loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 142 1392/08/17 نظرات (0)

2 اس ام اس تنهاییی اس ام اس جدایی و رهایی فاز بالا

اس ام اس تنهایی و درد جدید آبان ماه

اس ام اس جدایی و رهایی فاز بالا

این روزها خیلی چیزها دست من نیست مثلا دستهایت . . . !

&

&

&

بهای سنگینی دادم تا فهمیدم کسی را که قصد ماندن ندارد،باید راهی کرد…

&

…:::بقیه اس ام اس های جدایی و تنهایی فاز بالا و سنگین ۹۲ در ادامه مطلب:::…

امیررضا بازدید : 152 1392/08/17 نظرات (0)

jokee jadid 300x235 جوک جدید جک خنده دار

جوک جدید – جک خنده دار

اس ام اس های جدید باحال  و فاز بالا

خیابانی یه برنامه جدید داره اجرا میکنه به اسم «نیمه سوم»

بعد همین اول در مورد برنامه‌ش گفت:

این برنامه آمده تا حرف جدیدی در ورزش کشور مطرح کنه،

حرف جدیدی که بارها گفته شده((((((((خخخخخخخ

$

…:::بقیه جوک های  فوق العاده خنده دار در ادامه مطلب:::…

امیررضا بازدید : 230 1392/05/20 نظرات (0)

مدیریت پسورد در آیفون و آیپد توسط AgileBits 1Password 4.1.2

تا به حال برایتان اتفاق افتاده است پسورد های بسیاری را از یاد ببرید و فراموش کنید؟ اگر این چنین است در این پست ما به دنبال راه حلی برای این مشکل میگردیم پس همراه ما باشید. 1Password عنوان یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای در این زمینه است یعنی این نرم افزار شما به سادگی قادر میسازد تا بتوانید برای فایل های خود را رمز گذاری و رمزهای عبور خود را در کنار محیطی کاملا امن مدیریت کرده و به خاطر بسپارید! این نرم افزار به گونه ای طراحی شده تا در صورت هرگونه مداخله ای قفل و از هرگونه ورودی بدون دانستن سوال های امنیتی از پیش تعیین شده را منع کند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به تولید پسورد هایی فوق العاده قدرتمند و به صورت 256 بیتی اشاره نمود.

امیررضا بازدید : 378 1392/05/20 نظرات (0)

دانلود تصاویر زیبا با موضوع حشرات مناسب برای دسکتاپ کامپیوتر

موضوع : حشرات
تعداد تصاویر : 20 عدد
رزولیشن : 1080×1920
فرمت :  JPG
کیفیت : عالی – HD

عکس دسکتاپ شما هر چقدر هم که زیبا باشد ، بعد از مدتی تکراری شده و دیگر آن لذت و آرامشی که ابتدا به آن نگاه میکردید را ندارد.در همین راستا سایت ایرنیان دانلود سعی در جمع آوری بهترین ، زیباترین و جذابترین عکس ها برای دسکتاپ شما نموده است.این تصاویر با موضوعات متنوع آماده میشود و بصورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران قرار میگیرد.امیدواریم با دانلود این تصاویر زیبای را باری دیگر به دستکاپ خود برگردانید.

امیررضا بازدید : 225 1392/05/20 نظرات (0)

مجموعه آموزش کوتاه کردن مو به شیوه کلاسیک TONI & GUY - Classic Cut 2

.::به همراه خرید پستی::.

.:: دانلود رایگان مجموعه 200 دقیقه ای آموزش کوتاه کردن مو محصول کمپانی مشهور تونی و گای ::.

.:: شامل 12 مدل کوتاه کردن موی زنانه و 2 مدل موی مردانه ::.

تاریخچه
تونی و گای مدل موی جهانی و آموزش بازرگانی است که در لندن و انگلیس در سال 1963 از سوی برادران گیوسیپ (تونی) و گائتانو (گای) ماسکولو یافت شد. آنان بعدها از سوی برادران جوان تر برونو و آنتونی ماسکولو پیوستند. بیش از 400 سالن در سازمان وجود دارد و بیش از 50 جایزه مدل موی انگلیسی شامل یازده مرتبه برنده بهترین تیم هنرمند انگلیسی، سه مرتبه بهترین آرایشگر انگلیسی سال، هفت مرتبه وارد کننده مدل جدید سال برنده شده است. دختر تونی ماسکولو، ساچا، در سن 19 سالگی وارد کننده مدل جدید سال انتخاب شد، جوان ترین فرد برای بردن این جایزه، و کار خود را ادامه داد تا جایزه بهترین آرایشگر لندن را در سال 1999 برنده شد هم چنین دو بار نامزد جایزه بهترین آرایشگر سال انگلیس شد. ساچا مدیر خلاق جهانی است و همسرش جیمز تاربوک مدیر جهانی برند است.
کوتاهی کلاسیک 2
این DVD مقدمات، دقت، موقتی، مردان و شخصی را دربر دارد. برای تعلیم، ابداع و ایجاد خلاقیت طراحی شده است.
این مجموعه DVD دوگانه 14 تکنیک سنتی را آموزش می دهد، شیوه ای که در مدرسه عالی و سالن های تونی و گای آموزش دیدند. همه تکنیک ها از برنامه های آموزشی داخل سالن و مدرسه عالی تونی و گای هستند. هر تکنیک در ظاهر دستورالعمل های مرحله به مرحله ساده است که برای پیگیری و درک ساده هستند.
این شش تکنیک مقدماتی اساس کوتاهی قد، لایه بندی و درجه بندی شرح داده شده طول ها و حالت های مختلف را دربر دارند.
این مجموعه آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 212 1392/05/20 نظرات (0)

نرم افزار Android Booster 1.5.3 - اندروید

Android Booster 1.5.3 نرم افزاری قدرتمند و کارامد برای سیستم عامل اندروید می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید فایلهای اضافی و بیهوده را پاکسازی کنید.همچنین با استفاده از این برنامه میتوانید برنامه های در حال اجرا در سیستم را مدیریت کرده و در صورت نیاز آنها را پاک سازی نمایید تا علاوه بر بالا رفتن سرعت ، در مصرف باتری نیز صرفه جویی نمایید. اپلیکیشن Android Booster 1.5.3 را در ادامه می توانید به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 212 1392/05/20 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت اطلاعات شخصی C Organizer Professional 4.8

C-Organizer Professional یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند در زمینه ی مدیریت اطلاعات شخصی است که از قابلیت اطلاع رسانی (هشدار) منحصر به فردی برخوردار است این نرم افزار به شما کمک میکند تا با برنامه ریزی کسب و کار و زندگی شخصی از جمله وقایع مهم روزمره همچون تولد، سالگرد ازدواج، جلسه، قرار های مهم و … خود را سازماندهی نموده و سر وقت به انها رسیدگی کنید. از قابلیت های این نرم افزار می توان به انعطاف پذیری بسیار بالا و همچنین قابلیت به اشتراک گذاری تمام داده ها روی شبکه و ارسال ایمیل به کاربر اشاره نمود. به علاوه میتوان نیم نگاهی کرد به ساده بودن کار با ان و هم چنین ساختار درختی این برنامه که سرعت دسترسی به داده ها را تا حد زیادی افزابش داده است. از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به قابلیت پسورد گذاری بر روی داده ها اشاره کرد که این امکان را فراهم می کند تا از داده های شخصی خود حفاظت کرده و از دسترسی افراد به ان جلوگیری کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 254 1392/05/20 نظرات (0)

.:: اصول HTML5 برای غیر برنامه نویسان ::.

پس از نگاهی کلی به مفاهیم HTML و CSS، در این آموزش 2 ساعته شما با نویسنده و مربی، سالی کاکس، همکاری می کنید تا از یک چرکنویس یک سایت ایجاد کنید. همراه با آغاز توسط این مفهوم، شما ادامه می دهید تا یک چهارچوب بسازید، و متن، تصاویر، سر تیتر، ستون راهنمایی، فرم تعاملی و حتی محتوای چند رسانه ای بیفزایید. در طی مسیر، شما درباره ی اصول HTML برای غیر برنامه نویسان و همچنین تگ های جدید در HTML5 می آموزید. شما همچنین نکات زیادی در طراحی شبکه یاد می گیرید، مانند اینکه کدام ساختار گرافیکی را استفاده کنید و بهترین روش برای حفظ گرافیک شبکه. این عنوان آموزش به وسیله ویدئو، با همکاری Peachpit Press منتشر شده است. همچنین فایل های تمرینی ضمیمه ی دوره هستند.
این ویدیو آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 252 1392/05/20 نظرات (0)

دانلود بازی جذاب Thunder Wolves برای PC

کمپانی RELOADED بازی مبارزه ای دیگری را نیز برای کامپیوتر روانه بازار کرده که “Thunder Wolves“  آماده یک بازی فوق عملیاتی،  نفس گیر و جذاب باشید! سوار بر هلیکوپتر خود شوید ، اماده باشید و حالا.. حرکت! Thunder Wolves” ها بهترین خلبانان‌های هلکوپتر در جهان اند! آنها قبلا خودشان را با پیروزی در جنگ های بیشمار ثابت کرده اند. هر کدام از این خلبانان در هر لحظه آماده عملیات و اماده جنگ خونین است. مهم نیست که جنگ کجا باشد و دشمن کجا کمین کرده باشد، این خابانان همیشه آماداند!. هلیکوپتر هوابرد خودتان را آماده کنید،  بر آن سوار شوید و آماده کمی آتش بازی و کمی اکشن حرفه ای شوید! گرافیک زیبای بازی با تصویر جذاب و چشمگیر لذت بازی را برای شما دو چندان میکنند.  برخی از ویژگی های این بازی : یک اکشن خشمگین، بی امان، هیجان انگیز با هلیکوپتر بمب افکن را تجربه کنید.  13 ماموریت عملیاتی را در 4 ناحیه مختلف جهان با موفقیت پشت سر بگزارید شما می توانید این بازی را به صورت رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 154 1392/05/20 نظرات (0)

دانلود انیمیشن زیبای Batman: The Dark Knight Returns, Part 2 2013

نام : Batman: The Dark Knight Returns, Part 2
ژانر : خانوادگی و فانتزی
کیفیت : BRRip – عالی
فرمت : Mkv
رزولیشن : 720×1280
امتیاز : 10/8.2
تاریخ انتشار : 29 January 2013
مدت زمان : 76 دقیقه
درجه سنی : PG-13
هزینه ساخت : $3,500,000
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
کارگردان : Jay Oliva
نویسندگان : Bob Goodman , Frank Miller
ستارگان : Peter Weller , Ariel Winter , Michael Emerson

خلاصه داستان : بتمن بعد از غیبت ۱۰ ساله به شهر گاتهام برمیگردد تا به مردم شهر کمک کند اما مسئولین شهر خواستار دستگیر کردن او هستند. در این میان یکی از دوستان قدیمی او میخواهد با او همکار شود. این در حالی است که دولت میخواهد از یک ابر قهرمان دیگر برای دستگیری او استفاده کند …

امیررضا بازدید : 245 1392/05/20 نظرات (0)

تقویم بسیار  زیباCute Calendar Free 1.6 - اندروید

Cute Calendar Free 1.6 نرم افزاری کم حجم، قدرتمند و زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید به سلیقه خودتان یک تقویم زیبا در موبایل و یا تبلت خود داشته باشید. از امکانات این برنامه می توان به محیط زیبا امکاناتی مانند شخصی سازی تقویم اشاره کرد. همچنین می توانید بسته به سلیقه خود رنگ و مدل تقویم را تغییر دهید. حتی میتوانید این نرم افزار را در صفحه اصلی موبایل و یا تبلت خود به عنوان ویجت استفاده کنید . اپلیکیشن Cute Calendar Free 1.6 را در ادامه می توانید به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 279 1392/05/19 نظرات (0)

مجموعه مستند ماداگاسکار دوبله فارسی BBC Madagascar 2011

.:: اختصاصی ایرانیان دانلود – مجموعه مستند ماداگاسکار دوبله فارسی ::.

نام : ماداگاسکار – Madagascar
ژانر : مستند

امتیاز : 7.6 از 10
کیفیت : BluRay 720p – خوب

انکودر : ایرانیان دانلود – IR-DL

فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 2011
مدت زمان هر قسمت : 45 دقیقه

تعداد قسمت : 3 قسمت

خلاصه داستان : بیش از 80% موجوداتی که در جزیره ماداگاسکار زندگی می کنند ، هیچ جای دیگر در دنیا یافت نمی شوند. آنچه این موجودات را متمایز می سازد رفتار عجیب آنهاست ، این موجودات حدود 60 میلیون سال پیش توسط امواج اقیانوس به آن جزیره برده شده اند و تا پیش از اینکه انسان به ماداگاسکار وارد شود دست نخورده و به حالت اولیه باقی مانده بودند. “دیوید اتنبرگ” حیات شناس ، کارگردان ، صدا پیشه ، نویسنده و محقق برترین مستند های ساخته شده تاریخ سینما که کارگردان این مجموعه نیز هست ، مستند ماداگاسکار را اینگونه معرفی می کند : ما می بینیم که چگونه این جزیره عجیب و غریب به وجود آمد.

امیررضا بازدید : 152 1392/05/19 نظرات (0)

مدیریت بر زیر نویس فیلم ها با Lemony Pro 4.5.4

Lemony Pro مجموعه ای از حرفه ای ترین نرم افزارهای کار با زیر نویس فایل های مالتی مدیا است. این نرم افزار متخصص فایل های ویدیویی حرفه ای ، توسعه یافته است که وظیفه ی ترجمه ، قابلیت نوشتن و خدمات زیر نویس را دارا می باشد.بررسی هماهنگی زیر نویس ها ، تبدیل انواع زیر نویس و گرفتن خروچی در فرمت های معروف از جمله حرفه های این ابزار کاربردی است.این نرم افزار با یک محیط کاربر محور توانسته است یوزر های بسیاری را در سرتاسر دنیا جلب خود کند.کار با پروژه های مختلف در زمان واحد می تواند یک پوئن مثبت برای این گزینه باشد.

 

برحی از ویژگی های این نرم افزار :

حرفه ای ترین نرم افزارهای کار با زیر نویس

دارای قابلیت ترجمه ، قابلیت نوشتن و خدمات زیر نویس

بررسی هماهنگی زیر نویس ها

تبدیل انواع زیر نویس و گرفتن خروچی در فرمت های معروف

دارای یک محیط کاربر پسند

امیررضا بازدید : 163 1392/05/19 نظرات (0)

ویجت زیبای ساعت و اب هوا Super Clock Widget 6.4 - اندروید

Super Clock Widget 6.4 نرم افزاری کم حجم، قدرتمند و زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید به صورت ویجت در صفحه اصلی موبایل و یا تبلت خود یک نشانگر زیبای ساعت داشته باشید. از امکانات این برنامه می توان به محیط زیبا امکاناتی مانند نشانگر اب هوا ، مطلع شدن از منطقه زمانی ،نشانگر CPU، دمای باتری، زمان ماندگاری باتری گوشی و یا تبلت اشاره کرد. همچنین می توانید بسته به سلیقه خود رنگ و مدل ساعت و… را در صفحه اصلی موبایل و یا تبلت خود تغییر دهید. اپلیکیشن Super Clock Widget 6.4 را در ادامه می توانید به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 246 1392/05/19 نظرات (0)

دانلود انیمیشن زیبا و جذاب ParaNorman 2012

نام : ParaNorman
ژانر : ماجراجویانه و کمدی
کیفیت : BRRip – عالی
فرمت : Mkv
رزولیشن : 536×1280
امتیاز : 10/7
تاریخ انتشار : 17 August 2012
مدت زمان : 92 دقیقه
درجه سنی : PG
هزینه ساخت : $60,000,000
فروش : $55,994,557
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
کارگردان : Chris Butler , Sam Fell
نویسندگان : Chris Butler
ستارگان : Kodi Smit-McPhee , Anna Kendrick , Christopher Mintz-Plasse

خلاصه داستان : نورمن کودی قادر است تا با مردگان و ارواح حرف بزنید و با زامبی ها به گفتگو بپردازد. ماموریت نورمن این است که شهر کوچک خود را از نفرین صد ساله نجات دهد. اما هیچ کس حاضر نیست به او کمک کند و او باید تنهایی این راه را ادامه دهد و …

 

امیررضا بازدید : 205 1392/05/19 نظرات (0)


.. آیا میتوانید بر ترس خود غلبه کنید؟! ..


در بخش فقیرنشینی شهر Oldtown مطب جراحی دکتر مل آماده کار است. خودتان را برای دیدن قبرستان اماده کنید زیرا طیف وسیعی از بیمارانی حواس پرت و عجیب غریب در انتظار شما هستند. با استفاده از همه وسایل پزشکی دکتر مل آیا میتوانید بیماری آنها را قبل از طلوع آفتاب تشخیص دهید؟ این بازی بسیار اعتیاد اور می باشد و دارای محیطی بسیار جالب و کاربر پسند می باشد. شما می توانید این بازی را به صورت رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 625 1392/05/19 نظرات (0)

دانلود مجموعه کامل موسیقی متن سریال پر طرفدار بازی تاج و تخت

.:: موسیقی متن فصل سوم با کیفیت آیتونز به همراه Digital Booklet ::.

رامین جوادی سازنده موسیقی متن معروف ترین سریال های جهان از جمله بازی تاج و تخت ، فرار از زندان و سوژه است که در سال 1974 در شهر دویسبورک آلمان متولد شد، رامین جوادی یک ایرانی-آلمانی تبار است  که پدر وی یک مهاجر ایرانی بود و از مادری آلمانی متولد شد. او با نام لاتین Ramin Djawadi در ساخت موسیقی های مکمل، ارکستراسیون و همکاری به عنوان دستیار شخصیت بزرگی به نام هانس زایمر در فیلم هایی مانند آغاز بتمن و دزدان دریای کارئیب(نفرین مروارید سیاه) به شهرت فراوانی دست یافت و از جمله فیلم هایی که او به عنوان آهنگساز در آن ها حظور داشت می توان به فیلم های آقای بروکز، از غبار بپرس، تیغ و مرد آهنی یا Iron Man اشاره کرد. رامین جوادی به همراه پل ستربرگ به خاطر آهنگسازی برای Open Season به صورت مشترک برنده جایزه بیست و دومین دوره ی موسیقی فیلم وتلوزیون جامعه آهنگسازان، نویسندگان و ناشران آمریکا شده اند و در بعد دیگری از افتخارات وی می توان به ساخت موسیقی بازی معروف مدال افتخار اشاره کرد که با همراهی گروه لینکین پارک توانست یک موسیقی حماسی بی نظیر را تولید کنید.


یکی از بزرگ ترین آثار موسیقی جهان در زمینه موسیقی متن فیلم وسریال ،ساخته ی رامین جوادی برای موسیقی متن سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت یا Game Of Thrones است که جوایز متعددی رای هم از آن خود کرده و همچنان هم در حال افتخار آفرینی است که هم اکنون می توانید موسیقی متن سریال بازی تاج و تخت را با کیفیت آیتونز از ایرانیان دانلود به صورت رایگان دانلود نماید و از آثار این هنرمند ایرانی که شهره ی جهانی دارد لذت ببرید.

امیررضا بازدید : 143 1392/05/19 نظرات (0)

دانلود تصاویر زیبا با موضوع خزندگان مناسب برای دسکتاپ کامپیوتر

موضوع : خزندگان
تعداد تصاویر : 20 عدد
رزولیشن : 1080×1920
فرمت :  JPG
کیفیت : عالی – HD

عکس دسکتاپ شما هر چقدر هم که زیبا باشد ، بعد از مدتی تکراری شده و دیگر آن لذت و آرامشی که ابتدا به آن نگاه میکردید را ندارد.در همین راستا سایت ایرنیان دانلود سعی در جمع آوری بهترین ، زیباترین و جذابترین عکس ها برای دسکتاپ شما نموده است.این تصاویر با موضوعات متنوع آماده میشود و بصورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران قرار میگیرد.امیدواریم با دانلود این تصاویر زیبای را باری دیگر به دستکاپ خود برگردانید.

امیررضا بازدید : 904 1392/05/19 نظرات (0)

نام : دیو و دلبر – Beauty and the Beast
ژانر : انیمیشن | خانوادگی | فانتزی
کیفیت : 720p – خوب
فرمت : MP4
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 22 نوامبر 1991
مدت زمان : 84 دقیقه
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
جوایز: برنده جایزه اسکار بهترین ترانه و موسیقی در سال 1992
خلاصه داستان : در ابتدای داستان، یک زن گدا یک شاهزادهٔ جوان را نفرین و او را تبدیل به یک دیو زشت می‌کند، زن جادوگر به وی یک آینهٔ جادویی که او را از حوادث مطلع می‌کند و یک گل رز می‌دهد که تا بیست‌ویکمین سال تولدش شکوفه می‌دهد، او باید تا آن هنگام عشق واقعی را حس کند تا نفرین را بشکند، وگرنه تا پایان عمر همان جانور زشت باقی خواهد ماند.
در سویی دیگر دختری زیبا به‌نام بلی همراه پدر مخترع‌اش موریس زندگی می‌کند، آخرین اختراع موریس یک ماشین چوب خردکُن است و هنگامی که او از طریق جنگل برای به نمایش گذاشتن اختراعش در نمایشگاهی می‌رود، گرگ‌ها وی را تعقیب و او به قصر دیو می‌رود و دیو او را زندانی می‌کند. بلی به‌دنبال پدرش رفته و با دیو برخورد می‌کند و دیو پس از مدتی که او وپدرش را زندانی کرد عاشق بلی می‌شود و عشق واقعی را حس می‌کند و نفرین شکسته می‌شود.

امیررضا بازدید : 183 1392/05/19 نظرات (0)

دانلود مستند فوق العاده زیبا و دیدنی خلیج کوچک The Cove 2009

نام : خلیج کوچک – The Cove
ژانر : مستند
کیفیت : m-HD – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 550×1008
تاریخ انتشار : 2009
مدت زمان : 90 دقیقه
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
جوایز: برنده جایزه اسکار بهترین فیلم مستند در سال 2010
خلاصه داستان : ریچارد اوبری مردی بود که دلفین ها را برای نمایش تلویزیونی فیلیپر به اسارت در می آورد و آموزش می داد. دیدگاه اوبری درباره اسارت آب باز سانان وقتی تغییر یافت که در طی تجربۀ دردناک آخرین، ملاحظه کرد که یکی از دلفین هایی که نقش فیلپر را بازی می کرد- به نام کیتی- در اصل به خاطر استرس اسارت در آغوش او خودکشی کرد. از آن زمان به بعد، او تبدیل به یکی از طرفداران پیشگام مخالف اسارت آب بازسانان و حفظ و نگهداری آب بازسانان در جهان وحش شد. اوبری و فیلمسازی لویی سیهویوس به سمت تلاش برای افشای یکی از مواردی رفتند که به نظر آنها به عنوان یکی از بی رحمانه ترین اقدامات علیه دلفین های وحشی در جهان در تائیجی ژاپن بود، جائی که به طور معمول در آن دلفین ها به اسارت در می آیند تا یا به آکواریوم ها و پارکهای دریایی به صورت زنده فروخته شوند یا برای گوشتشان ذبح گردند. کاو جدا افتادۀ اولیه، جایی که این فعالیت در آن در حال وقوع است به شدت محافظت می شود. اوبری و سیهویوس از سوی مقامات تائیجی به عنوان دشمن به خوبی شناخته شده اند، مقاماتی که حاضر به استفاده از هر تاکتیکی هستند تا این دو را اخراج کنند…

تعداد صفحات : 93

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 196
  • بازدید امروز : 230
  • باردید دیروز : 1,278
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,251
  • بازدید ماه : 11,303
  • بازدید سال : 194,038
  • بازدید کلی : 1,115,691
  • کدهای اختصاصی