیز براحتى میتوانید مشاهده کنید. از تمامى تهدیدهاى سیستم خود نیز باخبر شوید. و با پاک سازى فایل هاى بدون مصرف و بدون کاربرد فضاى حافظه را آزاد سازید و در نتیجه سرعت ویندوز خود را بالا ببرید. شما با استفاده از این نرم افزار بهترین گام را در حفظ امنیت سیستم تان بر خواهید داشت. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 139 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار آفیس برای اندروید OfficeSuite Pro v7.2.1311

با نرم افزار OfficeSuite Pro شما می توانید قابلیت های مهم و اصلی نرم افزار آفیس را در گوشی خود داشته باشید. به عبارت دیگر با استفاده از این نرم افزار قادرید تا علاوه بر ساخت و مشاهده فایل هایی نظیر Word, Excel و PowerPoint، آنها را ویرایش، پرینت و حتی به اشتراک بگذارید. از دیگر امکانات این نرم افزار امکان مشاهده فایل های PDF در گوشی یا تبلت اندرویدی شما می باشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 93

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 2,286
  • باردید دیروز : 5,947
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17,219
  • بازدید ماه : 37,712
  • بازدید سال : 220,447
  • بازدید کلی : 1,142,100
  • کدهای اختصاصی