loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 134 1392/08/17 نظرات (0)

good night massege 300x291 اس ام اس شب بخیر جدید

اس ام اس شب بخیر جدید

اس ام اس عاشقانه شب بخیر جدید

نوشته های عاشقانه شبت بخیر گلم

" شــــب بخــیـــــر " چیســــت ؟؟؟
آرزوی داشتـــــنِ خــــوابی خـــوش برای عــــزیزتـــرینــــت …
♥ شـــــــــب بخــیــــــــر عــــزیـــــزم ♥

 

::

خوش آمدی مسافر سرزمین “رویاهای شیرین”
خواهشمند است در بستر بالش خود ارام باشید
تا لحظاتی دیگر اماده پرواز خواهیم شد
تا صبح فردا سفر خوبی برای شما آرزومندیم
(خلبان خطوط هوایی )
شب خوش . . .

…::: بقیه اس ام اس های شب بخیر جدید عاشقانه ویژه آبان ۹۲ در ادامه مطلب :::…

 

ای وای باز ستاره ها اومدن….
اومدن تو رو ببرن….
برو عشقه من، برو ماه من برو سرجات تا ستاره ها قهر نکردن….
هستیه من اندازه ستاره ها دوست دارم. شبت بخیر
.
.
.
 من از این لوس بازی ها خوشم نمیاد. کپه مرگتو بذار بخواب دیگه اعصاب مصاب ندارما واااااالا
.
.
.
صبح فردا خنده رو باش
از غم و اندوه جدا باش
شاعر لالایی ام باش
شب بخواب و گرمی کاشانه ام باش
.
.
.

هر شب که میخوابی یک ستاره از آسمان عشقم برایت می شمارم
دنیا را چه دیدی شاید بزودی کهکشانی جدید با نام تو کشف شد
شبت ستاره بارون عشقم
.
.
.
خورشید خاموش ، ستاره روشن
آسمان آبی خاموش ، آسمان سیاه روشن
همه چیز اماده ست که توی خواب امشب
تو رو توی رویاهام ببینم
بهانه بیدار شدنم ، شبت به خیر
.
.
.
شعر عاشقانه شب بخیر
لالا لا لا، شبت خوش باد گل نازم
که عشقت داده شوری تازه به احساسم
فدایت دل فدایت جان فدایت هرچه دارم من
تورا دارم، به این هردم به شوق نازم
<3<3<3
.
.
.

تمام رویای من این است که در رویای شبانه تو
جایی داشته باشم
تاشبی رویایی از ان من شود
شبت رویایی عشقم…..
.
.
.
دلت خرسند…
لبت گلخانه لبخند…
و چشم روشنت ارام چون دریا…
به کامت باد شادی ها…
شبت پر ستاره باد عشقولکم
خوب خوب خوب بخوافییی….!
.
.
.

پیامک شب بخیر
امشب حرف هایت را
در گوش ماه می زنم
تا به آفتاب بسپارد…
خواب امشبت رنگین کمانی باشد…
شبت شیک
.
.
.
اس ام اس شب بخیر رویایی
دنیای بزرگی ندارم اما همه ی دنیای من تویی
شبت بخیر دنیای من
.
.
.
خورشید خاموش ، ستاره روشنآسمان آبی خاموش ،
آسمان سیاه روشنهمه چیز اماده ست که توی خواب امشبتو
رو توی رویاهام ببینمبهانه بیدار شدنم ، شبت به خیر

.

.

.

امشب دل من حال و هوایی دارد
امشب راحت از هر مسئله خواب صفایی دارد
می خواهم از هر چه بودم آزاد شوم
از هر چی بدیه رها شوم
آزاد پی حقیقت بروم
میان گل و شبنم آواز شوم
.
.
.
کار خاصی باهات ندارم فقط داره از دهنت اب میاد بالشتت خیس نشه
یک لبخند بزن و سعی کن نفرین نکنی دوباره بخواب
شبت هم بخیر
.
.
.

بی خوابی شب هایم را به چه تعبیر کنم، که شب آرامش نگاه تو را برایم زمزمه می کند.! آرام بخواب که من بی قرارم، بیدارم تا تو آرام بخوابی…
.
.
.
باز صدا می زنم تو را …. امشب بازم میسپارمت به اون کسی که تو دیار بی کسی بین همه دلواپسی مونس و همدمم بوده تو رو به من هدیه داده
نازنیـــــــــــــــــنم شبت بخیر
.
.
.
عزیزم پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات شب به خیر احساس من . .
.
.
.

تنها چیزی که از فردا میدانم این است که
خدا قبل از خورشید بیدار است
ازاو میخواهم که قبل ازهمه در کنار تو باشد
و راه را برایت هموار کند
فردایت سپید وشبت بخیر
.
.
.
عزیزم خواب و بیدارت قشنگه / شب من بی تو و بی آب و رنگه
بخواب ای نازنینم, مهربونم, دلنشینم / منم من, عاشقت, آروم باش بهترینم . .
.
.
.

اس ام اس شب بخیر خنده دار

دوست داشتم هر شب بهش شب بخیر رو بگم و بعد بگیرم بخوابم.

الان دو ماهی هست که نخوابیدم

شبا موزیک و خاطراتش و یه بالشت توی بغلم
روزا چشمای خونی و بی حوصلگی و انتظار برای تموم شدن روز
.
.
.
اس ام اس شب بخیر ناز نازی زیبا
خوش آمدی مسافر سرزمین “رویاهای شیرین”
خواهشمند است در بستر بالش خود ارام باشید
تا لحظاتی دیگر اماده پرواز خواهیم شد
تا صبح فردا سفر خوبی برای شما آرزومندیم
(خلبان خطوط هوایی )
شب خوش . . .
.
.
.

همه جونم فرشته پاک من همه دنیای من همه کس من
ارامش قلبم اروم بخوابی
شبت پر ستاره های دنباله دار تا همه ارزوهاتو براورده کنن
.
.
.
 اگه میتونستم تنها ی خواسته غیر معمول از خدا داشته باشم اون این بود ک ازش بخوام این شب رو همیشگی کنه تا ماه من با زیبائیاش تا همیشه بهم بتابه
.
.
.
 شبت پر از ستاره هایی باشه ک هر شب به خدا سفارشتو میکنن که همیشه ماه بمونی!
.
.
.

چیز عجیبی ست…!
وقتی هر شب ب خیر می گذرد…
بی آنکه کسی ب تو بگوید
"شب ب خیر"
.
.
.
اس ام اس شب بخیر خفن
ه ها نزارن بخوابی اگه قبل خواب بهم فکر نکنی…؛)
شب بخیر….خواب منو ببینی…Smile

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 219
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 583
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,682
  • بازدید ماه : 11,734
  • بازدید سال : 194,469
  • بازدید کلی : 1,116,122
  • کدهای اختصاصی