loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 189 1392/01/27 نظرات (0)

مطالب طنز فانتزی های من

 آرشیو فانتزی, سایت فانتزی ,سایت فانتزی های من,اس ام اس يکي از فانتزي هام اينه که ..,SMS يکي از فانتزي هام اينه که ..,دانلود اس ام اس يکي از فانتزي هام اينه که ..,اس ام اس جديد يکي از فانتزي هام اينه که ..,تازه ترين اس ام اس يکي از فانتزي هام اينه که ..,اس ام اس مناسبت يکي از فانتزي هام اينه که ..,اس ام اس جديد يکي از فانتزي هام اينه که ..,سئس يکي از فانتزي هام اينه که ..,دانلود  يکي از فانتزي هام اينه که ..,دانلود اس ام اس يکي از فانتزي هام اينه که ..,دانلود کتاب  يکي از فانتزي هام اينه که ..,دانلود کتاب موبايل يکي از فانتزي هام اينه که ..,دانلود کتاب هاي  يکي از فانتزي هام اينه که .., اس ام اس خنده دار 92, جوک های 1392, جوک یکی از فانتزی هام اینه, جوک یکی از فانتزی هام اینه 2013, جوک یکی از فانتزی هام اینه 92, جوک یکی از فانتزی هام اینه جدید, منبع جوک, منبع جوک 92, یکی از فانتزی هام اینه, یکی از فانتزی هام اینه 2013, یکی از فانتزی هام اینه جدید,دانلود برنامه اس ام اس يکي از فانتزي هام اينه که .., ,سایت یکی از فانتزیام اینه که, فانتزی, فانتزی جدید 92 ,فانتزی خنده دار, فانتزی ها, فانتزی های جدید 2013 ,فانتزی های من, فانتزی و افق, فانتزیای من فانتزیم اینه که, محو در افق, محو شدن در افق, مطالب طنزیکی از فانتزیام اینه که, یکی از فانتزی هام,کلاب اس ام اس, یکی از فانتزیام اینه,

 


یکی از فانتزی های دانشگاهیم اینه که با بچه ها یه برنامه بزاریم نمره ها که اومد بریم تو افق محو بشیم ! 

 

 

 

 

یکی از فانتزیام اینه که یه بار بلیط هوا پیما برا کیش بگیرم . بعد وقتی میرم فرودگاه مامورای فرودگاه منو اشتباهی بفرستن سوار یه هوا پیما دیگه بشم . منم بی خبر از همه جا ( تا رفتم تو هواپیما گرفتم خوابیدم )
یدفه تا از هواپیما پیاده میشم ببینم که تو فرودگاه جزایر قناریم . بعد برم لب ساحلش خودمو محو کنم آخ که چه حای میده 
بقیه در ادامه مطلب...

 

 

یکی از فانتزیام اینه که :
اسم بابا رو بنویسم واسه کنکور بعدش هی بهش بگم ” درس بخون ! ” 

 

 

 

 

روابط عمومی افق اعلام کرده که ظرفیت افق تکمیل شده !
.
.
.
برید یه جای دیگه محو بشید لطفا ! 

 

 

 

 

یکی از فانتزیام اینه :
یه تور برا ۵ شنبه جمعه ها به مقصد افق راه بندازم هر ۵ شنبه مشتریامو ببرم تو افق محوشون کنم :))

 

 

 

 

یکی از فانتزیام اینه که اگه این ترم مشروط شدم و بابام گفت چرا ؟ دستشو میگیرم می برم دانشگاه ردیف آخر میشینیم . بعد کلیپسای شصت سانتی این دخترارو نشونش میدم میگم چیزی رو تخته می بینی ؟ تو بودی مشروط نمیشدی ؟ از خدا بترس !
بعد یه سیگار روشن میکنم با بغض و مظلومانه میرم سمت غروب آفتاب و تو افق ناپدید میشم !

 

 

 

 

یکی از فانتزیام اینه که اسم دخترمو بزارم مروارید ، مامانش هم که اسمش صدفه :)) حتما منم جلبکم 
کلا یه خانواده دریایی درست کنیم :))))

 

 

 

 

یکی‌ از فانتزیام اینه که یه پتو اختراع بشه که سوراخ سوراخ باشه ، واسه ماهایی که همیشه گرممونه ولی‌ بی‌ پتو هم خوابمون نمیبره 
خخخخخخ

 

  مطالب طنز فانتزی های من

 

 

یکی دیگه ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ :
یه ماشینه لامبورگینی داشته باشم . بعد یه روز که میرم بانک واسه چک کردن حـسابم ، همون موقع یه سرقت خفن انجام بشه !
بعد یکی از اون دزدا اسلحه شو بگیره سمت یه مشتری دختر
بعد من برم به دزده بگم : دِ عاخه لا مـروّت ، چرا سمت ضعیفه اسلحه میکشی ؟
شــَــق بخوابونم زیره گوشش اونم عصبانی بشه یه گلوله حرومم کنه . . .
بعد وختی که دارم جون میدم دخـدره بیاد سرمو بزاره رو پاش بعد با گریه بگه چــرا !
ما میتونستیم با هم خوش بخت بشیم ، چـرررررا !
بعد من یه لبخند نَـــرم بزنم و بگم
اونجا رو نگا کن اون نوره سفیدُ چه قشنگه . . .
اونم سرشو برگردونه بگه کو ؟ کجا ؟
بعد تا سرشو برگردونه من دیگه تموم کرده باشم !
سوال شده که اون ماشین لامبورگینی چیه ؟!
هیچی گول خوردین ماشین لامبورگینی نکته انحرافی بود 
مسخره هم خودتی !
خخخخخخ

 

 

 

 

رفتم نون فانتزی بگیرم به یارو میگم نون فانتزی داری ؟
بر گشته داد می زنه میگه برو فانتزیو از عمت بگیر پدر منو در آوردین ؟!
میگم چته مشتی اعصاب مصاب نداریا ! 
.
.
.
برگشته میگه :میدونم دیگه توام یه فانتزی میخوای که باهاش تو افق محوشی 

 

 

 

 

یکی از فانتزیم اینه چند سال دیگه تو اوجِ فانتزی گفتن فانتزی رو ببوسم بذارم کنار عرصه رو واسه جوونترا باز بذارم برم یه گوشه بشینم فقط فانتزیها رو نقد و بررسی کنم ! نقاط ضعف و قوتشون رو بهشون گوش زد کنم  .طرفدارها هم لقب پدر فانتزی رو بهم بدن بعد بیان بغلم کننو بندازنم بالاهمین که انداختن بالابمب دود زا بزنم تو دود محو بشم . . . 

 

 

 

 

یکی از فانتزیام اینه که پورشه پانامرا دیدم باعجله سوار شم
بگم چرا دیر اومدی 
بعدش که راننده رو دیدم بگم : ااا ببخشید فک کردم بابامه !
بعد پیاده شم 

 

مطالب طنز فانتزی های من 

 

 

معدل این ترممو حساب کردم دارم وسایلمو جمع میکنم راهی شم سمت افق D:

 

  مطالب طنز فانتزی های من

 

 

یکی از فانتزیام اینه که کنکور اول بشم بعد خبرنگارا بیان حمله کنن سمت من . بعدش تو ازدهام جمعیت محو شم برم پی کار خودم 

 

  مطالب طنز فانتزی های من

 

 

یکی از فانتزیام اینه که یه پیکان ۴۸ خسته بخرم بعد باهاش برم پشت چراغ قرمز بقل یه فراری ۴۵۸ وایسم با بوق ده یازده یه بوق بزنم و اشاره کنم شیشو بده پایین و بهش بگم پایه ی کورس تا چراغ بعدی هستی ؟ سر ماشینامون !
بعد یارو هم قبول کنه !
چراغ که سبز شد یک ثانیه بعد از اون راه بیفتم و در کمال ناباوری ازش جلو بزنم
اونم سر چهارراه بعدی بیاد جلو ماشینم و از ماشینش پیاده شه و سوییچشو بده بهم منم قبول نکنم و با پیکانم از صحنه محو شم 

 

مطالب طنز فانتزی های من 

 

 

ورژن جدید فانتزیم اینه که :
.
.
.
از افق ظاهر بشم .
محو شدن خعلی خز شده 

 

 

  مطالب طنز فانتزی های من

 

یکی از فانتزی هام اینه که راننده تاکسی باشم بعد یه مسافر سوار کنم و تو یه جای شلوغ پیادش کنم و وقتی که پیاده شد کیفش رو جا بزاره و وقتی کیف رو که میگیرم دستم یه صدای جیک جیک ازش بشنوم و وقتی که خوب نگاش کنم ببینم یه بمب توشه ، منم سریع گازش رو بگیرم خودم رو برسون به دریایی که نزدیک اون منطقست و گازشو بگیرم ماشینو با بمب پرت کنم تو دریا منم خودم قبل از اون بپرم پایین و همین که ماشین افتاد تو اب منفجر بشه و همین که بلند شدم مردم شروع کنن به دست زدن برام ؛ منم با غرور تمام تو افق به سمت اداره بیمه محو بشم ! 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 537
  • باردید دیروز : 2,474
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 537
  • بازدید ماه : 38,437
  • بازدید سال : 221,172
  • بازدید کلی : 1,142,825
  • کدهای اختصاصی