loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 159 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازی خشم اسمش اسپین برای اندروید Smash Spin Rage

استفاده از مرگبارترین سلاح ها اقدامیست که دشمنان برای تحت فشار قراردادن و سرکوب کردن شما در این بازی استفاده می کنند. شما طی حوادثی تمام آنچه که دوست دارید و می دانید را از دست داده اید. حوادثی اتفاق می افتد که خارج از کنترل شماست و حالا شما باید برای درست کردن تمام مشکلات بجنگید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 178 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازی قورباغه های عاشق Frogs in Love

بازی قورباغه های عاشق دارای داستانی زیبا و محیط بازی ای کوچک و کودکانه است. در این بازی از جاسمین باید بازی را ببرید. شما در این بازی از دریاچه ای به دریاچه ی دیگری سفر می کنید و با گرفتن سکه ها امتیاز خود را افزایش می دهید و به جشنی راه می یابید. میت و بیفرند شخصیت های دیگر بازی هستند که شما را در مهمانی راهنمایی میکنند و شما را به رقابتی مهیج دعوت می نمایند. مراحل این بازی شامل: یافتن اشیا پنهان، به چالش کشیدن ذهن، بازی های جور واجور و حتی رقص. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 173 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود انیمیشن زیبای لیلو و استیتچ دو Lilo & Stitch 2 Stitch Has a Glitch

نام : لیلو و استیتچ دو – Lilo & Stitch 2: Stitch Has a Glitch
ژانر : انیمیشن | کمدی | درام
کیفیت : 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 30 اگوست 2005
مدت زمان : 84 دقیقه
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : در انیمیشن لیلو و استیتچ 2 که در ادامه داستان 1 میباشد به حضور موجود فضایی اشاره میشود که بوسیله افرادی یافته شده و به زندگی و همراهی با آنها عادت کرده بود. در ادامه ماجرا اتفاقاتی می افتد که باعث به خطر افتادن رابطه دوستی بین لیلو و استیتچ شده و …

امیررضا بازدید : 271 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ویرایش فایل های ویدئویی AVS Video Editor v6.4.1.240

این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت های ویدئویی را دارد و شما قادر خواهید بود تا به آسانی اینگونه فایل ها را ویرایش کنید و در فرمت های ویدئویی مختلف نظیر AV1, VOB, MP4, DVD, WMV, 3GP, MOV, MKV و … ذخیره نمایید. فایل های ویدئویی خود را با انواع ابزار ویرایش زیباسازی کرده و تغییراتی را در آن ایجاد کنید منجمله بریدن، جابجا کردن، چرخاندن و انواع ویرایش های فانتزی. بعلاوه شما با انتخاب از بین 300 جلوه ی ابداعی و جدید، فیلم خود را متحول می سازید. با افزودن متن ها، تصاویر و صدا ها و منو های متداول هرگونه تغییری را در فایل خود ایجاد کنید. همچنین لرزش دوربین را در فیلم ها می توانید از بین برده و تصویر را ثابت و بدون لرزش سازید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 159 1392/05/18 نظرات (0)

بازی TITAN Escape the Tower مخصوص گوشی های اندروید می باشد که شما در یک قلعه ای با 80 سطح گیر افتاده اید و باید با استفاده از قدرت تفکر و هوش خود سعی کنید از این قلعه فرار کنید. شما در این بازی مجهز به یک توپ آهنی و یک ربات هستید که شما را در این فرار یاری می دهد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 377 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پیشرفته ضبط فیلم و ساخت محتوای آموزشی Camtasia Studio v8.1.1.1313

نرم افزار Camtasia Studio شامل چندین مدل ویرایش، مکالمه، ضبط و گرفتن ابزارهایی برای طراحی فیلم هایی بصورت حرفه ای برای ارائه به کاربران می باشد. در این ورژن جدید کاربران راحت تر می توانند از این محصول استفاده کنند. به ویژه این ورژن جدید به تولید فیلم با کیفیت HD توجه بیشتری دارد. همچنین این ورژن دارای آپشن های جدیدی در قسمت تنظیمات است که آن را از ورژن قبلی متمایز میسازد. بعلاوه وجود لینک کمکی در آن کار را برای افراد مبتدی تر آسان تر ساخته است. با این مجموعه شما قادر خواهید بود تا انواع تم ها، تصاویر، مو سیقی و … را به فیلم خود به سادگی بیافزایید و آن را در YouTube به اشتراک بگزارید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 175 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نقشه ستارگان برای اندروید Star Chart v3.0.008

اگر شما علاقمند تماشای آسمان و ستاره های آن هستید با دانلود و نصب این برنامه این امکان برای شما فراهم خواهد شد. نرم افزار Star Chart با استفاده از فناوری GPS گوشیتان محل شما و آسمان بالای سرتان را مکان یابی کرده و در برنامه برای شما نمایش می دهد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 180 1392/05/18 نظرات (0)

مدیریت پیشرفته تصاویر با نرم افزار MAGIX Photo Manager 12 Deluxe v10.0.0.268

نرم افزار MAGIX Photo Manager تمامی ویژگی های اساسی و مهم یک نرم افزار مدیریت تصاویر را در خود دارد. این ابزار که دارای یک محیط و رابط کاربری بسیار ساده و جذاب و کاربردیست، هر آنچه را که ممکن است برای ایجاد یک آرشیو عکس نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار می دهد، مانند بهینه سازی عکس ها و اجرای اسلایدشو در کامپیوترتان. در نتیجه عکس های سیستم تان را به خوبی سازماندهی و مدیریت می کند و از آنها در برابر بهم ریختگی و سختی دسترسی جلوگیری می کند. همچنین این نرم افزار از فرمت RAW در دوربین های مدل 400 به بالا پشتیبانی می کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 151 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازی باشگاه تیونینگ اتومبیل برای اندروید Car Club Tuning Storm

بازی از نوع مسابقه ای پر از هیجان و سرعت، با گرافیکی سه بعدی و طبیعی و ماشین های فول اپشن قوی. همراه با وسعت تنوع انتخاب انواع ماشین های مسابقه ای. هر ماشینی دارای صدها تیونینگ و قسمت جایگزین می باشد: شامل: سقف، کاپوت، درها، اگزوز و … این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 159 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بازیابی پارتیشن ها Hetman Partition Recovery v2.0

نرم افزار بازیابی پارتیشن ها ابزاریست برای بازگردانی فایل ها و پارتیشنهای حذف شده. شما با این برنامه قادر خواهید بود تا خرابی های هارد دیسک را با گام به گام پیش رفتن توسط مراحل موجود در نرم افزار بازیابی کنید. ابزاری که تمامی مشکلات هارد دیسکتان را با اسکن کردن هارد دیسک و مشخص سازی، راه حل یابی کرده و اطلاعات را بازگردانی می کند. همچنین قادر خواهید بود تا تمامی فایل های پاک شده خود را بازیابی کنید. شما می توانید اطلاعات از دست رفته را بازگردانی کرده و در سرور FTP آپلود نمایید و امکان ذخیره سازی اطلاعات نیز برای شما سهل تر خواهد شد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 156 1392/05/18 نظرات (0)

ترکیب چند فایل PDF در یک فایل با نرم افزار CoolUtils PDF Combine v3.1.26

آیا شما به ابزاری برای یکی کردن چندین فایل PDF نیاز دارید؟ PDF Combine این عمل را براحتی می تواند به انجام برساند. اگر به دنبال برنامه ای هستید که دارای رابط کاربری ساده و آپشن های زیادی در زمینه کار با آن داشته باشد انتخاب این برنامه بهترین گزینه است. برنامه ای موجود در بازار که بسیار کاربردی می باشد. با این ابزار شما قادر خواهید بود که انواع اسناد و کتاب های الکترونیکی را با هم ترکیب کرده و بعلاوه تمامی فایل های PDF موجود در سیستم تان را در اختیارتان قرار خواهد داد. همچنین امکان پشتیبانی از فایل های PDF متفاوت که بوسیله برنامه های دیگر تولید شده اند را دارد و بویژه می تواند ساختار فایل اولیه شما را حفظ نماید. علاوه بر این برای کتابهای الکترونیکی که تهیه کرده اید می توانید فهرستی شامل نام فایل ها را تهیه کنید. شما در ورژن جدید این نرم افزار قادر خواهید بود تا به صفحات خود سرفصل (سر صفحه) یا پاورقی شامل شماره و توضیحات بیافزایید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 142 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود مسنجر WhatsApp Messenger v2.10.222 برای اندروید

شما براحتی با نصب این نرم افزار با تمامی دوستانی که در دفترچه تلفن گوشی خود دارید و آن ها نیز این برنامه را در گوشی خود دارند، می توانید ارتباطی بی هزینه و پر سرعت را داشته باشید و تصاویر، آهنگ ها، فیلم ها و مکان خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و ساعت های طولانی را با هم به گفت و گو بپردازید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 182 1392/05/18 نظرات (0)

Stronghold package

:: به همراه خرید پستی :: 

ماجرای این بازی جنگ‌هایی است که صلیبیان یا همان مسیحیان برای پس گرفتن زمین‌های خود از دست اقوام دیگر یعنی مسلمانان مبارزه می کنند. و شما در واقع در این بازی باید بعنوان یک مسیحی مسلمانان را شکست دهید.
شخصیت‌های بازی:
پادشاهی: این شخصیت ها همان صلاح الدین و خلیفه و پیگ و ولف و ریچاردو..میباشند که شخصیتهای شاهانه بازی اند.
جنگی : این شخصیت ها : اساسین،  شمشیرزنان، گرزداران، کمانداران وسایر مبارزان… جنگجویان بازی محسوب میشوند.
در سری های مختلف (ورژن های دیگر) بازی, مراحل و امکانات فراوان، جدید و مهیج دیگری نیز افزوده شده که جذابیت بازی را چند برابر میکند. یکی از مهمترین انها امکان استفاده از جادوهای مختلف در طی بازی ست. هم چنین سربازخانه‌هایی است که نیروی موزد نیاز شما را تامین میکنند.
جنگ‌های صلیبی 1 : در این بازی که نسخه اول پکیج  STRONGHOLD  میباشد شما باید بعنوان پادشاه با کمک مردم خود از سرزمینتان حفاظت کنید و درصورت لزوم به جنگ با دشمنان خود بروید.
جنگ‌های صلیبی2: نسخه دوم بازی جنگ های صلیبی که در سال 2005 منتشر گردید این بازی دستخوش تغییرات و اصلاحات فراوانی شد که بمراتب مثبت و بهتر از نسخه اول میباشند. در این نسخه شما شوالیه ای هستید وطن پرست و میخواهید مرزهای سرزمینتان را گسترش دهید. برای ایکار باید ابتدا منابع مورد نیازتان را جمع‌آوری و قلعه ای برای خود بسازید و به تدریج پس از قدرتمند شدن و افزایش نیرو میتوانید به سرزمینهای دیگران حمله کنید و آنها را فتح نمائید.
جنگ‌های صلیبی3:در این نسخه مفهوم واقعی این بازی را درک خواهید کرد . با تجهیز نیرو آماده جنگی عظیم شوید. بازی Stronghold 3 از نظر گرافیکی بسیار بهتر از نسخه‌های قبل شده و بروزرسانی ابزار و سلاح‌های جنگی جذابیت آن را دو چندان کرده است.

امیررضا بازدید : 145 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازی مدافع ستارگان Star Defender 3

بازی مدافع ستارگان 3 بازی ای مناسب سیستم های کامپیوتری و ویندوزها می باشد. در این بازی شما با یک سفینه فضایی کوچک ولی مجهز به انواع سلاح ها به ماموریتی مهم فرستاده می شوید و تمامی مهاجمان موجود در فضا را منهدم می سازید. شما به انواع سلاح ها دسترسی خواهید داشت، سلاح هایی که حتی فکرشان را نمی کردید. بعلاوه این بازی شامل بیش از صد مرحله مهیج و متفاوت بوده پس از آن خسته نخواهید شد! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 180 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود مستند عقاب امریکایی PBS Nature American Eagle 2008

نام : عقاب امریکایی – American Eagle
ژانر : مستند
کیفیت : HDTV 720p – خوب
فرمت : MP4
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 2008
مدت زمان : 52 دقیقه
ناشر : PBS
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : این مستند طبیعت طرح کلی ایست از چرخه زندگی و حیات وحش نوع نادری از عقاب که بدلیل عوامل مخالف حیات وحش و شکارچیان حیوانات در معرض انقراض قرار گرفته بود که در دهه ی 1960 میلادی بوسیله طرحی به بازسازی و پرورش نسل این گونه عقاب پرداختند و دوباره او را به طبیعت بازگرداندند. با این مستند همراه میشویم و طی سفری به آلاسکا و شمال رودخانه می سی سی پی اطلاعات بیشتری درباره این موجود نادر بدست می اوریم.

امیررضا بازدید : 159 1392/05/18 نظرات (0)

پشتیبان گیری سریع از اطلاعات کامپیوتر با نرم افزار Genie Timeline Pro 2013 v4.0.1.200

Genie Timeline Pro نرم افزاریست دارای تمامی ویژگی های یک نرم افزار پشتیبان گیر کامل. دارای رابط کاربری بسیار ساده برای تمامی کاربران. این برنامه از تمامی اطلاعات موجود در سیستم تان در عرض سه دقیقه نسخه پشتیبان تهیه می سازد. برای یافتن فایل هایتان نیازی به سرچ کردن و جستجو نیست، چون این برنامه تمامی فایل هایتان را به صورت خودکار با توجه به اطلاعاتی که از آن فایل به برنامه می دهید برای شما پیدا خواهد کرد. اگر شما علاقمندید که کنترل های اضافه تری را برروی برنامه تان داشته باشید، برنامه را بصورت Custom Locations اجرا کنید. به ویژه شما می توانید بعد از اینکه فایل های خود را بسرعت و به سادگی پشتیبان گیری کردید، آن ها را در فایلی ذخیره کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 165 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود از سایت های اشتراک ویدئو با نرم افزار Nuclear Coffee VideoGet v6.0.2.67

اگر برای دانلود ویدئو به مشکل برخورده اید با این نرم افزار براحتی می توانید فایل های ویدئویی با فرمت های متفاوت را دانلود کنید. شما قادر خواهید بود که از یوتیوب ویدئوهایی را که نیاز دارید را دانلود کنید. همچنین در اکثر سایت ها فایل ها با فرمتی هستند که خواندن آن توسط اکثر اجراکننده ها سخت است. با این ابزار شما میتوانید فایل های موجود در سایت را به فرمت های رایج و معمول منجمله 3gp تبدیل کنید. همچنین فرمت ویدئو هایتان را مناسب گوشی خود سازید. علاوه بر این وجود تکنولوژی بروز رسانی خودکار موجود در برنامه آن را همیشه بروز نگه میدارد. به ویژه با یک کلیک براحتی می توانید از هزاران سایت ویدئوی مورد نیاز خود را دانلود کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 119 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازی دنیای مردگان برای اندروید World of Anargor

World of Anargor یک بازی جنگی مخصوص گوشی های اندرویدی می باشد. این بازی دارای محیطی سه بعدیست که زیبایی آن را دو چندان می سازد. قهرمان این بازی با داشتن اسلحه هایی مرگبار در دنیای تاریکی ها با مردگان می جنگد و از خود دفاع می کند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 182 1392/05/18 نظرات (0)

مدیریت و ویرایش پیشرفته تصاویر با نرم افزار Zoner Photo Studio Pro v15.0.1.7

Zoner Photo Studio Pro نرم افزاریست که شما را در سازماندهی عکس هایتان یاری می دهد. در این مجموعه شما می توانید براحتی فایل های عکس هایتان را سازماندهی کنید. همچنین عکس هایی را از سایت ها مشاهده و دانلود کنید و در فایل هایی دسته بندی و ذخیره سازید. بعلاوه برروی عکس هایتان ویرایش هایی را از ساده تا پیشرفته انجام دهید و آن ها را با دوستان تان از طریق اینترنت به اشتراک بگذارید. هنگامی که دوربین تان یا حافظه USB خود را به کامپیوتر متصل نمودید این برنامه تمامی فایل های تصویری و عکس های شما را پیدا خواهد کرد و در خود ذخیره می سازد و شما می توانید آن ها را بر اساس زمان و نام و … دسته بندی کنید. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به امکان مشاهده و استخراج عکس از درون فایل های PDF اشاره نمود. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 130 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کنترل سلامت و مدیریت هارد دیسک Hard Drive Inspector Pro v4.16.170

نرم افزار Hard Drive Inspector برنامه ایست کامل و کاربردی که استفاده از آن بسیار آسان میباشد و همچنین دارای رابط کاربری بسیار زیبا و کاربردی است. این ابزار نقش بازرسی را در سیستم تان ایفا می کند که هارد دیسک کامپیوترتان را زیر نظر داشته و وجود هرگونه مشکل و فایلهای ناخوانا شما را آشکار می سازد. این نرم افزار کنترل کننده سلامت هارد دیسک سیستم تان است به گونه ای که هرگونه خطا در هارد دیسکتان را بررسی می کند. در قسمت Health Summary این نرم افزار شما می توانید تمامی اطلاعات مربوط به هارد دیسک شامل: مدل دیسک، ظرفیت، فضای خالی و … را در آن مشاهده کنید. به علاوه شما می توانید از سطح توانایی، قدرت اجرا و مقاومت در برابر خطای هارد دیسکتان آگاهی یابید و همین طور از قسمت Technical Info شما می توانید اطلاعات بیشتری را نسبت به هارد دیسکتان کسب کنید منجمله: شرکت سازنده، شماره سریال، نام سایت سازنده، ویژگی های دستگاه و … این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 93

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 213
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 2,452
  • باردید دیروز : 5,947
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17,385
  • بازدید ماه : 37,878
  • بازدید سال : 220,613
  • بازدید کلی : 1,142,266
  • کدهای اختصاصی