loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 445 1392/12/16 نظرات (0)

دانلود فیلم سینمایی عصر اژدها Dragon Age Dawn Of The Seek

نام فیلم : عصر اژدها Dragon Age Dawn Of The Seek| کیفیت تصویر : HD|کارگردان : ریان لیتل | نویسنده : ریان لیتل  | کشور تولید کننده : آمریکا|رتبه : 5.9 از 10 imdb_46x22-2264473254._V379390954_| فرمت تصویر : MP4| سال تولید : 2011| مدت نمایش : 1:20:00| زبان : فارسی

دنی گلاور و وینی جولز در فیلم سینمایی «عصراژدها» به کارگردانی ریان لیتل و تهیه‌کنندگی مک کی دینز و استیو ای، محصول ۲۰۱۱ آمریکا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه فیلم : اژدهای سفید، خواهر ایهاب را جلوی چشمانش می کشد  . ایهاب از ترس فرار می کند  . او بعد از سالها با جمع کردن بهترین  شکارچیان  و نیزه  اندازان   به جنگ  اژدها  می رود . بعد از شکار اولین  اژدها  و کشتن  اژدهای  دیگر ، در خواب  زنده بودن اژدهای  سفید را می بیند . شاید هیچ گاه تخیل از فیلم های آمریکایی کنار گذاشته نشود.این همان چیزی است که تمامی کارگردانان آمریکایی به آن اتکا می کنند و می خواهند فروشی باور نکردنی در انتظار آنها باشد.

 

امیررضا بازدید : 179 1392/12/16 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اف ال استودیو FL Studio Producer Edition v11.0.4 Signature Bundle

.:: دانلود رایگان نسخه 11 نرم افزار FL Studio همراه با پلاگین ها و ایزارهای برنامه ::.

اف ال استودیو که در بسیاری از موارد به نام اف.ال شناخته می گردد نرم افزاری است که توسط شرکت بین المللی بلژیکی Image-Line از سال 1998 پا به عرصه وجود نهاد و از آن زمان تا کنون بدون هیچ وقفه ای، یاری گر دوستداران موسیقی بوده است. از این نرم افزار براى ساخت موسیقى‌هاى ریتمیک و بر پایه‌ى الگو (Pattern-Based) استفاده مى‌شود. عواملى مانند محیط کاربرپسندانه‌ى FL Studio، امکان ساخت سبک‌هاى مختلف موسیقى (Hip-Hop، Electronica، Techno و …) و عدم نیاز به دانش خاصى در زمینه موسیقى، سبب شده‌اند که این نرم‌افزار در میان دوستداران موسیقى دیجیتال شناخته شده باشد و کاربران تازه‌کار و حرفه‌اى را به سمت خود جذب کند. این استودیوی موسیقی به جهت ویژگی های خود و در بسیاری از موارد، با ویژگی های نوآورانه خود، در لیست استودیوهای حرفه ای موسیقی قرار می گیرد. همچنین این نرم افزار در طی سالیان دراز موفق به دریافت جایزه های معتبر گردیده و از آن به عنوان برترین های صنعت موسیقی یاد می گردد.

امیررضا بازدید : 141 1392/12/16 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Deep Sleep Battery Saver Pro v2.2 برای اندروید

در این پست با نرم افزار Deep Sleep Battery Saver Pro ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. با نرم افزار Deep Sleep Battery Saver Pro می توانید از باتری گوشی خود محافظت کنید. این برنامه در حالت WiFi شبکه 3G را خاموش می کند، برنامه هایی که در حالت Background هستند را متوقف می کند، برنامه هایی مانند فیسبوک، گوگل سرویس و … که بدون کار فعال هستن را غیر فعال می کند، که همه این عملیات باعث صرفه جویی در مصرف باتری و افزایش عمر آن می شود. این برنامه طوری طراحی شده است که بعد از کم شدن باتری گوشی به طور خودکار پروفایل شارژ بهینه فعال می شود، که در این صورت برنامه عملیاتی مانند کم کردن نور صفحه، روی سکوت قرار دادن گوشی، غیر فعال کردن اینترنت و… را انجام می دهد. همچنین برنامه هایی که باعث کم شدن شارژ باتری می شود توسط Deep Sleep Battery Saver Pro بسته می شوند، که توسط این روش به طور چشم گیری عمر باتری شما زیاد می شود. این برنامه دارای 5 نوع پروفایل از پیش تعریف شده می باشد. همچنین شما نیز می توانید پروفایل هایی به سلیقه خود بسازید تا در شرایط مختلف بتوانید از آن استفاده کنید.

امیررضا بازدید : 355 1392/12/16 نظرات (0)

دانلود نسخه HD بازی Resident Evil 4 Ultimate HD Edition برای PC

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

اگر شما هم منتظر عنوان Resident Evil 4 Ultimate HD Edition بودید٬ این عنوان بالاخره در تاریخ 28 فوریه 2014 برای PC منتشر شد. البته همانطور که می دانبد نسخه SD این بازی در سال 2005 توسط سازندگان آن به جهان عرضه شده بود اما این نسخه کیفیت HD و نرخ فریم 60 به ما عرضه می دارد. شاید در نگاه اول این سوال به ذهن شما برسد، که چرا مسئولان سازنده بازی این نسخه از بازی، یعنی قسمت چهارم آن را برای ارتقای گرافیکی برگزیده اند. پاسخ این سوال محبوبیت بالای نسخه چهارم نسبت به نسخه های بالاتر یعنی پنج و شش می باشد. این نسخه به صورت HD و با گرافیک بسیار عالی منتشر شده است. همان طور که اطلاع دارید در این نسخه از بازی مشهور و محبوب Resident Evil شما در نقش مامور مخصوص لئون کندی بازی خواهید کرد. ماموریت او نجات دختر رئیس جمهور آمریکاست که ربوده شده بود. او در مسیر خود در روستایی در حومه یکی از شهرهای اروپا با موجودات و خطرات عجیبی رو به رو می شود که جان او را تهدید می کنند که از آن جمله می توان به زامبی های اره به دست اشاره کرد که از سری های قبل به این نسخه مهاجرت کرده اند. لئون در این سفر با موجوداتی عجیب مواجه می شود که از یک آفت ناشناخته به وجود آمده اند. همچنین شخصی که باعث به وجود آمدن این مشکلات است، کنترل ذهن روستاییان را به دست گرفته و آن ها را در سر راه لئون قرار می دهد.

امیررضا بازدید : 293 1392/12/15 نظرات (0)

دانلود مستند مرگبارترین جاده ها - فصل اول IRT: Deadliest Roads - Season 1

.:: قسمت دهم اضافه شد / آخرین قسمت فصل اول ::.

:: به همراه خرید پستی مجموعه کامل ::

نام : مرگبارترین جاده ها – فصل اول – IRT: Deadliest Roads – Season 1
ژانر : مستند
کیفیت : HDTV XviD – خوب
فرمت : AVI
رزولیشن : 352×624
تاریخ انتشار : 2007
مدت زمان : 45×10 دقیقه
ناشر : History
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد

خلاصه داستان : IRT: Deadliest Roads سرسخت ترین رانندگان دنیار را از میان راه های پر فراز و نشیب در مسیر هیمالیا به مرگبار ترین جاده های دنیا می فرستد. از خیابان های شلوغ دهلی تا سراشیبی های بی رحم، جاده های باریک و پیچ در پیچ به دامنه ی کوهستان می رسد. رانندگان زبردست و خبره ی کامیون مانند Rick Yemm، Lisa Kelly و Alex Debogorski عازم یک ماجراجویی نفس گیر، جان فرسا و پرخطر میشوند اما در کدام مسیر؟ مسیری که فاصله ی میان مرگ و زندگی به اندازه ی مو باریک است.

امیررضا بازدید : 167 1392/12/15 نظرات (0)

دانلود نرم افزار PhotoShake! Pro v2.0.3 برای اندروید

در این پست با نرم افزار PhotoShake! Pro ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. PhotoShake! Pro یک برنامه فوق العاده جهت ویرایش تصاویر در اندروید می باشد که می توان آن را از نرم افزار های هم رده خود بهتر دانست. به وسیله ی این نرم افزار می توانید عکس های معمولی خود را به شکل حرفه ای تغییر دهید. PhotoShake امکان کلاژ تصاویر، پشتیبانی از تصاویر پس زمینه، امکان ایجاد و ویرایش تصاویر به وسیله لرزش، استفاده از برچسب های طنز و سرگرم کننده در تصاویر، پشتیبانی از انواع فریم ها، قابلیت ایجاد فیلتر بر روی تصاویر و … را برای شما مهیا می سازد.

امیررضا بازدید : 163 1392/12/15 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ویرایش و افکت گذاری عکس FotoWorks XL 2014 v14.0.1

در این پست با معرفی نرم افزار FotoWorks XL در خدمت شما هستیم. FotoWorks XL یکی از نرم افزار های بسیار کاربردی برای ویرایش و تغییر دادن عکس های مورد علاقه شماست. در این نرم افزار امکانات و ویژگی های مختلفی را برای کاربران قرار گرفته است که به کمک آن به راحتی می توان تغییرات دلخواه را بر روی تصاویر اعمال نمود. در این نرم افزار کاربران مبتدی و حرفه ای می توانند به راحتی از ابزار مورد نیاز خود استفاده نمایند. ابزارهایی را که در این نرم افزار قرار دارند را میتوان به دو دسته تقسیم نمود دسته اول مربوط به ابزارهایی است که برای ویرایش تصویر مورد استفاده قرار می گیرند مانند ابزار بریدن قسمتی از عکس، ابزار چرخش تصویر، ابزار نوشتن بر روی عکس، ابزار تغییر رنگ و سایر ابزارهای ویرایش تصویر. اما دسته دوم مربوط به ابزارهایی که به صورت آماده یا همان افکت بر روی تصویر ایجاد می شوند مانند افکت های قاب عکس، افکت اضافه کردن عکس های دیگر به تصویر ، افکت بر آمدن کردن قسمت های مختلف عکس برای با مزه تر شدن آن، افکت از بین بردن قرمزی رنگ چشم و بسیاری از افکت های دیگر. 

امیررضا بازدید : 131 1392/12/14 نظرات (0)

دانلود نرم افزار CallWeaver v1.5.0 برای اندروید

در این پست با نرم افزار CallWeaver ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. نرم افزار CallWeaver این امکان را به شما می دهد تا بر روی تماس های دریافتی خود به صورت کامل مدیریت داشته باشید. با استفاده از آن می توانید برقراری تماس های کاری در آخر هفته و تعطیلات را غیر ممکن ساخته و یا تنها تماس های اضطراری از طرف اعضای خانواده را فعال کنید. از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان مسدود کردن پیامک ها نیز اشاره کرد. لازم به ذکر است که این برنامه فوق العاده سبک بوده و شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن از آن استفاده نمایید. 

امیررضا بازدید : 159 1392/12/14 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Root Cleaner v3.0.7 برای اندروید

در این پست با نرم افزار Root Cleaner ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Root Cleaner یک برنامه کاربردی برای افزایش سرعت و بهینه سازی دستگاه اندروید شما می باشد که با استفاده از خالی کردن حافظه رم و بستن برنامه هایی که شما از آنها استفاده نمی کنید می تواند سرعت عمل دستگاه اندرویدی شما را افزایش دهد. این برنامه به دو روش سریع و کامل که روش سریع بدون راه اندازی مجدد حافظه رم و کش را پاکسازی می کند، در روش کامل این برنامه حافظه رام را فرمت کرده و به طور کلی سیستم اندروید شما را پاکسازی می کند. از امکانات دیگر برنامه می توان به قابلیت حذف برنامه های نصب شده اشاره نمود. 

امیررضا بازدید : 211 1392/12/14 نظرات (0)

دانلود نرم افزار رمز گذاری اطلاعات شخصی و مهم KeyScrambler Premium v3.3.0.4

در این پست با معرفی نرم افزار KeyScrambler در خدمت شما هستیم. اگر شما نیز یکی از مشتاقان رمز نگاری و رمز گذاری هستید به شما نرم افزار KeyScrambler را پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که بلافاصله با فشردن هر کلید از صفحه کلید رمز شده ی آن را در اختیار داشته باشید. واسط کاربری این نرم افزار به شما امکان رمز گذاری بر روی داده های ورودی تان را داده و بدین ترتیب فایل شما از چشم بیننده محفوظ می ماند. بروزرهای نظیر IE ،Firefox ،Chrome ،Opera ،Safari ،Maxthon ،MSN Explorer،AOLExplorer و … اغلب در برابر حملات اینترنتی و … آسیب پذیر می باشند، اما با استفاده از این نرم افزار خرید اینترنتی شما ایمیل، کارت های اعتباری، آدرس ها، Java، Flash، gmail، Yahoo mail، hotmail، دیالوگ های بروزرها، پسوردها و … همگی در برابر keylogger های دیگر پشتیبانی و حمایت می شوند. به کمک این نرم افزار به راحتی می توانید پسورد لازم برای ورود به ویندوز را حمایت و پشتیبانی نمایید. این نرم افزار قابلیت رمزنگاری بر روی کنترل حساب کاربران ویندوز ویستا و Active Directory را نیز دارد. به کمک قابلیت هایی که تنها به این نرم افزار تعلق دارد می توان از سیستم های امنیتی و حیاتی یک کمپانی در برابر هرگونه مخاطره ای حفاظت نموده و به علاوه می توان از ورود ریسک های ناشی از یک کامپیوتر به سایر سیستم ها و شبکه ی یک شرکت، جلوگیری نمود. این محصول با سایر نرم افزارهای امنیتی که در زمینه ی رمزگذاری و با متدهای احراز هویت کار می کنند، سازگار می باشد. طریقه ی نصب این نرم افزار بر روی سیستم های کامپیوتری چند گانه و یا چندین کامپیوتر به همان سادگی نصب بر روی یک کامپیوتر می باشد. این نرم افزار از نسخه های ویندوز شامل Windows 2000،Windows 2003، XP، Vista، Windows 7 و … پشتیبانی می نماید و به کمک آن می توان حتی بر روی ورودی هایی به زبانهای چینی، ژاپنی، کره ای نیز کار نمود.

امیررضا بازدید : 163 1392/12/13 نظرات (0)

ددانلود فیلم ماندلا: راه طولانی آزادی Mandela: Long Walk To Freedom 2013

نام : ماندلا: راه طولانی آزادی – Mandela: Long Walk To Freedom
ژانر : بیوگرافی | درام | تاریخی
کیفیت : 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 25 دسامبر 2013
مدت زمان : 181 دقیقه
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : این فیلم که در ژانر بیوگرافی است زندگی یکی از رهبران بزرگ آفریقای جنوبی به نام نلسون ماندلا را به تصویر می کشد، او اولین رئیس جمهور آفریقای جنوبی به شمار می رود که در یک انتخابات دموکراتیک انتخاب شد. او در طول 27 سال زندان که بیشتر آن را در یک سلول در جزیره ی روبن سپری کرد، زندگینامه ی خود تحت عنوان «راه طولانی آزادی» را نوشت و …

امیررضا بازدید : 615 1392/12/13 نظرات (0)

دانلود نرم افزار PicFrame v2.7 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با نرم افزار PicFrame ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. PicFrame به شما کمک می کند عکس های مختلف خود را با یکدیگر آمیخته و آنها در قاب های بسیار شگفت انگیز قراد دهید تا بسیار زیبا شوند. این اپلیکیشن دارای 32 فریم مختلف می باشد که هر یک دارای زیبایی و ویژگی های خاص خود بوده و با بهره گیری از افکت های مختلفی که تهیه گردیده است می توانید عکس های منحصر به فرد بسازید. 

امیررضا بازدید : 183 1392/12/13 نظرات (0)

دانلود نرم افزار طراحی لیبل دیسک Disk Labeler Deluxe Gold v6.1.63

در این پست با معرفی نرم افزار Disk Labeler در خدمت شما هستیم. Disk Labeler نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت لیبل های سی دی و دی وی دی با ابزارهای فراوان و ویژگی های منحصر به فرد می باشد. این نرم افزار دارای قالب ها، پس زمینه و کلیپ آرت با پشتیبانی از تمام فرمت های برچسب سی دی می باشد. این نرم افزار عمل طراحی، ساخت و چاپ برچسب های دیسک و جعبه های آنها را برای شما انجام می دهد. این نرم افزار هیچ محدودیتی برای طراحی ندارد و تمامی برچسب های ایجاد شده توسط برنامه قابل دلخواه سازی و شخصی سازی می باشند و یا حتی می توانید از نمونه های خود برای استفاده در محیط ویرایش و طراحی برنامه بهره بگیرید. همچنین می توانید شفافیت متن، اشیا، تصاویر و کلیپ های هنری خود را تنظیم نمایید و به شما اجازه می دهد تا آنها را به تصاویر پس زمینه و یا سایر افکت های زیبا مورد استفاده قرار دهید. با استفاده از قابلیت برچسب گذاری مستقیم برروی دیسک LightScribe می توانید بصورت مستقیم طرح های مورد نظر خود برای دیسک ها را، برروی آنها چاپ نمایید.

امیررضا بازدید : 177 1392/12/12 نظرات (0)

نرم افزار کامل ویرایش فیلم CyberLink PowerDirector 12 Ultimate v12.0.2420.0 Retail

CyberLink PowerDirector یک نرم افزار کامل ویرایش فیلم است که شما می توانید با استفاده از آن فیلم های زیبایی را ارائه دهید. قادر خواهید بود انواع عناصر چند رسانه ای را شامل فیلم ها، تصاویر، کلیپ آرت و البته یک پس زمینه زیبا را به فیلمهای خود اضافه کنید. این نرم افزار شامل ابزارهای کامل ویرایش فیلم است که با آنها به راحتی می توانید استاندارد ترین طراحی ها را بر روی فیلم های خود پیاده سازید. همچنین بعد از پایان ویرایش، می توانید فیلم ساخته شده را در هارد دیسک با فرمتی دلخواه ذخیره کنید و حتی از همان طریق امکان به اشتراک گذاری در فیس بوک و یوتیوب نیز وجود دارد. و مهمتر از همه اینکه با این نرم افزار شما میتوانید فیلمهای خود را به حالت سه بعدی در آورید.

امیررضا بازدید : 131 1392/12/12 نظرات (0)

دانلود بازی Royal Revolt 2 v1.1.1 برای اندروید

در این پست با بازی Royal Revolt 2 ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Royal Revolt 2 بار دیگر با جنگ های بیشتر، لذت بیشتر و محیط وسیع تر بازگشته است! در این بازی باید تا می توانید با استفاده از نیروهای خود در مقابل دشمنان دفاع کنید و از قلعه و سرزمین خود دفاع کنید. ارتش خود را بسازید و دشمنان خود را نابود کنید.

امیررضا بازدید : 145 1392/12/12 نظرات (0)

دانلود نرم افزار You Are Your Own Gym v1.99 برای اندروید

در این پست با نرم افزار You Are Your Own Gym ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. You Are Your Own Gym مجموعه ای کامل شامل تمامی تکنیک ها و تمرینات می باشد که برگرفته از کتاب مارک لورن می باشد. در این برنامه تمریناتی به منظور افزایش قدرت، ظاهری زیبا و تنظیم وزن در نظر گرفته شده است. با استفاده از این برنامه می توانید بیش از 200 حرکت مختلف را انجام دهید و به وزن مورد علاقه خود برسید. روزانه 30 دقیقه استفاده از این برنامه بدون شک نتایج شگفت انگیزی در بر خواهد داشت.

امیررضا بازدید : 405 1392/12/11 نظرات (0)

دانلود بازی کستلوانیا: فرمانروایان سیاهی دو Castlevania: Lords of Shadow 2

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

…:: نسخه فشرده Black Box اضافه شد ::..

داستان Gabriel/Dracula بعد از پایان بحث برانگیز قسمت اول شروع خواهد شد و در حال حاضر این قابلیت را خواهید داشت که به سرعت بین مکان های بازی جا به جا بشوید. این بار بازیکنان کنترل بیشتری بر روی دوربین بازی خواهند داشت و این به این معنی است که دوربین دیگر ثابت نخواهد بود و بنابر این بازیکنان قادر به چرخش زوایای دوربین می باشند. با این حال اگر شما می خواهید که تجربه ای مشابه به مانند قسمت اول را داشته باشید ، می توانید گزینه ی کنترل بر روی دوربین بازی را غیر فعال کنید. البته دیگر خبری هم از QTE ها یا همان دکمه زنی نیز در بازی نخواهد بود. Castlevania: Lords of Shadow 2 در دو دوره ی زمانی مختلف در جریان می باشد. یکی از آن ها دوران مدرن یا همان امروزی و دیگری در دوران های گذشته و اغلب در قلعه ها می باشد. این بازی نه تنها یک پلتفرمینگ بسیار روان را ارایه می دهد بلکه حتی توانایی باز کردن مناطق مخفی را نیز به شما خواهد داد. یعنی این که شما توانایی دسترسی به مناطقی کاملا جدید و ناشناخته را دارا خواهید بود. در بخش های مبارزه نیز صلیب جدیدی با نام “blood whip” برای گابریل در نظر گرفته شده است. مبارزه با boss های بازی نیز تغییرات جالبی را به خود دیده و بنا به گزارش های مختلف مبارزات هیجان انگیز و طولانی را با boss ها شاهد خواهیم بود. شما در بازی قادر خواهید بود که از ضربات قوی ، ضربات سبک تر و هم چنین ضربات تاکتیکی استفاده کنید. در نهایت جادوهای بازی نیز با قسمت دراکولایی گابریل فعال می شوند که برای به دست آوردن جادو ها باید دشمنان بازی را بکشید و یا در مناطق بازی به جستجو بپردازید. Void Sword, Chaos Claws, و Blood Whip جادو های بازی می باشند که میتوانید آن ها را ارتقا دهید.

امیررضا بازدید : 197 1392/12/11 نظرات (0)

بریدن، تقسیم بندی و چسباندن فایل های ویدئویی با Movavi Video Editor v5.0.2

در این پست با معرفی نرم افزار Movavi Video Editor در خدمت شما هستیم. ویرایش ویدئو ها را می توان در سه مرحله با بهترین کیفیت و زیباترین افکت ها انجام داد وقتی از نرم افزاری به نام Movavi Video Editor استفاده شود. این نرم افزار قدرتمند که قابلیت پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج موجود را دارا می باشد در سه مرحله اصلی یعنی Import ، Edit و Export قادر است تا فایل های ویدئویی را تبدیل به زیباترین کارها نماید. این نرم افزار که از یک محیط کاربری کاملا جذاب و در عین حال پویا بهره می برد بسیاری از مراحل را به صورت Wizard امکانپذیر می نماید تا هرکاربری بتواند به ساده ترین شکل ممکن کار تدوین را انجام دهد. زیباترین افکت های صوتی و تصویری باعث خواهد شد تا دستان کاربران برای خلق زیباترین جلوه های ویژه برای فیلم های خود کاملا باز باشد ؛ Movavi Video Editor همانطور که گفته شد امکان پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی ، تصویری و عکس ها را دارد و در قسمت Import می توان به صورت های گوناگون این فرمت ها را در نرم افزار به عنوان ورودی مورد استفاده قرار دهد ، ضمن آنکه می توان از این قابلیت برای ضبط مستقیم فیلم و صوت بهره برد. از دیگر قابلیت های این ابزار بسیار مفید می توان به امکان ساخت دی وی دی به همراه منو ، ساخت اسلایدشو های حرفه ای ، استفاده از نهایت کیفیت در ذخیره سازی ، امکان رایت فیلم ها برروی انواع سی دی و دی وی دی به صورت مستقیم و بسیاری موارد دیگر نیز اشاره نمود. 

امیررضا بازدید : 167 1392/12/11 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ReNotify+ v1.6.11 برای اندروید

در این پست با نرم افزار ReNotify+ ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. ReNotify+ یک نرم افزار حرفه ای برای مدیریت و ویرایش اطلاعیه های گوشی یا تبلت اندروید می باشد. این برنامه برای اطلاع رسانی 20 وضعیت و پیغام مختلف طراحی شده و در اختیار کاربر قرار گرفته است. اصلی ترین ویژگی این نرم افزار افزایش کارکردن و اطلاع از پیام ها در بخش اطلاعیه ها است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 155 1392/12/10 نظرات (1)

دانلود انیمیشن زیبا و دیدنی Space Pirate Captain Harlock 2013

نام : Space Pirate Captain Harlock
ژانر : انیمیشن | علمی و تخیلی
کیفیت : BluRay 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 536×1280
تاریخ انتشار : 7 سپتامبر 2013
مدت زمان : 115 دقیقه
محصول : ژاپن
زبان : ژاپنی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : یک باز سازی سی جی ای از سری Captain Harlock مرد افسانه ای که بر علیه نیروهای متفقین دست به شورش زد و برای یک صد سال به غارت کشتیهای فضایی پرداخت! اما چرا او دست به شورش زد؟ چرا یک صد سال است که زنده است؟ با ترس و وحشت از هیبت کاپیتان هارلک افسانه ای نیروهای متفقین به فکر راهی برای متوقف کردن همیشگی او می گردند …

تعداد صفحات : 93

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 266
  • باردید دیروز : 2,474
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 266
  • بازدید ماه : 38,166
  • بازدید سال : 220,901
  • بازدید کلی : 1,142,554
  • کدهای اختصاصی