loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 144 1392/05/18 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت تصاویر در گوشی های اندروید Cool 3D Gallery Pro v1.006

نرم افزار Cool 3D Gallery Pro یک نرم افزار آلبوم سه بعدی برای ساماندهی تصاویر و فیلمهای موجود در گوشی اندروید شماست. همچنین با کمک این برنامه میتوانید تغییراتی مانند چرخش تصاویر و برش آنها را در گوشی خود انجام دهید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 158 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازی چرخ دنده ها برای اندروید Gears

این بازی مجموعه ای سه بعدی از غلتک های توپی در دنیای هیجان انگیز چرخ دنده های متحرک است که با داشتن دنیای سه بعدی شما را وارد دنیای چرخ دنده ها می کند تا از 27 مرحله رقابتی در 3 دنیای مجزا بگذرید و به ساعت ضربه بزنید و چرخ دنده ها را جمع آوری نمائید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 180 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازی گاو قهرمان Supercow

پروفسور داریارتی یک جانی مشهور، که مزرعه را تصرف کرده و حیوانات را اسیر کرده و با بوجود آوردن گروه هایی از حیوانات مزرعه که برایش کار کنند موفق شد که این طرح شیطانی خود را که نابودی زمین را در پی دارد به پیش ببرد. در این میان Supercow این خبرها را شنیده و بسرعت خود را برای نجات حیوانات مزرعه به آنجا میرساند و …
این بازی کامپیوتری دارای سطوح رقابتی و مهیج فراوانی است و شیوه بازی بسیار ساده و جالب میباشد و همچنین دارای ماجرای داستانی کارتونی زیباییست! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 452 1392/05/18 نظرات (0)

نرم افزار مجمد سازی کامپیوتر Faronics Deep Freeze Enterprise v7.61.220.4320

این نرم افزار می تواند از تنظیمات کامپیوتر شما لحظه به لحظه بک آپ تهیه کرده و ذخیره و محافظت کند. Deep Freeze نرم افزاری است که در اکثر کافی نت ها با آن برخورد کرده اید که هر تغییری را در سیستم ایجاد کنید با یک رستارت به حالت اولیه برخواهد گشت و تغییرات از بین خواهد رفت. این برنامه با حفاظت و پشتیبانی کامل خود از کامپیوتر و هارد دیسک شما، آنرا در برابر تغییرات احتمالی حفظ خواهد نمود. همچنین امکان ایجاد امنیت کامل بصورت رمزگزاری باعث می شود که هر کسی نتواند با آن کار کند. بعلاوه این برنامه از شش زبان زنده و پرکاربرد جهان پشتیبانی میکند. از دیگر قابلیتهای آن میتوان به بروز کردن همه ی فایل های نصب شده بطور خودکار اشاره کرد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 148 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود انیمیشن زیبای گلادیاتورهای روم Gladiators of Rome 2012

نام : گلادیاتورهای روم – Gladiators of Rome
ژانر : انیمیشن | ماجراجویی | کمدی
کیفیت : 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 22 اوریل 2012
مدت زمان : 94 دقیقه
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : پس از یک انفجار مهیب آتشفشانی در شهر پمپی، تیمو کوچولو یتیم می شود. او نجات معجزه آسای خود را مدیون ژنرال کرون بزرگ، بنیانگذار آکادمی گلادیاتورها میداند. اما تیمو علاقه ای به یادگیری این سبک از خود نشان نمی دهد. وقتی که تیمو بزرگ شد عاشق دختر مربی خود شده و …

امیررضا بازدید : 506 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازی مرد آهنی برای اندروید Man of Steel

ژنرال ذاد بزرگترین تهدید زمین است که تنها سوپرمن میتواند با قدرت های شگفت انگیز خود و مبارزه برای پیروزی و نجات سیاره او را متوقف سازد. این بازی برگرفته از حوادث و اتفاقات فیلم Man of Steel بوده و شما در نقش سوپرمن این حوادث را در این بازی تجربه خواهید کرد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 131 1392/05/18 نظرات (0)

نرم افزار آپدیت و یافتن درایورهای ویندوز DriverEasy Professional v4.5.2.21601

DriverEasy Professional نرم افزاریست دارای قابلیت اسکن و سازماندهی خودکار کامپیوتر و هارد دیسک شما. همچنین قادر خواهید بود تا با استفاده از این نرم افزار تمامی درایور های ناشناس و از تاریخ گذشته را بیابد و با یک کلیک جدیدترین ورژن آنها را دریافت کنید. نسخه Professional این نرم افزار این امکان را بشما می دهد تا به آسانی ازدرایور های موجود در هارد دیسک خود بک آپ تهیه و ذخیره کرده یا آنها را از حالت نصب خارج و حذف کنید. علاوه بر این باعث افزایش سرعت کامپیوتر شما نیز میشود. به ویژه این نرم افزار با داشتن فناوری نصب خودکار، بسادگی می تواند درایورها را به صورت خودکار برروی سیستم شما نصب کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 530 1392/05/18 نظرات (0)

نرم افزار طراحی آزمون و تست مجازی Quiz Press v2.5.12

نرم افزار طراحی آزمون های مجازی این امکان را به شما می دهد تا امتحانات و آزمونهایی را بصورت تستی و تشریحی در کامپیوتر خود طراحی کنید و سپس آنها را آماده برای مرحله پرینت میسازد. حتی شما می توانید آزمون ها را در سایت یا وب خود یا هر سایتی به اشتراک بگذارید تا از آن بتوان استفاده کرد. امتحان ها و سوال ها میتوانند شامل شش بخش باشند (چند گزینه ای، پر کردن جاهای خالی، جواب های کوتاه، درست یا غلط، بصورت متن و انشا و کلوز تستها). همچنین این آزمون ها بصورت فلش در آمده و در وب قرار میگیرند و درنتیجه استفاده از آنها جالب تر بنظر می رسد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 130 1392/05/18 نظرات (0)

مدیریت و بهینه سازی ویندوز 7 با نرم افزار Yamicsoft Windows 7 Manager v4.2.8

نرم افزار Yamicsoft Windows 7 Manager سرعت سیستم را افزایش می دهد، خطای سیستم را از بین می برد و امنیت سیستم شما را ارتقاء می بخشد. اگر شما یک کاربر معمولی و خانگی هستید و یا یک کاربر حرفه ای، این برنامه به شما کمک میکند تا به آسانی فعالیت های خود را انجام دهید. همچنین در این نرم افزار قدرتمند بیش از 30 امکان مختلف از قبیل حذف فایلها و فولدرهای بلااستفاده، بهینه سازی سرعت کانکشن اینترنت، ارتقا امنیت سیستم، زیباسازی دسکتاپ و پنجره های ویندوز و بسیاری امکانات و قابلیت های دیگر قرار دارد که همگی در بهینه سازی ویندوز و افزایش کارائی آن تاثیر به سزایی دارند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 560 1392/05/18 نظرات (0)

2 مرداد - نرم افزار دسترسی سریع به تنظیمات گوشی های اندروید AntTek Quick Settings Pro v2.0

AntTek Quick Settings Pro نرم افزار ساده ایست به منظور افزایش سرعت در تغییر تنظیمات دستگاه اندروید شما. این برنامه نیازی به Root شدن گوشی تان ندارد. شما میتوانید با این نرم افزار طرحها و کارهای مختلف زیادی را به آن اضافه کنید تا با سرعت بیشتری به آنها دسترسی داشته باشید. بعلاوه دارای حالت وای فای، بلوتوث، چرخش صفحه، حالت پرواز، تنظیم روشنایی، تنظیم صدای گوشی، اینترنت و غیره می باشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 132 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود مستند زیبا و دیدنی تعقیب یخهای قطبی Chasing Ice 2012

نام : تعقیب یخهای قطبی – Chasing Ice
ژانر : مستند
کیفیت : 480p BluRay x264 – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 480×852
تاریخ انتشار : 2012
مدت زمان : 75 دقیقه
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : داستان ماموریت فردیست که با جمع آوری حقایقی از سیاره همیشه متغییرمان به بیان حقایقی درباب تغییر جزر و مد در طول تاریخ پرداخته است. این عکاس معروف جیمز بالاگ طولانی ترین و برجسته ترین سفرش به ایسلند را در این مستند به تصویر کشیده است.

امیررضا بازدید : 124 1392/05/18 نظرات (0)

بازیابی راحت و آسان اطلاعات با نرم افزار FileRestorePlus v3.0.4.513

FileRestorePlus نرم افزاریست برای بازیابی فایلهای پاک شده از هارد دیسک و مموری کارت و … که همه ی اطلاعات حذف شده را بازگردانی میکند. بسادگی با این نرم افزار میتوان اطلاعات از دست رفته را بازگرداند و مورد استفاده قرار داد. حتی اگر فایلهایی را حذف کرده و از سطل زباله نیز آنرا حذف کرده باشید، با این نرم افزار براحتی فایلها را به کامپیوتر خود برمیگردانید. گاهی افرادی با سیستم شما کار میکنند و بارها پیش آمده که بطور تصادفی عکسی، فایلی یا آهنگی را بکل از سیستم حذف می نمایند، این نرم افزار قابلیت بازگردانی تمامی آنها را دارد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 173 1392/05/18 نظرات (0)

نرم افزار کامل ویرایش فیلم CyberLink PowerDirector 11 Ultra v11.0.0.3026

CyberLink PowerDirector یک نرم افزار کامل ویرایش فیلم است که شما می توانید با استفاده از آن فیلم های زیبایی را ارائه دهید. قادر خواهید بود انواع عناصر چند رسانه ای را شامل فیلم ها، تصاویر، کلیپ آرت و البته یک پس زمینه زیبا را به فیلمهای خود اضافه کنید. این نرم افزار شامل ابزارهای کامل ویرایش فیلم است که با آنها به راحتی می توانید استاندارد ترین طراحی ها را بر روی فیلم های خود پیاده سازید. همچنین بعد از پایان ویرایش، می توانید فیلم ساخته شده را در هارد دیسک با فرمتی دلخواه ذخیره کنید و حتی از همان طریق امکان به اشتراک گذاری در فیس بوک و یوتیوب نیز وجود دارد. و مهمتر از همه اینکه با این نرم افزار شما میتوانید فیلمهای خود را به حالت سه بعدی در آورید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 256 1392/05/18 نظرات (0)

تغییر فونت گوشی های اندروید با نرم افزار iFont v3.3

بهترین برنامه نصب فونت در اندروید که طوری طراحی شده است تا زیباترین فونتها را برروی گوشی اندروید شما نصب کند. شما میتوانید با این برنامه صدها فونت دستچین شده ی زیبا را دانلود کرده و از آن استفاده کنید و حتی به اشتراک بگذارید. همچنین نصب و تغییر فونتها نیز به سادگی انجام میگیرد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 178 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازی مدافع ستارگان Star Defender 2

موجوداتی فضایی و مزاحم و بیگانه به سیاره ای حمله کرده و شما باید با امکاناتی که در این بازی وجود دارد به مبارزه با آنها بپردازید و در این بازی که دارای بیش از 100 سطح می باشد شما قادر خواهید بود تا برای نابودی دشمنان و پیروزی در این جنگ از سلاح های بسیاری استفاده کنید و سیاره را نجات دهید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 189 1392/05/18 نظرات (0)

نرم افزار ساخت و ویرایش آیکون ها IconLover v5.35

IconLover نرم افزاریست که امکان ویرایش و مدیریت آیکون ها را در اختیارتان قرار می دهد. این نرم افزار دارای رابط کاربری آسان برای همه افراد از مبتدی تا حرفه ای دارد. همچنین امکان ساخت آیکون های متحرک و ثابت را برای شما فراهم میسازد. بعلاوه این نرم افزار به شما در ایجاد و ویرایش آیکون ها در سایزهای استاندارد و متغیر کمک میکند. شما میتوانید عکسهایی در چندین لایه ی متنوع و متفاوت بسازید و بویژه تغییراتی را در عکسهای خود منجمله چرخش، تار کردن، اثر آینه ای ایجاد کردن و … بوجود اورید. حتی شما به سادگی قادر خواهید بود تا به کتابخانه ای متشکل از تصاویر موجود در سیستم خود دست یابید و براحتی هر عکس و آیکونی را که نیاز دارید باز سازی کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 148 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود بازی مهیج World of Goo v1.1.1 برای اندروید

میلیون ها GOO (توپ های چسبناک) درون این بازی مهیج زندگی می کنند. این توپ های چسبناک نمی دانند که در یک بازی شرکت دارند و شما در این بازی با کشیدن و چسباندن GOO ها به هم آنها را به مقصد می رسانید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 174 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ویرایش فیلم و فایل های ویدئویی GiliSoft Video Editor v4.2.0

با استفاده از نرم افزار GiliSoft Video Editor به راحتی می توانید چند فایل ویدئویی را به یکدیگر بچسبانید، یک فایل ویدئویی را به چند بخش تقسیم بندی کنید و یا قسمتی از یک فیلم را جدا کرده و برش دهید. همچنین می توانید فایل خروجی را در فرمت هایی نظیر AVI, MPEG, H.264, SWF, MOV, WMV و غیره ذخیره کنید و در دستگاههایی مانند iPod, iPhone, PSP, PS3 به اجرا در آورید. به علاوه می توانید قبل از تبدیل فرمت، ویدئو را پیش نمایش کنید تا در صورت نیاز تغییراتی را برروی فایل نهایی اعمال نمایید. این برنامه علاوه بر سه ویژگی چسباندن، برش و تقسیم بندی فایل های ویدئویی، دارای امکانات پیشرفته تری از قبیل افزودن زیرنویس، قرار دادن واترمارک، گرفتن عکس و … می باشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 188 1392/05/18 نظرات (0)

ویجت 3 بعدی باتری برای گوشی های اندروید 3D Design Battery Widget R5 v1.0

ویجتی است زیبا که بر روی صفحه اصلی قرار می گیرد. ویژگی طرح شیشه ای این ویجت آن را مناسب برای استفاده با هر پس زمینه ای ساخته است. این ویجت در دو اندازه کوچک و بزرگ طراحی شده، همچنین با یک کلیک بر روی آن به تمامی جزییات باتری دست خواهید یافت. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 216 1392/05/18 نظرات (0)

نرم افزار موبایل ادعیه رمضان برای اندروید

 

 Adeie Ramazan 1.0 نام نرم افزار مذهبی ویژه ماه مبارک رمضان می باشد. این نرم افزار تلخیصی از کتاب «مراقبات ماه رمضان» تالیف دانشمند فقیه آیت الله محمدی ری شهری می باشد. نرم افزار حاضر داری بخش هائی همچون دعاهاى روزانه ماه رمضان، دعاهای هر روز، دعاهاى نمازهاى واجب، دعاهاى هر شب، دعاهاى سحر، دعاى افتتاح، دعاى ابو حمزه ثُمالى، دعاى مُجیر و دعاى جوشن کبیر می باشد. هم اکنون  میتوانید این نرم افزار را  برای سیستم عامل آندروید نسخه 2.0 و بالاتر در ادامه مطلب دریافت کنید.

تعداد صفحات : 93

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 1,707
  • باردید دیروز : 5,947
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16,640
  • بازدید ماه : 37,133
  • بازدید سال : 219,868
  • بازدید کلی : 1,141,521
  • کدهای اختصاصی