loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 145 1392/08/17 نظرات (0)

2 اس ام اس تنهاییی اس ام اس جدایی و رهایی فاز بالا

اس ام اس تنهایی و درد جدید آبان ماه

اس ام اس جدایی و رهایی فاز بالا

این روزها خیلی چیزها دست من نیست مثلا دستهایت . . . !

&

&

&

بهای سنگینی دادم تا فهمیدم کسی را که قصد ماندن ندارد،باید راهی کرد…

&

…:::بقیه اس ام اس های جدایی و تنهایی فاز بالا و سنگین ۹۲ در ادامه مطلب:::…

&

دستهایت رازیرتنهاییم ستون کن، که من ازآوارگی بی توبودن میترسم…

&

&

&

هـمه در دنیـا کـسی را دارنــد،بــرای خودشــان . . . خــُسـرو و شیـــرین . . . لیـلی و مـَجنــون رامیـن و ویـس . . . پیــرمــَرد و پیرزَن “تــو” و “اون” مــَن و تــَنهـایی چرا؟

&

&

&

حس شگفت انگیزیست… به کسی که رهایت کرده دیگر نه نیازی داشته باشی نه احساسی !

&

&

&

وقتی کسی ما را ترک می کند، دلیلش این است که کس دیگری قرار است بیاید !

&

&

&

اگر میبینی‌ هنوز تنهام ! بخاطر عشق تو نیست …. من فقط میترسم میترسم همه مثل تو باشند … !!!

&

&

&

غـم داشتـن بخشـی از زنـدگیـست ولـی غمـخـوار نـداشتـن عـذاب زنـدگیسـت

&

&

&

هــر چقــدر کــه آدمهــا رو بیشتــر میشنــاســی تنهــــاییــت دلچســب تـر میشــه

&

&

&

همیشه در ریاضیات ضعیف بودم، سال هاست دارم حساب می کنم چگونه من به علاوه ی تو، شد فقط من…

&

&

&

دلم کار دست است ؛ خـودم بـافتمـش ! تارش را از سکوت ؛ پودش را از تنهایی ! هــمــیــن اســت کــه خــریــدار نــدارد !

&

&

&

هزار نفر در حسرتِ تو تو در حسرتِ یکی و چقدر همه تنهاییم!

&

&

&

تقصیر برگ ها نیست آدم ها همینند! نفس می دهـــــــی له ات می کنند…

&

&

&

خـــدایـــــا . . . از این به بعد به مخلوقاتت یک مترجم ضمیمه کن اینجا هیچ کس هیـچ کـس را نمـی فهمد . .

&

&

&

خدایا خیلی ها دلمو شکستن دیگه تحمل ندارم، شب بیا باهم بریم سراغشون، من نشونت میدم تو ببخششون

&

&

&

تمـام سـیگـارهـای دنـیـا را هـم کـه دود کـنـی تـنـهـایـیـت تـوجـه هـیـچـکـسـی…را جـلـب نـخـواهـد کـرد جـز پـیـرمـرد سـیـگـار فـروش…

&

&

&

خدا هم تنهاییش را فریاد میزند: … “قل هوالله أحد”

&

&

&

شنیدید که میگن : اونی که گریه می کنه ، یه درد داره. اما اونی که میخنده هزار تا! من میگم : اونی که میخنده هزار تا درد داره ولی اونی که گریه میکنه به هزار تا از دردهاش خندیده , اما جلوی یکیشون بدجوری کـــــــــــم آورده میفهمی!

&

&

&

من چرک نویس احساسات تو نیستم دوستت دارم هایت را جای دیگری تمرین کن !!!

 

&

&

&

سلامتی همه اشکهایی که تو خلوت ریختیم تا اونی که لیاقتشو نداشت

&

&

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 195
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 1,993
  • باردید دیروز : 5,947
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16,926
  • بازدید ماه : 37,419
  • بازدید سال : 220,154
  • بازدید کلی : 1,141,807
  • کدهای اختصاصی