loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 156 1392/01/26 نظرات (0)

حرفهای بالای هجده سال

 

يارو نه درس خونده؛ نه شغلي داره؛ نه ماشيني.. خلاصه هيچي نداره؛ ازش ميپرسي ازدواج كردي؟ با اعتماد به نفس ميگه هنوز دم به تله ندادم! لامصب تو خودت تله اي!

.
.
.

امروز سوار يه تاكسی شدم كولرش روشن بود!!!
می خواستم سرمو بچسبونم به شيشه و از خوشی گريه كنم!!!

.
.
.

یکی از افتخارات زبان فارسی اینه که "گه بخور" و "گه نخور" هردو یه معنی رو میرسونه.

.
.
.

میخواسم دوس دخترمو بپیچم بهش گفتم عزیزم من برم بخوابم فردا امتحان دارم
بعد ده دقیقه دیدم یه اس ام اس.پر از فحش اومد
یكم فك كردم تازه فهمیدم چه سوتی دادم فردا تعطیلهه

بقیه در ادامه مطلب...

گوشیم از بس زنگ نخورده قاطی کرده بدبخت!
همینجوری نشستیم یه دفعه خود به خود صفحه ش
روشن میشه ولی هیچ اتفاقی نمیفته ..!
فکر کنم قولنج مولنج میشکونه واسه خودش !

.
.
.

ترسناک ترین سوال سال :
.
.
.
آخرین نفر کی دستشویی رفته !؟

.
.
.

دو قطره آب ریخت رو مانیتور
اومدم با دستمال کاغذی پاک کنم دیدم قهوه ایه
تعجب کردم ، نگو.گــــِـــل درست شده بود !

.
.
.

خدایا!
اعتماد بنفسی در حد شرکت کنندگان مسابقه ی
رقص ممد خردادیان به ما عطا کن ..!
آمین....!!

.
.
.

آنقدر بدم میاد ازاینایی که از سادگی.و صداقت بچگیامون
سو استفاده میکردن و حرف می کشیدن ازمون !
الان که بزرگ شدم میفهمم چه مسائل فوق سری ای رو لو دادم …

.
.
.

امروز اومدم آذوقه شش ماه پشه ها رو برداشتم گذاشتم جلو رو شون ...
گفتم ببرید ، برید اگه كم بود بازم بیان ...
دیدم واستادن دست نمیزنن !!!
رئیسشون زل زد تو چشام گفت ما نون.بازومونو میخوریم ...
اینا از گلومون پایین نمیره

.
.
.

دو تا دوسـت دختر هم نداریم، اس ام اس عاشقانه ای که اولی فرستاد رو بفرستیم به دومی، جواب دومی رو بفرستیم واسه اولی

.
.
.

به رفیقم میگم: داری چی کار میکنی ؟! میگه :دارم با یکی از عشقام میچتم!! لامصب دل نیست که اتوبان همته ..!

.
.
.

زنگ زدم به دوست دخترم میگم میخوام رابطه ام رو باهات قطع کنم . خواهشا.شمارمو پاک کن و دیگه بهم زنگ نرن!!! دوست دخترم : من شمارتو سیو نکردم که بخوام پاک کنم !!!!!! منو میگی ..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 1,714
  • باردید دیروز : 5,947
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16,647
  • بازدید ماه : 37,140
  • بازدید سال : 219,875
  • بازدید کلی : 1,141,528
  • کدهای اختصاصی