loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 161 1392/05/18 نظرات (0)

نرم افزار ساخت فیلم و مونتاژ Sony Movie Studio Platinum v12.0.895

Sony Movie Studio Platinum نرم افزاریست قدرتمند و کاربردی برای ساخت و مونتاژ فیلم ها بصورت فایلهای SD, DV, HDV برای حرفه ای ها، کافیست تا دوربین خود را به کامپیوترتان وصل کرده و عکسها و فیلم های گرفته شده را بوسیله ی این برنامه مونتاژ کنید. این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا کلیپ ها، فیلمها، افکتهای متفاوت، امضاهای دیجیتالی، تصاویر صوتی، اسلاید شو و … را به سادگی خلق نمایید. همچنین قادر خواهید بود تا هرگونه تصاویر، عنوان، افکتها و … را به فیلم خود اضافه کنید. مواردی که اشاره شد تنها بخش کوچکی از امکانات بسیار زیاد این نرم افزار قدرتمند هستند و شما پس از کار با این برنامه، به راحتی می توانید با امکانات آن آشنا شوید و از آنها استفاده نمایید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 159 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازی Haunted Legends 4 The Curse of Vox Collectors Edition

نفرین قانون! شما نمیتوانید پیشنهاد بی ریای سیلویا فیلر را برای کمک به شما، نادیده بگیرید. پلیس از بررسی پرونده جنایی برادر او دست برداشته است و شما تنها امید او هستید. اما این مشکل اساسی سرراه نیست. عمارت فیلر به تازگی محل تاخت و تاز ارواح اجداد سیلویا شده است. چه چیز آنها را بازگردانده است؟ و چه چیز آنها را به آرامش برخواهد گرداند؟ همه پرسشها به یک کتاب اسرار آمیز اشاره میکند. اما همچنانکه درباره این پرسشها تحقیق میکنید، متوجه میشوید که شما در مسیر جستجوی این کتاب، تنها نیستید. یک مرد قد کوتاه مرموز همیشه یک قدم جلوتر از شما است و نقش ناخوشایندی را بازی میکند. قاتل را دستگیر کنید و در این بازی مخاطره آمیز با این معمای مخفی هیجان انگیز، پرده از معمای این افسافه مرموز بردارید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 142 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار همگام سازی ویندوز GoodSync Enterprise v9.5.4.4

نرم افزار GoodSync Enterprise این امکان را به شما می دهد تا از تمام تصاویر خود پشتیبانی کنید، آهنگ ها و فایل های خصوصی خود را در کامپیوترتان نگه داری کنید، کامپیوتر محل کارتان را با کامپیوتر محل زندگی خود همگام سازی کنید. همچنین می توانید عکس هایتان را با کامپیوترتان همگام سازی کنید و از درایوهای سیستم تان پشتیبانی کنید. امکان دستیابی به تمامی فایل ها از هرکجا ی سیستم را نیز برایتان آسان می سازد. این نرم افزار که قابلیت اتصال چندین کامپیوتر را به هم دارد، امکان همگام سازی و بروز رسانی با سرعت بالا را به راحتی برایتان فراهم می کند. بعلاوه دارای آپشنیست که به سرعت برای سیستم تان برنامه ریزی می نماید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 159 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پاکسازی تروجان ها GridinSoft Trojan Killer v2.1.7.4

نرم افزار پاکسازی تروجان ها قابلیت شناسایی و برطرف کردن تمامی تهدید ها چه شناخته شده و چه شناخته نشده (شامل تروجان ها، نرم افزارهای جاسوسی، نرم افزارهای مخرب و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم) را دارد، اگر شما یک کاربر فعال اینترنت هستید اولین اقدام شما برای حفظ اطلاعات شخصی خود در سیستمتان باید نصب چنین برنامه ای باشد. این ابزار به شما این امکان را می دهد تا براحتی و با آسودگی خاطر فایل ها و نرم افزار هایی را که مخرب سیستم تان هستند و وجودشان خطر محسوب می شود را نابود سازید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 120 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود فصل دوم انیمیشن تلویزیونی The Looney Tunes Show 2011

:: قسمت نوزدهم، بیستم و بیست و یکم اضافه شد ::

English | 22min | x264 | 852×480 | ACC 128 Kbps 48.0khz | Mkv

این کارتون را با کیفیت و حجمی مناسب به همراه زیرنویس فارسی دریافت کنید.

ایرانیان دانلود باری دیگر افتخار این را دارد , به شما کاربران عزیز یک انیمیشن تلویزیونی زیبا و تماشای که محصول 2011 میباشد تقدیم کنید.این انیمیشن تلویزیونی متفاوت تر و خاص تر از انیمیشن تلویزیونی قبلی ای است چرا که کمپانی معروف والت دیزنی دست به اقدام جدیدی زده است.این شرکت از تمامی شخصیت های کارتونی دوست داشتنی و قدیمی خود در مجموعه ای به نام The Looney Tunes Show استفاده کرده است.در این مجموعه , در هر قسمت داستانی متفاوت بوجود می آید و مهره های اصلی داستان همواره در حال تغییر می باشند. ماجراهای بسیار جالبی در این مجموعه به وقوع می پیوندد و … هر هفته یک قسمت از این انیمیشن از شبکه Cartoon Network پخش می شود و ایرانیان دانلود هر هفته یک قسمت از این کارتون را برای آماده دانلود میکند.امید است با این کارتون های که برای شما آماده می شود , توانسته باشیم ساعتی شما را سرگرم و رضایت شما را جلب کنیم.

امیررضا بازدید : 160 1392/05/18 نظرات (0)

نرم افزار ویرایشگر عکس برای اندروید Pixlr Express v1.3.1

برنامه ایست که با استفاده از آن می توانید زیباترین و جالب ترن و فانتزی ترین طراحی و ویرایش را بر روی عکستان انجام دهید. تمامی ابزارهایی که برای تغییرات و ویرایش عکس نیاز می باشد را در این نرم افزار خواهید یافت و حتی قادر خواهید بود عکس ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 281 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازی کارگاه اتیس در رئیس مزرعه Barnyard Sherlock Hooves

کارگاه اتیس در رئیس مزرعه یک بازی سرگرم کننده اشیای پنهان است. در این بازی به اوتیس و پیپ کمک کنید تا دوستان گم شده خود را پیدا کنند. اوتیس وقتی از خواب بیدار میشود هیچ یک از دوستانش را نمی یابد بجز پیپ، اوتیس باید با بررسی اشیا برای حل راز گم شدن حیوانات تلاشش را بکند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 140 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت اسلایدهای سه بعدی Aurora 3D Presentation v13.06.22

نرم افزار ساخت اسلایدهای سه بعدی دارای قویترین و بهترین تکنولوژی های موجود برای ساخت حرفه ای ترین اسلایدها با متنوع ترین فرمتها می باشد. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تاثیرگذارترین پروژه خود را که شامل عکس ها، متن ها، فیلم ها و اطلاعات متفاوتی است را ساخته و این امکان را به شما می دهد تا هر چه بهتر بتوانید توجه حضار را هنگام ارائه ی اسلایدهای خود جذب کنید. همچنین اگر مشتاقید تا بهترین قالب ها و الگوها را برای خود داشته باشید این برنامه آنها برای شما فراهم خواهد ساخت. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 192 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مشاهده شبکه های محلی MyLanViewer v4.16.0 Retail

MyLanViewer نرم افزاری است برای مشاهده شبکه های محلی و ابزاریست کم حجم که شما به راحتی می توانید از اطلاعات شبکه ای کاربران دیگر اطلاعات فنی را دریافت کنید، کامپیوترهای شبکه ای محلی را اسکن کنید و منابع مشترک شان را به سیستم خود هدایت نمایید. تمامی ویژگی ها با نظم خاصی در قسمت چپ صفحه ی برنامه قرار گرفته اند. همچنین به هنگام اسکن شما می توانید از دو روش سریع و کامل استفاده نمایید. به علاوه اگر قصد به اشتراک گذاری فایل ها را دارید در قسمت پایین برنامه گزینه ای قرار دارد که می توانید با آن به کاربرها و منابع اشتراک دست یابید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 154 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود مرورگر Tint Browser v1.7 برای گوشی های اندروید

Tint Browser مرورگری است دارای منبع باز، همراه با امکان جستجوی وسیع و موتور جستجوی قوی برای گوشی های اندروید 4 و بالاتر. همچنین قابلیت ذخیره سازی در SD و دارای تمام ویژگی های یک مرورگر خوب. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 227 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود مستند مومیایی ها رازهایی از فراعنه Mummies Secrets of the Pharaohs 2007

نام : مومیایی ها: رازهایی از فراعنه – Mummies: Secrets of the Pharaohs
ژانر : مستند
کیفیت : BRRip 720p x264 – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 2007
مدت زمان : 38 دقیقه
ناشر : IMAX
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : رازهایی از فراعنه، یک فیلم مستند با موضوعات استثنایی و خاصی است، همچنین دارای هنر فیلمبرداری فوق العاده بالایی می باشد. در این فیلم به اسرار موجود در مصر باستان و مومیایی های آن و همچنین کشفیاتی در DNA مومیایی ها که پیشرفت هایی را در علم پزشکی داشتند از جمله داروی مالاریا و … پرداخته می شود.

امیررضا بازدید : 171 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازی شوالیه تاریکی بر می خیزد برای اندروید The Dark Knight Rises

یک ویدئو گیم بسیار زیبا با الهام از پایان حماسی بتمن سه گانه فیلمی از کریستوفر نولان که برای گوشی های اندروید ساخته شده است. بروس وین بعد از یک غیبت هشت ساله به ژانر اکشن باز می گردد. اما جنگی صلیبی در راه است که رهبری آنرا سلینا کایل اسرار آمیز و بین بر عهده دارند، دشمنانی مرگ بار برای بتمن که همیشه نگهبان واقعی شهر بوده است. دوازده عملیات در کنار حوادث تصادفی و سرکار داشتن با موقعیت های گروگان گیری، بمب باران، فرار از زندان و تعقیب اتومبیل ها در شما حس یک سوپر قهرمان را ایجاد میکند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 191 1392/05/18 نظرات (0)

حذف برنامه ها و فایل های نصب شده در ویندوز با نرم افزار Ashampoo UnInstaller v5.03

نرم افزار Ashampoo UnInstaller بهترین ابزار برای حذف برنامه ها، بازی ها و فایل های نصب شده در کامپیوتر شما می باشد. این نرم افزار به بهترین شکل ممکن به پاک سازی سیستم شما می پردازد و در نتیجه سرعت کامپیوترتان افزایش می یابد و عکس العمل سریع تری خواهد داشت. همچنین این نرم افزار برای افزایش راحتی کار شما، آپشن میانبری را برای کامپیوترتان آماده ساخته که از جمله میتوان به System Information, Action Center, Group Policies اشاره نمود. به علاوه این برنامه باعت افزایش و بهره وری استارت آپ کامپیوترتان نیز میشود. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 178 1392/05/18 نظرات (0)

حذف برنامه ها و فایل های نصب شده در ویندوز با نرم افزار Ashampoo UnInstaller v5.03

نرم افزار Ashampoo UnInstaller بهترین ابزار برای حذف برنامه ها، بازی ها و فایل های نصب شده در کامپیوتر شما می باشد. این نرم افزار به بهترین شکل ممکن به پاک سازی سیستم شما می پردازد و در نتیجه سرعت کامپیوترتان افزایش می یابد و عکس العمل سریع تری خواهد داشت. همچنین این نرم افزار برای افزایش راحتی کار شما، آپشن میانبری را برای کامپیوترتان آماده ساخته که از جمله میتوان به System Information, Action Center, Group Policies اشاره نمود. به علاوه این برنامه باعت افزایش و بهره وری استارت آپ کامپیوترتان نیز میشود. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 203 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازی انتقام جوی آسترو Astro Avenger II

در بازی انتقام جوی آسترو 2 دشمن بیگانه ای وجود دارد که بعنوان تهدیدی برای کهکشان محسوب میشود. شما در این بازی سفینه خود را در فضا می رانید و با دشمنان مبارزه و از کهکشان خود مراقبت میکنید. بازی ای از نوع جنگی که طراحی و صحنه های مهیجی را برای کاربران خود ارائه می دهد و وجود کهکشانی عظیم برای تسخیر و فتح کردن … همچنین دارای گرافیکی سه بعدی که جذابیت بازی را دو چندان می سازد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 165 1392/05/18 نظرات (0)

تبدیل فرمت فایل های ویدئویی به یکدیگر با نرم افزار Aimersoft Video Converter Ultimate v5.5.1.0

Aimersoft Video Converter Ultimate نرم افزاری برای تبدیل ویدئو، رایت دی وی دی، ریپ دی وی دی، دانلود ویدئو از اینترنت، ضبط ویدئو و تماشای آن در یک محیط می باشد. این برنامه شما را قادر خواهد ساخت تا فیلم ها و آهنگ ها و صداها را به هر فرمتی تبدیل سازید. همچنین می توانید روی DVD مورد نظرتان، مناسب با هر محیطی تغییراتی ایجاد کنید. و فیلم هایی را به صورت فرمت های مختلف ایجاد و رایت نمایید. با یک کلیک می توانید فیلم هایی را دانلود کرده و یا ضبط کنید. بعلاوه امکان ویرایش فیلم ها با انواع جلوه ها و تغییرها و به اشراک گذاشتن آن نیز برای شما فراهم است. به ویژه قابلیت تبدیل ویدئوهای دو بعدی شما به ویدئوهای سه بعدی یکی از مهمترین ویزگی های این برنامه می باشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 158 1392/05/18 نظرات (0)

حذف آسان برنامه ها و بازی های اندروید با نرم افزار Easy Uninstaller Pro v2.1.3

این نرم افزار ابزاریست که به آسانی و بسرعت شما را از دست آن دسته از برنامه هایی که نیاز ندارید خلاص می کند. این نرم افزار می تواند چندین برنامه را به سادگی حذف کند. همچنین با استفاده از این برنامه تمامی برنامه های نصب شده خود و فایل ها را در لیستی با اطلاعات کامل خواهید داشت. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 207 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار طراحی و ساخت بنر EximiousSoft Banner Maker v5.10

نرم افزار EximiousSoft Banner Maker ابزاریست ساده و کاربردی برای ایجاد طرحهای مختص وب و بنرهای ویژه سایت های خود. این ابزار قابلیت ایجاد دکمه های تاثیر گزار، بنرهای تبلیغاتی، لوگوها، هدرهای سایت و عکس های فلش را دارا می باشد. با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود تا بنرهای کارتونی و فانتزی زیبایی را با بیش از 30 جلوه ی جذاب ایجاد کنید و در سایت ها قرار دهید. شما به راحتی می توانید آثارتان را با تغییر سایز، چرخش و … خلق کنید. نرم افزار طراحی و ساخت بنر شامل صدها عکس پس زمینه و الگوهای متنوع متن و غیره می باشد. همچنین عکس های خود را با انواع فیلترها میتوانید ویرایش کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 130 1392/05/18 نظرات (0)

نرم افزار پیشرفته بهینه سازی ویندوز IObit Advanced SystemCare Pro v6.3.0.269

نرم افزار IObit Advanced SystemCare Pro ابزاریست برای افزایش بهره وری ویندوز شما به طوری که قادر خواهید بود تا بطور خودکار کارایی ویندوز قدیمی خود را به یک سیستم جدید و نو تبدیل سازید. با یک کلیک کامپیوتر خود را می توانید پاکسازی کرده و تمامی فایل ها و خرابی ها و خطاهای سیستم تان را رفع کنید. به ویژه این برنامه دارای قابلیت محافظت از سیستم تان در برابر نرم افزارهای جاسوسی و همچنین ابزارهای تبلیغاتی مزاحم می باشد. بعلاوه باعث افزایش سرعت استارت آپ کامپیوترتان، برقراری ارتباط اینترنتی و کل کارهای سیستم تان می شود. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 614 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیر برنامه ریز LeaderTask v7.6.8.0

اگر می خواهید که زمان خود را برنامه ریزی کنید تا براحتی به تمام کارهای شخصی خود برسید با استفاده از این نرم افزار براحتی برای شما امکان پذیر خواهد بود. این برنامه شما را قادر خواهد ساخت تا برنامه های روزانه تان را سر وقت به انجام برسانید. شما با وارد ساختن برنامه های خود در نرم افزار و تنظیم ساعت و زمان و روز لازم به دستگاه، آن را برای آگاه ساختن شما در موعد مقرر آماده خواهید ساخت. بعلاوه کار با این برنامه بسیار آسان می باشد. هدایتگر نرم افزار تمام پروژه ها و برنامه هایتان را بروی صفحه برای شما نمایش می دهد. امکان وارد کردن وظایف و برنامه ها، حذف و ویرایش آن نیز برایتان فراهم است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 93

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 2,160
  • باردید دیروز : 5,947
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17,093
  • بازدید ماه : 37,586
  • بازدید سال : 220,321
  • بازدید کلی : 1,141,974
  • کدهای اختصاصی