loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن

امیررضا بازدید : 193 1392/02/20 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/funschool/jok_sms.jpg

 

یه مطلب خوندم راجع به روشهای صحیح مسواک زدن
کلی توضیح داده بود بعد نوشته بود مسواک رو با "زاویه 45 درجه " روی دندونها بکشید .
من الان نقاله تو دهنمه ولی مسواکو نمیتونم حرکت بدم کمک کنید .

 

کارشناسان ژاپنی اعلام کردند:
سرعت حلزون قطع نخاع شده همراه با سه سکته مغزی ۱۵ درصد از سرعت اینترنت ایران بیشتره

 

امروز داشتم با پرایدم تو خیابون میروندم یه لامبورگینی اومد زارت زد به ماشین ما....ماشین من که فقط یه کم خش برداشت ولی لامبورگینیه کامل فرو رفته بودبعد دیدم راننده لامبورگینی اومد پایین و زد تو سر خودش...و گفت حالا من از کجا بیارم این همه خسارت بدم!

 


دختر داييم ٤ سالشه اومده ميگه :
باست نقاشي تشيدم !
من : عزيزم بده ببينم !
دختر داييم : منو دوس دالي ؟؟
من : معلومه جيگر !
دختر داييم : خيل خوب ! اين تويي،اينام منم ... اينم بچه هامونن !
بچه هم بچه های قدیم !!!!!!!

 

بد‌ترین قسمت توالت فرنگی‌ ؟؟؟؟؟؟؟
اینه وقتی‌ سیفونُ میکِشی به جای این که اقدامی در رابطه با حذف عامل بیگانه بکنه ،بعد از چرخ چرخ عباسی ، صاف ذُل میزنه تو چشاتُ میگه: عمو یه دور دیگـــه


.
.
.

یه خانوم همسایه داریم
که هر وقت میخواد پارک دوبل کنه
من با نیم کیلو تخمه میشینم تو تراس نیگاش میکنم ...
اصن یه وضیه هااااااااا


.
.
.

تا حالا دقت کردین اگه بخوای 10 تومن از عابر بانک بگیری, 60 نفر تو صف با حقارت نگات میکنن . حالا روزی که 200 تومن میگیری , تا نیم مایلی, خر هم پر نمیزنه!

.
.
.

کاش میشد هر شب از خودمون 1 سی.سی خون بگیریم بریزیم تو یه نعلبکی بذاریم کنار تخت!
که این پشه ها بشینن عین بچۀ آدم بخورن دست از سر ما بردارن

 

به هزار امید از دوست دخترم می پرسم از کجا بدونم منو واسه خودم دوست داری؟

برگشته میگه:

قیافه و هیکل که نداری

بچه مایه دارم که نیستی

اخلاقتم که گند دماغه

به جز خودت چیزی واسه دوست داشتن نمی مونه عزیز دلم !!


.
.
.

این اس ام اس رو برای۲نفر بفرست.اولی برای یک آدم احمق و دومی برای یک آدم نفهم!بعد بشین.فکر کن ببین خودت کدوم بودی که من اینو برات فرستادم!

.
.
.

یعنی اگه اسمت
"میرزا پشم الدین خانِ گل کَلَمیان"
هم باشه، وقتی میخوای ایمیل درست کنی
میگه قبلا یه ایمیل با این اسم ساخته شده ..!

.
.
.

از گربه های عزیزی که هر شب زیر پنجره ی اتاق من شیطونی میکنن خواهش میکنم کمی مراعات کنن..اینجا خانواده نشسته


.
.
.

یادتونه سر کلاس تخته پاک کن رو.خیس میکردیم میکشیدیم رو تخته
فکر میکردیم خیلی تمیز شد
بعد که تخته خشک میشد میدیدم چه گندی زدیم...!

الان همین حس رو نسبت به زندگی دارم

.
.
.

راهی سریعتر از نقل و انتقال پول بوسیله سیستم الکترونیک هم وجود داره
!

این

راهو

بهش میگن ازدواج!


.
.
.

گاهی باید دست از سرش برداری ... و بجاش از پات ،

برای شوت کردنش استفاده کنی ... !

.
.
.

ذتی که در پاشیدن گاز پوست پرتقال تو چش و چال یه نفر.هست تو خوردن خود پرتقال نیست !!!! لذت بردم که میگماااااا !!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 2,180
  • باردید دیروز : 5,947
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17,113
  • بازدید ماه : 37,606
  • بازدید سال : 220,341
  • بازدید کلی : 1,141,994
  • کدهای اختصاصی