loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 517 1392/05/19 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نمایشگر ساعت کشورهای جهان Sharp World Clock v5.85

Sharp World Clock یک نرم افزار با سه ویژگی اساسی است که شامل نمایش ساعت کشورهای مختلف جهان، ساعت زنگ دار و تبدیل ساعت می باشد. در واقع شما با نصب این نرم افزار می توانید برروی میز دسکتاپ خود ساعت کشورهای مختلف جهان را مشاهد کنید. از طرف دیگر این برنامه دارای قابلیت تبدیل زمان نیز می باشد که با کمک ان می توانید اختلاف زمانی کشور خود را با کشور مقصد به دست آورید. و در نهایت قابلیت ساعت زنگ دار این نرم افزار هم به شما کمک میکند تا برنامه ریزی دقیقی برروی کارهای خود داشته باشید تا با تنظیم برنامه در زمان مورد نظر، قرارها و کارهایتان را به شما یادآوری کند. همچنین این نرم افزار علاوه بر این سه ویژگی دارای امکانات و قابلیت های دیگری نیز می باشد که یکی از آنها قابلیت گزارش آب و هوای محل سکونت شما است.این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 329 1392/05/19 نظرات (0)

دانلود بازی تخریب موانع با توپ Action Ball 2

Action Ball 2 یک بازی ساده و در عین حال هیجان انگیز است که نیاز به سرعت عمل بالایی دارد، سبک بازی طوری طراحی شده که شما با یک توپ و یک راکت که به شکل سفینه ای فضایی در اختیارتان قرار داده شده است باید موانع مورد نظر را از میان برداشته و تخریب کنید. از این رو بعد از بین بردن موانع جوایزی به شما تعلق می گیرد تا بتوانید قدرت تخریب سلاح و همچنین ابعاد راکت های خود را نیز افزایش دهید. محیط سه بعدی بازی و گرافیک مناسب ان در کنار صداهای بسیار جذاب، لذت بازی کردن را تا چند برابر افزایش میدهد.این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 153 1392/05/19 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت پسورد Odin Password Secure Manager v9.8.2

نرم افزار Odin Password Secure Manager یک ابزار سودمند مدیریت پسورد، برای مخفی کردن و محفاظت کردن و مدیریت پسوردهای شماست. شما به عنوان یک کاربر کامپیوتر، به ویژه اگر همچنین یک کاربر اینترنت هستید، نیاز به نگهداری یک سلسله از پسوردهای عددی و نامها را درک میکنید. یک راه حل، نوشتن و قرار دادن آنها در کامپیوتر است اما این راه خطرناک است. هر کسی میتواند لیستهای شما را بخواند و به داده های ارزشمند شما یا حتی بدتر از آن، به جزئیات حسابهای بانکی شما، دسترسی پیدا کند. این نرم افزار یک برنامه ذخیره سازی پسورد است که شما را از کار مشکل مدیریت پسورد نجات میدهد و امنیت کامل و آرامش ذهن را به شما پیشکش میکند. اطلاعات گرانبهای شما به صورت داده های مخفی ذخیره میشود و فقط شما میتوانید به آن دسترسی یابید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 225 1392/05/19 نظرات (0)

ساخت فیلم های شخصی و جذاب با نرم افزار Wondershare Fantashow Plus v3.0.5.43

اگر تصویری از هزاران واژه میگوید. نرم افزار Fantashow به شما اجازه میدهد که همه ی داستان های یک لحظه ی خاص را در زندگی تان، هر خنده ای، هر اشکی و هر حرف ناگفته ای را بگویید. این نرم افزار یک سرگرمیست، یک روش ساده و افسانه ای برای ترکیب خلاقانه ی تصاویر، ویدئو کلیپ ها، شعر های مورد علاقه ی شما و نقل خیال پردازیتان، یک بیان فیلم گونه ی چند رسانه ای از آگاهانه ترین خاطراتتان که از طریق فیس بوک و یوتیوب به اشتراک گذاشته می شود. تنها با چند کلیک و با تصورات خود میتوانید به طور هنرمندانه ای عکس ها و فیلم های خود برای گفتن یک داستان فیلم گونه در چند دقیقه مرتب کنید،که به طور زیبایی با فیلم ها و عکس های هر دوربین و کامپیوتر شخصی کار میکند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 211 1392/05/19 نظرات (0)

ساخت اسلاید شو با کیفیت HD با نرم افزار Ashampoo Slideshow Studio HD v2.0.6.2

وقتی عکس هایی که شما با دوربین دیجیتالی خود در مراسم ها و محل های مختلف مانند تولد فرزندتان، جشن های خانوادگی، اردو، تعطیلات و … گرفته اید را در کامپیوتر شخصی تان تماشا می کنید، حس می کنید که هنوز بی روح هستند و نیاز دارند تا کاری روی آنها انجام گیرد تا جذابتر شوند. نرم افزار Ashampoo Slideshow Studio HD اینجاست تا به عکس های شما جلوه ی زیباتری ببخشد. شما می توانید عکسهایتان را وارد این نرم افزار کنید و در عرض چند ثانیه یک اسلایدشو بسیار زیبا بسازید و آنرا در تلویزیون، ویدئو پروژکتور، کامپیوتر و حتی پلی استیشن تماشا کنید. همچنین می توانید برای زیبا تر شدن اسلاید خود از افکت های شگفت انگیز برنامه و یا قرار دادن موسیقی متن که در هنگام نمایش اسلایدشو، پخش شود استفاده کنید. علاوه بر این می توانید اسلایدشو ساخته شده را به طور مستقیم در یوتیوب آپلود کنید تا آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید.این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان ریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 205 1392/05/19 نظرات (0)

نام : سیندرلا در غرب – Cendrillon au Far West
ژانر : انیمیشن | خانوادگی | فانتزی
کیفیت : 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 16 آوریل 2012
مدت زمان : 81 دقیقه
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : سیندرلا در غرب نام پویانمایی محصول 2012 امریکا است که کارگردانی ان را پاسکال هرولد عهده دار بوده است. اما داستان انیمیشن همان طور که از اسمش پیداست درباره حیات وحش امریکای غربی بوده و روایتی از سیندرلا را به صورتی امروزی بیان میکند. اما داستان از جایی جذاب می شود که سیندرلا در یک شب تغییر می کند و …

امیررضا بازدید : 311 1392/05/19 نظرات (0)

دانلود بازی جدید کم حجم و شبیه ساز آشپز شاد  Happy Chef 2011

بازی جدید Happy Chef 2011 که توسط Big Fish Games ارائه شده است جزو دسته بازی های شبیه سازی می باشد که با حجم کم می تواند ساعت ها گیمر را پشت PC سرگرم کند. بازی آشپز شاد شما را به دنیای بازی های مدیریتی می برد و باید کنترل سالن غذاخوری را به دست گرفته و با آشپزی خود رضایت مشتریان را جلب نمایید. توسعه مهارت های آشپزی در دنیای مجازی و در قالب یک بازی را تجربه خواهید کرد. از یک غذاخوری کوچک و ساده شروع کرده و با گسترش فعالیت های خود اقدام به افزایش تعداد غذاخوری ها و رستوران ها می کنید و همچنین افزودن امکانات به این مکان های عمومی فقط با کسب رضایت مشتری ها و مدیریت صحیح زمان امکان پذیر است. امکاناتی همچون، آرایش ظاهری رستوران و مبلمان، ظروف های سرویس دهی، افزودن لوزام جانبی و همچنین غذاهای جدید با کسب امتیاز در اختیار شما قرار می گیرد تا رستوران خود را به بزرگترین و جذاب ترین رستوران شهر و منطقه خود تبدیل کنید. گرافیک عالی، حجم کم، گیم پلی روان و ساده از ویژگی های این بازی کم حجم می باشد. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را دریافت نمائید.

امیررضا بازدید : 189 1392/05/18 نظرات (2)

مستند کشنده ترین در جهان: قاتلان زیر آب World's Deadliest: Underwater Killers 2012

نام : کشنده ترین در جهان: قاتلان زیر آب – World’s Deadliest: Underwater Killers
ژانر : مستند
کیفیت : HDTV XviD – خوب
فرمت : AVI
رزولیشن : 360×640
تاریخ انتشار : 2012
مدت زمان : 45 دقیقه
ناشر : National Geographic
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : در این قسمت از سری مستندهای World’s Deadliest از National Geography به قاتلان زیر آبزی ای نزدیک میشود که در اقیانوسها کمین میکنند. در نظر اول این قاتلان زیر آبی، ممکن است زیبا رویان عجیب و غریبی به نظر آیند؛ اما برای آنان که خیلی کنجکاوند، این تعقیب خطرناک ممکن است منجر به تماس با مرگ گردد. کوتر ماهیان (Barracuda) و پیراناهای (Piranha) تیز دندانی را که از میان هدفشان برش می زنند و بقیه ی لاشه ها را می کاوند، ملاقات کنید. از دیدن درندگانی که راه های Atlantis زیر آب شان را خوب یاد گرفته اند، لذت ببرید.

امیررضا بازدید : 225 1392/05/18 نظرات (0)

نرم افزار دانلود عکس از اینترنت Bulk Image Downloader v4.9.0.1

نرم افزار Bulk Image Downloader یک نرم افزار بسیار پرکاربرد به منظور دانلود و ذخیره سازی تصاویر از اینترنت می باشد. با کمک این برنامه دیگر نیازی نیست که برای دیدن سایز اصلی تصاویر وارد لینک مربوط به آنها شوید بلکه می توانید به صورت مستقیم عکس را ذخیره کنید و تمام پنجره های مزاحم تبلیغاتی که هنگام نمایش عکس ظاهر می شوند را دور بزنید. این نرم افزار تقریبا از تمام هاستینگ های اپلود عکس و همچنین شبکه های اجتماعی مختلف پشتیبانی کرده و شما می توانید تصاویر موجود در انها را به صورت مستقیم دانلود کنید. علاوه بر این برای دسترسی سریعتر کاربر به این برنامه، میانبر آن در منوی کلیک راست مرورگر سیستم قرار میگیرد تا کابر بتواند تنها با یک کلیک تصویر مورد نظر خود را دانلود کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 433 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود کتاب نقاشی اکریلیک برای مبتدیان - Acrylic Painting For Dummies

.:: صفحات : 320 صفحه | زبان : English | فرمت : PDF ::.

رنگ های اکریلیک دارای تنوع بسیاز بالایی هستند و به علت غلظت بالایی که دارند برای ایجاد بافت در سطوح مناسبند ، به سرعت خشک می‌شوند و انعطاف پذیر اند و به همین علت روی تمام سطوح از جمله مدل‌های خمیر کاغذ پارچه و کفش قابل استفاده است. For Dummies یکی از بزرگترین ناشران کتاب های آموزشی است که تا کنون بیش از 1700 عنوان کتاب آموزشی در مورد مسائل گوناگون منتشر کرده است. محبوبیت این کتاب ها بیشتر به خاطر نوشته و منتشر شدن این کتاب ها به صورت راهنما های غیر پیچیده و ساده،برای کاربران تازه‌ وارد به حیطه علمی مباحث آن کتاب ها است.در این کتاب تکنیک های نقاشی اکریلیک به صورت گام‌ به‌ گام و تمام رنگی شرح داده شده است. شما میتوانید این کتاب را به صورت رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 145 1392/05/18 نظرات (0)

http://www.dl.ir-dl.com/user4/Wallpapers/Cats%20Wallpapers.jpg

موضوع : گربه
تعداد تصاویر : 20 عدد
رزولیشن : 1080×1920
فرمت : JPG
کیفیت : عالی – HD

عکس دسکتاپ شما هر چقدر هم که زیبا باشد ، بعد از مدتی تکراری شده و دیگر آن لذت و آرامشی که ابتدا به آن نگاه میکردید را ندارد.در همین راستا سایت ایرانیان دانلود سعی در جمع آوری بهترین ، زیباترین و جذابترین عکس ها برای دسکتاپ شما نموده است.این تصاویر با موضوعات متنوع آماده می شود و بصورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران قرار میگیرد.امیدواریم با دانلود این تصاویر زیبایی را باری دیگر به دستکاپ خود برگردانید.

امیررضا بازدید : 223 1392/05/18 نظرات (0)

آموزش تصویری زبان کودکان را بفهمیم Laugh And Learn About Newborn Baby Care

.:: برای اولین بار در ایران + خرید پستی::.

.:: بخندید و مراقبت از نوزاد را یاد بگیرید ::.

«بعد از کلاسم، مراقبت از کودک تان بسیار ساده تر خواهد شد.»
کلاس جامع مراقبت از نوزاد همه چیزی که شما نیاز دارید تا بدانید را در 6 درس مراقبتی ساده پوشش می دهد
درس1: حمام اسفنجی
درس2: تعویض پوشک و لباس پوشاندن به بچه
درس3: در قنداق پیچیدن
درس4: وان حمام
درس5: تعویض پوشک و لباس پوشاندن به نوزاد سه ماهه
درس6: لوازم نوازدی که شما نیاز دارید
می خواهید از روز تولد به بعد از کودکی شاد و سالم لذت ببرید؟
آیا هیچ وقتی برای حضور در کلاس مراقبت از نوزاد ندارید؟
آیا دلتان می خواهد تا همه چیز را درباره «چگونه ها» بدانید؟
در پی مرجعی سرگرم کننده یا کلاسی باطراوت هستید؟
کلاس جامع مراقبت از نوزاد به شما محصول «بخندید و مراقبت از نوزاد را یاد بگیرید» را ارائه می کند. تدریس توسط مربی مورد تأیید لاماز و مشاوره شیردهی شری بایلز مورد تأیید انجمن بین المللی صورت می گیرد. این کلاس مراقبت از نوزاد که سرگرم کننده و مفرح است اکنون برای شما در دسترس است. از 6 سرگرمی در جلسات مراقبت، مجموعا 50 دقیقه، در آرامش خانه تان لذت ببرید. این ویدیو آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 169 1392/05/18 نظرات (0)

آموزش تصویری ارتقاء و تعمیر لپ تاپ Upgrading and Repairing Laptops

اسکات مولر به نقطه ای رسیده است که هیچ نویسنده کتاب کامپیوتری پیش از او به آن نقطه نرسیده است – همانند گذشته تمام برچسب های گارانتی، پیچ های مخفی و عوامل ترس باعث ایجاد کتابچه راهنمای مالک واقعی شدند که همه دارندگان لپ تاپ باید یکی از آن را روی میز خود داشته باشند. ویرایش دوم ارتقاء و تعمیر لپ تاپ، ارتقاء هایی را که کاربران می توانند انجام دهند را نشان می دهد، آنهایی که بهتر است به تولید کننده واگذار شوند و چگونه از سخت افزارهای افزودنی برای ایجاد بیشتر بخش های لپ تاپ استفاده کنید. این نسخه دوم به روز شده، عبارت است از:
جدیدترین پردازنده ها و مادربردهای
اطلاعات کامل مونتاژ و جداسازی قطعات
استاندارد حافظه های به روز شده
به روز رسانی دیسک سخت برای افزایش عملکرد
تغییرات در شبکه و فایروال
این فیلم آموزشی، حاوی یک نوع از فیلم است که فقط آنچه در داخل PC های قابل حمل باشد، را نشان می دهد. اگر شما تا کنون از چیزی که داخل لپ تاپ شما می گذرد، چگونگی به روز رسانی یا تعمیر آن یا چگونگی استفاده از آن در محیط باز، تعجب کرده اید به این معنی است که هر شخص باید کتاب سال را داشته باشد! این ویدیو آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 607 1392/05/18 نظرات (0)

ساخت کتاب و کاتالوگ سه بعدی با نرم افزار 3D PageFlip Professional v1.7.2 Retail

3D PageFlip Professional نرم افزاریست حرفه ای و سودمند و کاربردی که بمنظور تهیه و خلق کتابهای متحرک 3 بعدی طراحی شده است. این نرم افزار با تمام فایلهای متنی و آفیس سازگار میباشد. امکان تبدیل فایلهای پی دی اف و متنی به کتابهای سه بعدی با داشتن این برنامه امکانپذیر میباشد و همچنین امکان الصاق متن، صدا، پس زمینه و تمهای زیبا برای کتاب سه بعدی شما از برجسته ترین ویژگی های این نرم افزار است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 173 1392/05/18 نظرات (0)

نرم افزار فیلمبرداری از محیط دسکتاپ و پنجره ها Bandicam v1.8.9.371

نرم افزار Bandicam این امکان را به شما می دهد که بخشی از صفحه ی سیستم خود یا یک برنامه ای که در حال اجرا است را ضبط کنید و آنرا در یک فایل ویدئویی به صورت فیلم ذخیره نمایید. همچنین این امکان را به شما می دهد که فیلم هایی با حجم بالا را دقیقا با کیفیت اولیه ثبت نمایید. حتی میتوانید از این نرم افزار برای ضبط فیلم از سیستم خود، ساعت ها بدون وقفه (به صورت 24 ساعته) استفاده کنید. علاوه بر این با این نرم افزار میتوانید فیلمهای ضبط شده را در یوتیوب آپلود کنید و به اشتراک بگذارید.این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان  دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 123 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 278

عناوین مهم ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 278:

 مقصر کیست؟
مشکل از خودمان است
نیم نگاهی به جهان نرم افزارهای آزاد
سرویس هایی که یاهو خاموش می کند
از اینترنت ارزان و بی خطر خبری نیست
موسم جدایی رسیده است
نسخه هایی که پیچیده می شود
آندروید زیر ذره بین قرار دارد
یک الگوی تصویری به جای رمز عبور
ایجاد گوشه منحنی با کمک تصویر (قسمت هفتم)
انتخاب گر اجداد در JQuery (قسمت اول)
روزنامه نگاری به شیوه اینترنتی
واکنش بازار به تک نرخی شدن ارز چه خواهد بود؟
سیستم خوب برای بازی های خوب
یک پردازنده خوب چه پردازنده ای است؟
مشکلات همیشگی و انتقادات منفعت جویانه
کتاب، مجله و روزنامه ای سه بعدی
سفر از اعماق اقیانوس تا ستاره ها
کتاب هایتان را خودتان بسازید!
جدول شماره 278 بایت
بازی، یک آرکانوید سه بعدی
بازی، آتش و دود، برف و یخ بندان
بازی، چند هدف در یک ثانیه
دو دوربین با یک خرید
نوکیا مچی
و…

امیررضا بازدید : 149 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود ضمیمه قاب کوچک روزنامه جام جم شماره 397

عناوین مهم ضمیمه قاب کوچک روزنامه جام جم شماره 397:

برنامه هاى زنده تلویزیونى در قاب ویژه
داوود میرباقری؛ الگوسازی برای طنز
نرگس محمدی؛ ماندن در جای خود
شقایق فراهانی؛ جستجویی که به نتیجه رسید
مهرانه مهین ترابی؛ یک مادرانه محض
هومن سیدی؛ حضور پررنگ در نقش های کمرنگ
بیژن بنفشه خواه؛ مزایای مثبت اندیش شدن
ایده هایی برای تربیت مخاطب خلاق
آموزش هایی برای همه سلیقه ها
جذابیت های دوبله یک انیمیشن ایرانی
سرمشق زندگى براى همه بچه هاى ایران
نوآورى؛ رمز موفقیت برنامه های زنده
3 فیلم از 3 زاویه نگاه
جذابیت هاى پنهان تلویزیون
آشتی مردم با کتاب در رادیو
« زنان قابل احترام »؛افشاکننده دنیای سیاست
پخش محصولات بین المللى از تلویزیون اکراین
امیررضا بازدید : 235 1392/05/18 نظرات (0)

دانلود ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 279

عناوین مهم ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 279:

دیدگاه های آقای دبیر
پول بیشتری بدهید، آش کمتری بخورید
معجونی از زبان های وب
سرزمین عجایب
باز هم پای یک ADSL در میان است!
داد های از قلم نیفتد!
سهمی که باید افزایش یابد
کروم قدرت نمایی می کند
شرکت های مایکروسافت، گوگل و Adobe محصولات خود را به روزرسانی کردند
ایجاد گوشه منحنی با کمک تصویر (قسمت هشتم)
انتخاب گر اجداد در JQuery (قسمت دوم)
تابلوهای ایست توسعه متن باز
استفاده از فناوری های بدون درد و خونریزی
سیستمی خانگی روی دستان شما
یک نمایشگر کوچک اما خیلی مهم
ارتقای امنیت به شیوه وزارت ارتباطات
نرم افزاری برای کنترل و مدیریت پهنای باند
هارد دیسک های داخلی و خارجی
همه چیز برای مرور سریع
دسترسی سریع به تنظیمات iOS
جدول شماره 279 بایت
بازی، نبردی عظیم، روی بوم نقاشی
بازی، گربه ماجراجو
بازی، درس هایی از تاریخ با تمدن های قرن نوزدهم
امکانی ویژه برای آیفون
کتاب الکترونیکی ارگونومیک
و…

امیررضا بازدید : 623 1392/05/18 نظرات (0)

قفل و مخفی کردن فایل و فولدر در کامپیوتر با نرم افزار Hide Folders 2012 v4.1.5.805

نرم افزار Hide Folders ابداعی نوعی مکانیزم حفاظتیست که این امکان را برای شما فراهم میکند تا با رمزگزاری برروی فایلها و فولدرهای درون کامپیوتر و هارد سیستم خود از آنها در مقابل نفوذ کاربران دیگر حفاظت کنید. این نرم افزار هر تعداد فایل و فولدر در هر اندازه و سایز را بدون محدودیت در خود حفظ میکند و دارای مسیری مطمئن در نگه داری اسناد شماست، طوری که بدون تغییر و کم و کاست آنها را حفظ کرده و به راحتی به اراده شما بازگردانی میکند. همچنین این نرم افزار حفاظتی دارای چهار روش حفاظتی است که عبارتند از مخفی سازی، قفل کردن، مخفی و قفل، فقط خواندن. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 147 1392/05/18 نظرات (0)

مدیریت و بهینه سازی ویندوز 8 با نرم افزار Yamicsoft Windows 8 Manager v1.1.3

این نرم افزار یکی از جدیدترین سیستم های عملیاتی و حرفه ای برای تمامی کاربران ویندوز 8 می باشد. شما با استفاده از نرم افزار Yamicsoft Windows 8 Manager میتوانید کارهای روزانه تان را به راحتی با امنیت بیشتر انجام دهید و بسرعت هر چیزی را که در سیستم خود می خواهید را پیدا کنید. این برنامه یک ابزار قدرتمند بهینه سازی ویندوز 8 می باشد. همچنین امکان تهیه و فراهم سازی سیستم و همه اطلاعات هارد دیسک برروی سیستم تان از دیگر توانایی های این نرم افزار است. این برنامه بیش از سی ویژگی متفاوت را دسته بندی کرده و سیستمتان را پر سرعت، پایدار، ایمن و شحصی میسازد. علاوه بر این قسمت عیب یابی برنامه، تمام مشکلات سیستمتان را پیدا کرده و حل می نماید. به علاوه با بهینه سازی سیستمتان باعث افزایش و بهتر شدن سرعت shutdown و startup کامپیوترتان میشود. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 93

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 2,474
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 37,961
  • بازدید سال : 220,696
  • بازدید کلی : 1,142,349
  • کدهای اختصاصی