loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 201 1393/01/05 نظرات (1)

دانلود انیمیشن زیبا و دیدنی نخ ها Strings 2004

نام : نخ ها – Strings
ژانر : انیمیشن | ماجرایی | درام
کیفیت : BluRay 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 562×1280
تاریخ انتشار : 27 می 2005
مدت زمان : 91 دقیقه
محصول : انگلستان
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : درباره یک شاهزاده است که برای گرفتن انتقام پدرش شهر خود را ترک می‌کند، غافل از اینکه پدرش کشته نشده بود، بلکه دست به خودکشی زده بود. اما دیری نمی‌گذرد که حقیقت را درمی‌یابد …
امیررضا بازدید : 177 1393/01/05 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ضبط صدا NCH RecordPad v5.12

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار RecordPad در خدمت شما هستیم. RecordPad نام نرم افزاری از شرکت NCH می باشد. این نرم افزار که به منظور ضبط صدا طراحی شده است که با توجه به حجم کم خود دارای امکانات زیادی می باشد. شما به کمک این ابزار می توانید پیغام ها و صدای خود را از طریق میکروفن در هر مدت زمان دلخواه ضبط و ذخیره سازی نمایید. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت ارسال فایل های ضبط شده بر روی Email و فضاهای اینترنتی را دارا می باشد. شما می توانید از این مزیت برای موارد امنیتی نیز استفاده کنید و اقدام به ضبط صدای افراد نمایید.
امیررضا بازدید : 247 1393/01/04 نظرات (0)

دانلود بازی Dracula 4 (Full) v1.0.0 برای اندروید

در این پست با بازی Dracula 4 ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. یک کشتی تجاری که مجموعه ارزشمند از آثار هنری را برای موزه متروپولیتن حمل می کرد، غرق شده است. چند ماه پس از این واقعه یکی از نقاشی های این کشتی به طور عجیبی در مجارستان دیده می شود. موزه متروپولیتن یکی از کارشناسان خود به اسم الن را برای تایید اصل بودن این نقاشی ارسال می کند. این زن جوان یک بیماری خاص دارد با این حال از بوداپست تا استانبول به سفر خود ادامه می دهد و در بین راه در یکی از شهرها به نقاشی عجیبی که تصویری از یک جنگ میان خون آشام و اژدها است بر می خورد! اکنون زندگی این زن جوان تغییر می کند و اتفاقات عجیبی برای او می افتد.

امیررضا بازدید : 187 1393/01/04 نظرات (0)

دانلود رایگان مجموعه آموزش زبان انگلیسی در خواب English After Sleep

.:: این مجموعه در اکثر سایت های ایرانی با قیمت های بالا برای فروش قرار داده شده است ::.

آموزش زبان انگلیسی در خواب نام مجموعه ای است که در خواب زبان انگلیسی را به افراد آموزش می دهد. در واقع سازندگان این مجموعه مدعی هستند که وقتی شما در خواب به این مجموعه گوش می دهید، لغات و جملات زبان انگلیسی در ضمیر ناخوداگاه شما نقش می بندد و وفتی که از خواب بیدار می شوید معنی بسیاری از این لغات را می دانید. همچنین در ادامه توضیح داده شده که این صداها با تلفیق دو تکنولوژی زنده نمایی صحنه های صوتی در داخل جمجمه یا Binaural Sounds و تکنیک منحصر به فرد همسازی و همگامی مغزی Brain Synchronizing از طریق هدفون برای مغز هنگام خواب، قابل شنیدن می باشند و به دلیل همراه داشتن امواج خاص فعال سازی ذهن هنگام پخش درس ها، مغز شما را در عالی ترین شرایط کاری (یعنی درخواب و در زمان استراحت)‌ و به راحت ترین شیوه، با واژه ها و جملات اساسی زبان آشنا می سازد. وقتی که شما از خواب بیدار می شوید در کمال حیرت می بینید نسبت به روز قبل هزاران لغت جدید برایتان معنادار شده اند و به طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهیم مکالمات روزمره و نوشته های انگلیسی را درک می کنید. این مجموعه شامل سه سی دی بوده که مجموعه ای بی نظیر و کامل از 18 درس و تمرین آموزش مکالمات زبان انگلیسی بصورت گفتاری با فرمت MP3 و قابل استفاده در تمام دستگاه های صوتی پخش خانگی به دو زبان فارسی و انگلیسی می باشد. همچنین متن درسها نیز به صورت فایل های آفیس و پی دی اف در داخل مجموعه قرار داده شده است. در ایران تبلیغات بسیار گسترده ای برای فروش این مجموعه صورت گرفت و هنوز هم بسیاری از سایت ها با قیمت های گران آنرا را به فروش می رسانند...

امیررضا بازدید : 151 1393/01/04 نظرات (0)

دانلود بازی شاهزاده ایرانی Prince of Persia 5:The Forgotten Sands

.:: نسخه SKIDROW اضافه شد ::.

Prince of Persia 5: The Forgotten Sands جدید ترین نسخه بازی پر طرفدار شاهزاده ایرانی می باشد که به تازگی منتشر شده است. در نسخه جدید بازی شاهزاده ایرانی کمپانی Ubisoft داستان این نسخه را بین نسخه یک و دو قرار داده در واقع بین نسخه های Prince of Persia 2 : Warrior Within و Prince of Persia 1: The Sands of Time که قرار است اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه در نسخه جدید مشاهده شود. شما در این بازی نقش پرنس را ایفا می کنید که دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است. در واقع کاراکتر پرنس دارای نیروهای ماورا الطبیه بوده که می تواند عناصر مختلف طبیعت را در اختیار بگیرد و از آنها در هنگام مواجه با دشمنان استفاده کند. همچنین شخصیت پرنس دارای ویژگی های بسیار جالبی در هنگام مبارزه کردن است قابلیت انجام حرکات اکروباتیک در هنگام مبازره, پرش های بسیار بلند, بالا رفتن از ستون ها, مبارزه با چند نفر در یک لحظه و … این ها قابلیت هایی است که سبب شده تا کاراکتر پرنس در شاهزاده ایرانی محبوب گردد و سبب شود تا بسیاری از گیمرها به سمت این بازی کشیده شوند.

داستان بازی بین شن های زمان و در قلمرو جنگجویان اتفاق می افتد یعنی پس از وقایع شهر Azad پدر شاهزاده او را به شهر برادر بزرگش که مالک نام دارد میفرستد تا حکومت را از برادرش یاد بگیرد. اما وقتی شاهزاده به شهر میرسد که دشمنان مالک برای بدست آوردن گنج های شهر به آنجا حمله میکنند. سرانجام برادرش را پیدا میکند و با هم به غار سلیمان میروند. مالک میگوید که اگر ارتش سلیمان را آزاد کند میتواند آنها را شکست دهد. شاهزاده سعی میکند جلوی او را بگیرد اما مالک این کار را میکند. با آزاد شدن آن ارتش وحشتناک هر کسی را که در شهر بود به مجسمه شنی تبدیل میکند و فقط شاهزاده و مالک که توعی مدال به آنها رسیده بود جان سالم به در میبرند و از هم جدا میشوند. شاهزاده در محل مرموزی دختری به نام Razia را میبیند. Razia به او میگوید که اگر مدال ها را به هم بچسباند، راتاش (فرمانده ارتش شیطانی) و تمام ارتش از بین میروند. شاهزاده هم به دنبال مالک میگردد ولی وقتی او را پیدا میکند مالک حرف او را باور نمیکند و میگوید که خودش میخواهد تا آن اهریمن را نابود کند و او را ترک میکند. ولی وقتی با راتاش رو به رو میشود، راتاش او را طلسم میکند و مالک به موجودی قدرتمند تر از راتاش تبدیل شده و دشمن شاهزاده میشود. شاهزاده هم دودل میماند که آیا باید برادر خود را بکشد یا نه …

امیررضا بازدید : 291 1393/01/03 نظرات (0)

دانلود برنامه ورزشی تناسب اندام در خانه P90X Extreme Home Fitness Workout Program

.:: 12 دی وی دی ویدئویی به همراه کتاب راهنمای تغذیه، طرح تناسب اندام و تقویم حرکات روزانه ::.

P90X یا Power 90 Extreme، یک سیستم ورزشی خانگی توسعه یافته توسط Tony Horton در رابطه با مدیر عامل شرکت Beachbody (شرکت مربوط به تناسب اندام و لاغری) Carl Daikeler، مشاور تناسب اندام Steve Edwards، متخصص تغذیه Carrie Wyatt، کارگردان هنری Ned Farr، مدیر ویدئو ورزشی Manson Bendewal است. این سیستم ادعا می کند که به طور چشمگیری آمادگی جسمی را در 90 روز از طریق برنامه های آموزشی مجزا همراه با برنامه تغذیه و مکمل های غذایی بهبود می بخشد.
تبلیغات P90X بر “Muscle Confusion یا اغفال عضلات”، روشی از آموزش متقاطع و زمانبندی کردن به دست آمده از طریق تغییر ترتیب تمرینات و وارد کردن حرکات جدید و متنوع، تأکید می کند. اغفال عضلات گفته می شود که از سازگاری بدن با تمرینات در طول زمان جلوگیری می کند و درنتیجه منجر به بهبود مستمر و بدون رکود (وضع ثابت) می شود.
نمای کلی برنامه:
P90X یک برنامه 90 روزه است که تکنیک های ورزشی متنوعی شامل تمرینات قدرتی، قلبی، یوگا، Plyometrics (تمریناتی شامل پرش و … که برای تقویت قلب و تنفس استفاده می شود) و کششی را تلفیق می کند. برنامه شامل راهنمای تغذیه، طرح تناسب اندام، تقویم و مجموعه ای از ویدئوهای DVD که تکنیکهای گوناگونی را نشان می دهد، است. مدل ها همچنین چند حرکت در سطوح پایینتر و یا بالاتر شدت را نشان می دهند. P90X یک تست تناسب اندام را برای تعیین اینکه آیا برنامه برای یک فرد مناسب است فراهم می کند.

امیررضا بازدید : 243 1393/01/03 نظرات (1)

دانلود مجموعه آموزش لاغری شکم در 90 روز BeachBody RevAbs

:: بخش پایانی ::

:: به همراه لینک خرید پستی ::

.:: کاملترین مجموعه همراه با کتاب های آموزشی برای اولین بار در ایران ::.

 BeachBody RevAbs نام یک مجموعه ی آموزشی است که به شما آموزش می دهد طی 90 روز چگونه چربی های زائد شکم خود را از بین ببرید و عضلات شکم را به شکل 6 تکه نمایان سازید. این مجموعه توسط کمپانی بزرگ و مشهور جهان BeachBody ساخته شده که در زمینه محصولات آموزشی پرورش اندام و فیتنس در سراسر دنیا بسیار معروف می باشد. امروزه مسئله چاقی و اضافه وزن در اکثر جوامع مشاهده می شود که دلیل آن هم بی تحرکی افراد و نداشتن رژیم غذایی مناسب است و هر فرد به دلیل مشغله هایی که دارد کمتر به زیبایی اندام خود اهمیت می دهد. این مجموعه آموزشی به شما کمک می کند تا در طی 90 روز به یک اندام ایده آل دست یابید. همچنین تمام آموزش هایی که در این مجموعه ذکر می شود را به راحتی می توانید در خانه انجام دهید و نیازی به تهیه وسایل ورزشی گران قیمت نیست. مربی این آموزش آقای Brett Hoebel تکنیک هایی را به شما آموزش می دهد که ابتدا در طول چند هفته چربی های اضافه شکم را بسوزانید و در ادامه با تقویت عظلات ناحیه شکم آنرا سفت و به شکل 6 تکه در آورید. علاوه بر این سازندگان این مجموعه تضمین کرده اند که اگر شما تمریناتی را که در این آموزش ها ذکر شده، به صورت منظم انجام دهید قطعآ بعد از 90 روز شاهد تغییرات اساسی در عضلات شکم خود خواهید بود. محتویات این مجموعه شامل 12 تمرین مختلف در 10 فیلم دی وی دی است که عنوان هر کدام از دی وی دی ها به ترتیب شامل Abcentrics™ & How to Capoeira, Fire Up Your Abs, Power Intervals, Total Strength / Mercy Abs, Rev It Up Cardio, Fat-Burning Abs, Power Intervals 2, trength & Endurance / Merciless Abs, Full Throttle Abs, Full Throttle Intervals می باشد. جالب است بدانید اکثر مجموعه هایی که با این نام در بازار و یا سایت های مختلف اینترنتی برای دانلود و یا خرید قرار گرفته، به صورت ناقص هستند. دلیل این ادعا سایت ایرانیان دانلود این است که شما در هیچ کدام از سایت های اینترنتی نمی توانید این مجموعه را با 10 دی وی دی تهیه کنید و اکثر آنها تا 7 دی وی دی را برای دانلود یا خرید قرار داده اند که تیم ایرانیان دانلود افتخار دارد برای اولین بار در بین سایت های ایرانی تمام قسمت های مجموعه BeachBody RevAbs را به صورت کاملآ رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همچنین یکی دیگر از ویژگی های محصولی که ما برایتان آماده کرده ایم دارا بودن کتاب هایی است که شرکت سازنده آنها را تنها به خریداران این محصول هدیه می دهد، که ما این کتاب ها را نیز که در آن ها راهنمای کامل رژیم غذایی مربوط به این مجموعه و نیز نحوه انجام تمرینات و حرکات به صورت دقیق ذکر شده را برایتان قرار داده ایم. در این پست می توانید هر 10 دی وی دی شماره به اضافه کتاب های آموزشی آن به صورت جداگانه و کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 225 1393/01/03 نظرات (0)

دانلود رایگان مجموعه عظیم آموزش زبان انگلیسی English Today

.:: نسخه فشرده شده و کامل مجموعه آموزش زبان انگلیسی در 5 دی وی دی فقط با حجم 17 گیگابایت به همراه زیر نویس انگلیسی کاملا هماهنگ ::.

انگیسی امروز یک محصول نو و ابتکاری جهت یادگیری زبان انگلیسی است و به نحوی طراحی شده که امکان استفاده از حداکثر مزایای فرمت DVD، را فراهم می کند و بر اساس نیازهای مشتریان هدف، طراحی شده است.
این محصول تنها یک فرم پیشرفته تر از ویدئو کاست و سی دی رام ها نیست بلکه یک محصول کاملا جدید است. یک نگرش و روش کاملا نوین را ارائه داده است: به جای درسهای تصویری معمولی، یک معلم دانشجو ها را از طریق روایت سری داستان ها در شرایط کمدی راهنمایی می کند.
همچنین یک سری تمرینات تعاملی وجود دارد که از طریق آن شخص می تواند آنچه را که یاد گرفته تمرین نماید. همه این امکانات در یک محصول مولتی مدیا (چند رسانه ای) و با صرفه اقتصادی.
هر محصول انتشاری سه خصوصیت اصلی زیر است:
- DVD قابل استفاده با تلویزیون و هم کامپیوتر است. DVD هسته اصلی دروس است.
- یک audio CD (سی دی صوتی) شامل رو نو یسی (متون گفتاری) کلیه داستانهای تصویری موجود DVD به همراه موارد بسیار جالب و جدید جهت مطالعه عمیق و مرور موارد آموزشی.
- یک کتاب آموزشی شامل تمام متون گفتاری ویدئو ها، ترجمه آنها، تمرینات و یک بخش ویژه لغات جدید می باشد.
هر DVD شامل یک داستان و یا ماجرای تصویری و یک درس است که تشریح کننده مسائل مربوط به زبان در برنامه است. دروس “استاندارد” با درس “ویژه” در انتهای هر DVD همراه شده است که ممکن است یک فیلم تصویری از یک داستان مستقل و یا یک کارتون بر اساس ادبیات معمولی یا ژانرهای سینمایی و اشکال مختلف و گویای زبان، باشد. همچنین هر درس شامل یک بخش کارگاه با تمرینات تعاملی و جدول گرامر برای سنجش توانایی دستور زبان و میزان پیشرفت است.
شایستگی (موارد مفید استفاده):
این دروس توسط ETS (مرکز خدمات آزمون های آموزشی) به عنوان یک روش معتبر برای آمادگی آزمون TOEFL iBT است. TOEFL آزمون زبان انگلیسی مورد نیاز برای همه دانشجویانی که تقاضای تحصیل در آمریکا را دارند و همچنین در بسیاری از دانشگاههای ایتالیایی و اروپایی مورد نیاز است.
این دروس همچنین برای آمادگی TOELC آزمون راهنمای کسب و کار مفید خواهد بود.

این مجموعه آموزشی را می توانید به عنوان هدیه ای ناقابل از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

تیم ایرانیان دانلود به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کند, این فرصت ویژه را جهت یادگیری و تقویت زبان انگلیسی از دست ندهید!

این مجموعه در تمام سایت های ایران و فروشگاه های سراسر کشور با حجم 63 گیگابایت منتشر شده و با قیمت بالای 30 هزار تومان به فروش می رسد.تیم ایرانیان دانلود افتخار دارد برای اولین بار این مجموعه بی نظیر و ارزشمند را به صورت کامل و بدون حذفیات در 5 دی وی دی فقط با حجم 17 گیگابایت برای دانلود رایگان و فروش با قیمت بسیار ویژه قرار دهد.

امیررضا بازدید : 167 1393/01/02 نظرات (0)

اعمال محدودیت در بخش های مختلف ویندوز برای کاربران با User Control 2013 v14.608

در این پستبا معرفی نرم افزار User Control در خدمت شما هستیم. User Control نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه کنترل کاربران سیستم ها می باشد و می توان از این نرم افزار به منظور ایجاد محدویت های لازم برای کاربران استفاده نمود. به وسیله این برنامه می توان تمامی بخش هایی که یک کاربر سیستم نباید به آن ها دسترسی پیدا کند و یا نیازی به آن ها ندارد را محدود نمود. همجنین می توان قسمت های مهم سیستم همانند قسمت های حساس تنظیمات برنامه ها و سیستم عامل ویندوز را نیز محدود نمود. قابلیت ایجاد محدودیت استفاده از اینترنت و یا تنها قابلیت مشاهده وب سایت های خاص نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد.

امیررضا بازدید : 187 1393/01/02 نظرات (0)

دانلود بازی Broken Sword : Serpent's Curse v1.0.6 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Broken Sword : Serpent’s Curse ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Broken Sword : Serpent’s Curse توانسته است برنده چند جایزه مختلف شود و به عنوان یکی از برترین بازی های فکری و ماجرایی اندروید شناخته شده است. جورج بی باک و نیکو روزنامه نگار مشهور به دنبال سرنخ هایی برای پیدا کردن نقاشی به سرقت رفته می باشند، اما خبر ندارند که چه توطئه مرگباری بر علیه آنها صورت گرفته است! آیا جورج و نیکو می توانند از این دام رهایی یابند! آیا می توانید نفرین مار را باطل و آرامش را به زندگی خود بازگردانید؟

امیررضا بازدید : 183 1393/01/02 نظرات (0)

دانلود انیمیشن زیبا و دیدنی The Swan Princess: A Royal Family Tale 2014

نام : The Swan Princess: A Royal Family Tale
ژانر : انیمیشن | خانوادگی | فانتزی
کیفیت : BluRay 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 25 فوریه 2014
مدت زمان : 83 دقیقه
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : شاهزاده درک و پرنسس ادت صاحب فرزندی به نام آلیس می شوند، رئیس سنجاب ها که فکر می کند آلیس نفرین شده است او را دستگیر می کند و حالا پدر و مادر آلیس …

امیررضا بازدید : 189 1393/01/01 نظرات (0)

دانلود بازی oO v1.003 برای اندروید

در این پستبا بازی oO ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. oO یک بازی مینیمالیستی و رقابتی برای سیستم عامل اندروید بوده که طرفداران زیادی دارد. این بازی بسیار شبیه به بازی های Pivvot و Super Hexagon می باشد. شما بایستی به عنوان یک بازیکن از میان موانع عبور کرده و به دایره های بعدی صعود کنید.

امیررضا بازدید : 387 1393/01/01 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/funschool/%D9%86%D8%A7%D9%86%DA%86%DB%8C%DA%A9%D9%88.jpg

امروزه سلاح سرد به ویژه سلاح نانچیکو ( نونچاکو ) جایگاه ویژه ای میان رزمی کاران تمامی سبک ها به وجود آورده است از این رو می کوشند تا با یادگیری این سلاح بتوانند جایگاه خوبی در هنرهای فردی و رزمی برای خود ایجاد نمایند. نمونه ی بارز استاد بزرگ, بروس لی که مسلط به نانچیکو ( نونچاکو ) بودنند. هدف از نوشتن این مقاله آشنایی رزمی کاران و افراد علاقه مند به سلاح سرد نانچیکو ( نونچاکو ) می باشد. این مقاله توسط تجربیات خود و اطرافیان و همچنین سایت های معتبر جمع آوری شده و پس از آموزش دیدن اینجانب در باشگاه های مختلف رزمی و تسلط کامل بر روی سلاح سرد نانچیکو ( نونچاکو ) مکتوب شده است. لذا تکثیر این مقاله با ذکر منبع و حقوق مؤلف بلاء مانع است.(دارای ۳۵ صفحه)

امیررضا بازدید : 595 1393/01/01 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ادوبی ایندیزاین سی سی Adobe InDesign CC v9.2 Final

.:: نسخه نهایی نرم افزار Adobe InDesign CC 9 همراه با فیلم آموزش روش نصب و کرک برنامه ::.

InDesign یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای نشر و صفحه آرایی در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای گرافیکی از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی روز جهان در زمینه نشر دیجیتال و همچنین دارا بودن ابزارهای بسیار پیشرفته صفحه آرایی در طراحی و ساخت بسیاری از مجلات معروف جهان مورد استفاده قرار میگیرد. شما با کمک این نرم افزار به راحتی می توانید صفحات یک مجله یا یک بروشور را طراحی کنید. در واقع ابزارهای این برنامه به شما کمک می کنند تا یک متن ساده را تبدیل به متنی بسیار جذاب کنید به عبارت دیگر شما می توانید با ابزارهای این برنامه حاشیه هایی بسیار زیبا به متن خود اضافه کنید و از همه مهمتر تصاویری را در کنار متن قرار دهید تا علاوه بر زیباتر شدن صفحه باعث جلب توجه خوانندگان نیز گردد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است.

امیررضا بازدید : 265 1393/01/01 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/funschool/noje.jpg

کودتای نوژه کودتایی بود که چندی پس از پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران، توسط تنی چند از افسران ارتش شاهنشاهی ایران و با تمرکز افسران نیروی هوایی برای بازگرداندن شاپور بختیار و حذف آیت‌الله خمینی و نابودی نظام نوپای جمهوری اسلامی، طرح‌ریزی کرده بودند. برنامه در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ (۱۱ ژوئیه ۱۹۸۰) با دستگیری و کشته‌شدن تعدادی از عوامل آن فاش شد. پایگاه هوایی شاهرخی (حر) در شهر کبودراهنگ استان همدان مرکز فرماندهی آن بود. فرماندهی کل کودتا به‌دست سپهبد سعید مهدیون (فرمانده سابق نیروی هوایی ایران) و رهبری قسمت نیروی هوایی این کودتا برعهدهٔ سرتیپ آیت محققی بود که نباید او را با سپهبد احمدعلی محققی آخرین فرمانده ژاندارمری کل کشور رژیم شاهنشاهی اشتباه گرفت. هدف اول کودتا حملهٔ هوایی به منزل خمینی در تهران و از بین بردن وی و سپس حمله به برج مراقبت فرودگاه مهرآباد ذکر می‌شود و سپس شکسته شدن دیوار صوتی توسط هواپیماهای در دستان کودتاگران که برتری نظامی آن‌ها را به رخ مردم بکشد..(دارای ۱۷۶ صفحه)

امیررضا بازدید : 235 1393/01/01 نظرات (0)

دانلود بازی Hunger Games - Panem Run v1.0.19 برای اندروید

در این پست با بازی Hunger Games – Panem Run ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در بازی Hunger Games – Panem Run از میان پانم بدوید و با جمع‌آوری جرقه ها و منابع دیگر منطقه خود را نیرومند کنید. در مناطق مختلف آشوب و ناآرامی حکم فرماست و شما دونده بی‌پایان در مرکز آن قرار دارید! با دویدن از میان 3 مرحله از 12 مرحله، برای ستمدیدگان امید ایجاد کنید، مرحله های بیشتر به زودی در دسترس قرار خواهند گرفت. با جمع‌آوری جرقه ها و نیروهای مختلف، قدرت خود را افزایش دهید و برای کسب جایگاه اول در دنیا با دیگران به رقابت بپردازید.

تعداد صفحات : 93

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 2,474
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 38,089
  • بازدید سال : 220,824
  • بازدید کلی : 1,142,477
  • کدهای اختصاصی