loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 133 1392/05/18 نظرات (0)

مدیریت حرفه ای برنامه های در حال اجرا در اندروید با نرم افزار Advanced Task Manager Pro v3.1.5

Advanced Task Manager Pro نرم افزاریست بسیار کاربردى براى گوشى هاى اندروید که شما قادر خواهید بود با استفاده از این ابزار اطلاعات بسیار مفیدى درباره برنامه ها و فرآیندهاى در حال اجرا و میزان مصرف باترى و اینترنت گوشى خود بدست آورید. همچنین با این برنامه امکان بستن برنامه هاى در حال اجرا نیز برایتان فراهم خواهد بود. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 153 1392/05/18 نظرات (0)

 

دانلود بازی شاهزاده ایرانى سایه و مشعل برای اندروید Prince of Persia Shadow and Flame

بازى شاهزاده ایرانى سایه و مشعل، نسخه شماره 2 بازى شاهزاده ایرانى کلاسیک است. در این نسخه دوم که بازى بیشتر سبک ماجراجویى و رزمى دارد، شاهزاده به سفرى حماسى میرود تا گذشته ى خود را بیابد و بتواند آینده اش را تعریف کند! همچنین این بازی داراى گرافیکى سه بعدی است که جذابیت بازى را دو چندان مى کند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

 

امیررضا بازدید : 198 1392/05/17 نظرات (0)

دانلود رایگان عظیم ترین مجموعه آموزش گیتار Learn and Master Guitar

 

.:: عظیم ترین شاهکار آموزش و کسب مهارت در نواختن انواع سبک های گیتار ::.

.:: کاهش حجم مجموعه از 55 گیگابایت به 8 گیگابایت بدون حذفیات و بدون افت کیفیت ::.

  :: بخش دوم سطح متوسط اضافه شد/دی وی دی هفدهم ::

(برنده‌ی جایزه‌ی نوازنده‌ی برگزیده‌ی مجله‌ی آکوستیک گیتار برای بهترین محتوای آموزشی در سال 2011)

نام گیبسون (Gibson) هم‌اکنون چندین دهه است که داوطلب کیفیت برتر در آلات موسیقی بوده است. سنت ممتاز بودن توسط آموزش و کسب مهارت گیتارِ گیبسون، که توسط گیتاریست حرفه‌ای به‌نام استیو کرنز آموزش داده شده است، ادامه می‌یابد.
دوره‌ی آموزش و مهارت گیتار گیبسون به‌عنوان کامل‎‌ترین دوره‌ی موجود برای آموزش گیتار شناخته می‌شود. این دوره برنده‌ی جایزه‌ی طلایی “نوازنده‌ی برگزیده” مجله‌ی آکوستیک گیتار (Acoustic Guitar) در سال 2011، دو جایزه‌ی تلویزیونی و یک جایزه‌ی AEGIS برای ممتاز بودن در آموزش شده است.
محتویات این مجموعه آموزشی
20 دی وی دی کیفیت HD، دارای بیش از 40 ساعت آموزش، که به‌طور حرفه‌ای فیلم‌برداری شده است
5 سی‌دی هم‌نوازی
بیش از 100 صفحه کتاب درسی
آموزش و مهارت گیتار گیبسون برای تمامی سطوح مهارت طراحی شده است. ما نقشه راه را تهیه می‌کنیم و شما تمرینات را فراهم می‌کنید!
این مجموعه آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 238 1392/05/17 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل متن به گفتار NextUp TextAloud v3.0.57

نرم افزاریست بسیار کاربردى براى آنان که وقت کمى براى نشستن و مطالعه و یادگیرى مطالب از کامپیوتر را دارند. با این ابزار شما براحتى مى توانید متون و مطالب موجود در سیستم خود را بصورت گفتارى در آورده و به آن گوش دهید. شما میتوانید مشغول کارهاى دیگرتان منجمله ورزش، آشپزى و … باشید و به مطالب مورد نظر از درون سیستم تان یا از سایت ها و ایمیل ها گوش دهید و یادگیرى روزانه خود را از دست ندهید. همچنین براى تلفن هاى خود منشى تلفنى را فعال کرده و پیامش را با این نرم افزار ایجاد کنید. همچنین مطالبى را با صداى خود خوانده و بصورت فایل صوتى فشرده ذخیره کنید و در طول روز به آن گوش دهید. با اینکار شما در حفظ سلامت چشمانتان گامى بزرگ برداشته اید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 217 1392/05/17 نظرات (0)

دانلود انیمیشن مهمانی رکس Partysaurus Rex 2012

نام : مهمانی رکس – Partysaurus Rex
ژانر : انیمیشن | کوتاه | کمدی
کیفیت : BluRay 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 14 سپتامبر 2012
مدت زمان : 7 دقیقه
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : این فیلم انیمیشن کوتاهیست که در آن رکس که یک دایناسور کوچک است به حمام میرود و در آنجا محبوس می شود، بعبارتی بقیه او را فراموش می کنند و در این بین رکس به این فکر می افتد که با اسباب بازی های موجود در حمام مهمانی راه بیاندازد و …

امیررضا بازدید : 153 1392/05/17 نظرات (0)

دانلود بازی مدافع اسباب بازى Toy Defense 2

این بازى نسخه دوم دفاع اسباب بازى هاست که در این نسخه ضمن افزودن آپشن های مختلف، آنرا به دو مرحله سخت و آسان نیز تبدیل کرده است. همچنین داراى سه محیط متفاوت بازى است. در این بازى که به سبک استراتژیک و دفاعى مى باشد شما باید با آماده کردن اسباب بازى و ایجاد ارتشى قوى، آن ها را براى نبرد با سایر اسباب بازى هاى شرور آماده کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 154 1392/05/17 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل PDF به عکس OpooSoft PDF To Image Converter v6.8

با این نرم افزار شما مى توانید فایل هاى متنی خود را بصورت عکس در آورده و براحتى با سرعت بیشترى مطالب را مرور کنید. همچنین براحتى می توانید فایل هاى پى دى اف را با این برنامه به عکس تبدیل کنید و آنها را ذخیره کنید و در هر سیستمى که مى خواهید و حتى گوشى هایتان مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر این قادر خواهید بود تا عکس ها را از نظر طول و عرض تنظیم کنید و همچنین کیفیت عکس ها را نیز تنظیم نمایید. این ابزار داراى رابط کاربرى بسیار ساده و گرافیکى بسیار جذاب است. شما با نصب این نرم افزار نیازى به نصب نرم افزار Adobe Acrobat نخواهید داشت. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 159 1392/05/17 نظرات (0)

دانلود بازی جنگ شمال علیه جنوب برای اندروید North vs South

بازى جنگ شمال علیه جنوب بازى ایست از نوع استراتژیک. هدف شما در این بازى به عنوان رئیس ارتش، کنترل جنگ و فتح و بدست آوردن سرزمین امریکا و رسیدن به پیروزیست. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 157 1392/05/17 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ضبط صدا WM Recorder v14.15.1.0

نرم افزاری ساده و قوى و کاربردى که به شما این مکان را مى دهد تا بسادگى هر آنچه را که مى خواهید بصورت فایلى صوتى ضبط کنید و در سیستم تان ذخیره کرده و از آن استفاده نمایید. همچنین مى توانید با استفاده از این نرم افزار فایل هاى ویدئویى را از سایت ها دانلود کرده و تبدیل به میلیون ها فایل صوتى و تصویرى کنید. شما با اجراى این نرم افزار مى توانید تمامى فایل هاى صوتى و تصویرى خود را اجرا کنید. علاوه یر این قادر خواهید بود تا فایل هاى با کیفیت بالا را ضبط کنید. همچنین امکان پخش ایستگاه های رادیویی و امکان ضبط آن نیز براى شما مهیاست. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 134 1392/05/17 نظرات (0)

دانلود نرم افزار میانبر پیشرفته برای اندروید Sidebar Pro v4.3

این ابزار که حکم تولبار و میانبرى را در گوشى هاى اندرویدى دارد کاربر را قادر مى سازد تا به سرعت و براحتى به نرم افزارها و ویجت ها دسترسى پیدا کند. این برنامه در کنار صفحه گوشى شما با ایجاد میانبرى اکثر نوارهاى کاربردى را در دسترس شما قرار مى دهد، بدون اینکه کوچکترین تغییرى در صفحه ى خانگى تان بوجود آورد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 521 1392/05/17 نظرات (0)

 

دانلود بازی پازل مدافعان پیکسلى برای اندروید Pixel Defenders Puzzle

بازى از نوع پازل و استراتژیک و جنگى است که هدف شما در این بازى ساخت سنگرها و مدافعانی با پیکسل هاست تا پرنسس، شاه و ملکه را در برابر موج حملات دشمنان حفظ کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

 

امیررضا بازدید : 181 1392/05/17 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پیشرفته ایجاد و ویرایش فونت FontCreator Professional v7.0.1.458

اگر شما یک طراح گرافیک و یا یک تایپوگراف هستید نرم افزار FontCreator Professional به شما کمک میکند تا به راحتی بتوانید فونت دلخواهتان را طراحی و ایجاد کنید. این ویرایشگر قدرتمند دارای ابزارهای بسیاری حرفه ای بوده و به شما اجازه می دهد تا هرگونه تغییری را برروی فونت مورد نظرتان ایجاد نمایید. یکی از ویژگی های این نرم افزار امکان تبدیل تصاویر (اسکن شده) به اوت لاین (outlines) است که شما با کمک این قابلیت قادر خواهید بود فونت لوگو، امضا و حتی دست خط خود را ایجاد نمایید. همچنین این برنامه از فونتهای Open Type, True Type و Web Open Font Format (WOFF) پشتیبانی میکند و شما می توانید از فونت هایی که ساخته اید در سیستم عامل های مختلف از جمله Windows, Mac OS X, Linux و تمام مرورگرهای مدرن وب استفاده کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان ریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 529 1392/05/17 نظرات (0)

دانلود مستند هیولاهای عجیب دریا Sea Of Creepy Monsters 2013

نام : هیولاهای عجیب دریا – Sea Of Creepy Monsters
ژانر : مستند
کیفیت : 480p HDTV x264 – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 480×852
تاریخ انتشار : 2013
مدت زمان : 44 دقیقه
ناشر : UKTV
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : در این مستند زیبا گروهی از فیلمسازان حیات وحش در سفری به شمال اندونزی اثری ماندگار را از خود و تصویربرداریشان بجا گذاشتند. در این مجموعه از رفتار و زندگی موجودات ساعتها عکس و فیلم تهیه شده، تصاویری که تاکنون در هیچ فیلم و تلویزیونی پخش نشده اند. این فیلمسازان بطرز شگفت انگیز و باورنکردنی ای توانستند از یک ماهی خوار که شیر ماهی ای را می بلعید تصاویر مهیجی تهیه کنند، همچنین تصاویر گونه ای نادر از هیولا، اسب دریایی و اکتاپوسی کوچک و کشنده آثار زیبایی بجا بگذارند. در این مجموعه شما هر آنچه از دنیا و زیبایی های زندگی زیر آب را که تابحال ندیده اید را خواهید یافت …

امیررضا بازدید : 553 1392/05/17 نظرات (0)

دانلود بازی جنبش حشرات Tumblebugs 2

حشرات سیاه بازگشته اند و جشن باغ را به هم زده اند و در حال جمع آورى سوسک هاى رنگارنگ اند. بار دیگر زمان نجات حشرات فرا رسیده. اما این بار اچ داراى پشتیبانانیست. شما نیز باید دوستان خود و سایر حیوانات جنگل را فراخوانید تا در این جنگ به شما کمک کنند و بتوانید جان سوسک ها ى رنگى را نجات دهید. شما باید حلقه هاى طلایى را جمع کنید تا امتیاز بیشترى براى ادامه بازى دریافت کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 146 1392/05/17 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قراردادن واترمارک روی تصاویر TSR Watermark Image Software v2.4.2.1

با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا برروی تصاویر خود واترمارک قرار دهید. این نرم افزار در زمان شما بسیار صرفه جویی میکند زیرا شما می توانید دسته ای از تصاویر مورد نظرتان را وارد برنامه کنید و سپس نرم افزار به صورت خودکار و بدون دخالت شما روی تمام تصاویر واترمارک انتخاب شده را قرار می دهد. همچنین با این نرم افزار شما قادرید تا اوج خلاقیت خود را در قرار دادن واترمارک برروی تصاویر نشان دهید. در واقع شما قادرید تا علاوه بر متن و عکس، از واترمارک های 3 بعدی نیز استفاده کنید. علاوه بر این پشتیبانی از فرمت های مختلف گرافیکی از جمله BMP, JPG, JPEG, GIF, TIF و PNG شما را از نظر وارد کردن فایل های گرافیکی مختلف محدود نکرده است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 168 1392/05/17 نظرات (0)

دانلود موزیک پلیر Lpin Player Pro v1.0.11 برای اندروید

این اجرا کننده موسیقى که براى گوشى هاى اندرویدى طراحى شده است، داراى ویژگى هاى کاملى نسبت به تمامى اجرا کننده هاست! داراى آلبوم هاى منظمى از آهنگ ها و فایل هاى موسیقى است که شما براحتى مى توانید با آن کار کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 161 1392/05/17 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت دوربین گوشی های اندروید Camera JB Plus v2.5.1

آخرین نسخه نرم افزار ویژه اندروید که همانند دوربینى حرفه اى و البومى پیشرفته مطابق با جدیدترین نسخه ى اندروید 4.1 به بالا عرضه و اماده ى استفاده شده است. همچنین شامل پک کاملى از ابزارهاى ویژه ویرایش عکس بوده که به سادگی امکان رتوش کردن تصاویرتان را فراهم میسازد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 150 1392/05/17 نظرات (0)

نرم افزار تبدیل فایل های ویدئویی به یکدیگر Wondershare Video Converter Ultimate v6.5.1.2

Wondershare Video Converter Ultimate ابزارىست قدرتمند براى تبدیل فایل هاى ویدئویى به یکدیگر. با استفاده از این نرم افزار شما مى توانید ویدئوها را به بیش از 158 فرمت مختلف تبدیل کنید. سرعت تبدیل این برنامه بسیار بالاست و سریع نیازهاى شما را منجمله تبدیل به فرمتى خاص تامین مى کند. بویژه شما با یک کلیک براحتى ویدئوهاى داخل سایت ها را مى توانید دانلود کنید. همچنین بسادگى ویدئوهایتان را مى توانید ویرایش و ذخیره نمایید. این نرم افزار براى تبدیل فایل هاى صوتى و تصویرى گزینه اى مناسب در کامپیوترتان مى باشد. همچنین این ابزار داراى قابلیت تبدیل ویدئوهای دو بعدى به سه بعدى نیز مى باشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 228 1392/05/17 نظرات (0)

حذف امن اطلاعات مهم از کامپیوتر با نرم افزار O&O SafeErase Professional v6.0.343

O&O SafeErase Professional نرم افزاریست بسیار پیشرفته به منظور حذف امن اطلاعات بسیار مهم شما از کامپیوتر. این نرم افزار از یک روش شناخته شده و مطمئن برای حذف همیشگی اطلاعات از هارد دیسک استفاده می کند به گونه ای که بازگشت اطلاعات غیر ممکن خواهد بود. به عبارت دیگر شما با چند کلیک به آسانی می توانید کلیه ی اطلاعات محرمانه ی خود را برای همیشه از سیستم حذف کنید و افراد سودجود هرگز شانسی برای دسترسی به این اطلاعات نخواهند داشت. با این نرم افزار می توان تمامی فایل ها، تنظیمات، برنامه ها و حتی سیستم عامل را حذف نمود به طوریکه بازگشت آن غیر ممکن باشد. همچنین این برنامه می تواند حتی تمام اطلاعات ذخیره شده در مرورگرتان مانند کوکی ها، اطلاعات و اینترنت هیستوری را برای همیشه از سیستمتان حذف کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 154 1392/05/17 نظرات (0)

نرم افزار نمایش تمام صفحه تصویر مخاطبین برای اندروید Ultimate Call Screen HD Pro v10.0.2

Ultimate Call Screen HD Pro یکى از برنامه هاى پرطرفدار اندروید ویژه بخش مخاطبانتان می باشد که این امکان را به شما مى دهد تا تصاویرى زیبا یا تصاویر مخاطب را انتخاب نموده و برروى شماره آنها تنظیم کنید تا با تماس یا ارسال پیام به آن ها یا بوسیله آنها تصویرشان به صورت تمام صفحه نمایان شود. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 93

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 1,838
  • باردید دیروز : 5,947
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16,771
  • بازدید ماه : 37,264
  • بازدید سال : 219,999
  • بازدید کلی : 1,141,652
  • کدهای اختصاصی