loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 208 1392/11/26 نظرات (0)

Valentine day اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین

اس ام اس عاشقانه ولنتاین

اس ام اس روز عشق و عاشقی

اس ام اس ولنتاین ۹۲

جز دست تو ، اندازه ی من شالی نیست
سرد است بیا ، شال مرا تنگ ببند !

::

به رفیقم زنگ زدم میگم کجایی ؟ میگه : امروز ولنتاینه دارم کادو میخرم . گفتم: شیطون نگفته بودی حالا با کی آشنا شدی؟ گفت : با هیچکس . گفتم: پس واسه کی داری کادو میخری؟
♥♥

گفت : برای مادرم. عشق من مادرمه ….

…::: بقیه اس ام اس های روز عشق و پیامک های عاشقانه جدید ولنتاین در ادامه مطلب :::…

 

من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو
به دو چیزاعتقاد دارم یکی خدا ودیگری تو
من در این دنیا دو چیز میخواهم
یکی تو و دیگری خوشبختی تو

ولنتاین مبارک

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

صدا کن مرا که صدایت زیباترین نوای عالم است
صدا کن مرا که صدایت قلب شکسته ام را تسکین میدهد
صدا کن مرا تا بدانم که هنوز از یاد نبرده ای مرا

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

 

من یه سری هدیه گرفتم . .. اما نمی دونم این ولنتاین کیه که هدیه ها رو بدم بهش . .

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه
عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

 من رسم دوستی ام مثل نان نیست
که گرمش سر سفره دل باشد
و سردش سهم نمکی
چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت را دوست دارم

 ( ولنتاین مبارک )

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.


چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم
چو بامداد خوش دوستت دارم
به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار
چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

با تو بودن برایم عادتی ساخت که بی تو بودن را هرگز نتوانم

ولنتاین مبارک

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

همیشه دور نما ها
خواستنی ترند
مثل سراب
مثل فردا
مثل تو . . .

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.


با هم باشیم نه یک سال بلکه یک عمر
بگذار آوازه ی با هم بودنمان چنان در شهر بپیچد
که روسیاه شوند آنان که
بر سر جدایی مان شرط بسته بودند . . .

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

چشم وقته زیباست که برای اشک باشد
اشک وقته زیباست که برای عسق باشد
عشق وقته زیباست که برای تو باشد
تو وقتی زیبایی که برای من باشی !

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

پای صندوق عشق میزان رای دل هاست
فلاسفه هیچ کاره اند !

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

 عشق آدم را داغ می کند و دوست داشتن آدم را پخته می کند
هر داغی یک روز سرد می شود ، ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود . . .
دوستت دارم

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

دلم یه رمان میخواد که اولش من و تو باشیم ، آخرش ما !

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

فک نکن که ندید بَدیدم ، ولی من هیچ جایی شبیه ت ندیم !

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

گاهی بی دلیل نباش
گاهی بی دلیل بد باش
میترسم چشم بخوریم
آنقدر که با هم خوبیم !

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

شاید به هم باز رسیم
روزی که من به‌سانِ دریایی خشکیدم
و تو چون قایقی فرسوده بر خاک ماندی
(احمد شاملو)

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

این روزها خیلی چیزها دست من نیست
مثلا دستهایت . . . !

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

در راه تو بی اراده رفتن خوب است / در چشم تو بی افاده رفتن خوب است
جایی که همه فکر سواری هستند /  دنبال دلم پیاده رفتن خوب است . . .

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

شاید تنها کسی نیستم که دوستت دارم اما کسی هستم که تنها تو را دوست دارم !

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

خوشا به حال قلبم چون از تو جان گرفته
نبض وجودم از تو خط امان گرفته
خوشا به حال جانم که مرگ او غم توست
براى وصف رویت قلبم زبان گرفته

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.


هر ثانیه در لحظه هایم “تکرار” میشوی و “تکراری” نمیشوی …

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

ﺍﯼ ﮐﺴﺎﻧﯿﮑﻪ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ هیشکیو ﻧﺪﺍﺭﯾﻦ

.

.

.

.

.

من پذیرای کادوهای شما هستم صرفا جهت ثواب کور شم اگه جز ثواب نیت پلیده دیگه ای داشته باشم Grin Razz

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

 

دلم همچو آسمان،پر از ابرهای بارانیست
ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

کـوتـاه مـی گـویـم دوسـتت دارم اما
از دوست داشـتـنـت کـوتـاه نـمـی آیم . . .

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

مهر یه چیزیه مهربونی یه چیز دیگه،
عشق یه چیزیه عاشق شدن یه چیز دیگه،
قلب و دل یه چیزیه اما توی قلب تو جا شدن یه چیز دیگه!!!
ولنتاین مبارک عشقم

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش: من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی که تو فانوس شب من باشی

( ولنتاین مبارک )

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.


آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت ، عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت . روز ولنتاین مبارک

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

وقــتی کنـــارمــی
جــــایــی بــرای ِ هیــچ شتـابـی نـیست
مقــــصـد
همـــــین حضــــــور ِ مـــن و تــــوسـت . . .

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

.

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی
اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی …ولنتاین مبارک

.

▒▓ اس ام اس های روز عشق و پیامک عاشقانه جدید ولنتاین ▓▒

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 185
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 1,655
  • باردید دیروز : 5,947
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16,588
  • بازدید ماه : 37,081
  • بازدید سال : 219,816
  • بازدید کلی : 1,141,469
  • کدهای اختصاصی