loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 322 1392/09/15 نظرات (0)

pic heart love Full hd 12 300x187 اس ام اس دپرس و غمگین فازبالای 92

اس ام اس دپرس و غمگین فازبالای ۹۲

خدایا من دلم را صابون زدم به عشق او …
ولی چرا چشمانم می سوزند ؟؟؟

#

#

#

….:::بقیه اس ام اس ها ی غمگین و دپرس جدید۹۲ در ادامه مطلب :::…

قلبم این روزها سخت درد میکند !
کاش یک لحظه می ایستاد تا ببینم دردش چیست ؟

#

#

#

دیما همه چیزهایمان بوی ماندن می داد …
آن روزها حتی بیسکویت ها هم مادر بودند ولی حالا شده اند : های بای !

#

#

#

کلافه ام شبیه کرمی که نمیداند ماهی را از زندگی رها کند یا گنجشک را از مرگ !

#

#

#

تو با من تموم کردی ، من هم بی تو …

#

#

#

وقتی می گویند نیست
کاغذ را گفته باشند یا برق را یا هرچه را ، فرقی ندارد
من یاد تو می افتم !

#

#

#

هنوز مثل سابق “مهربانم” اما دیگر کسی صدایم نمی کند “مهربانم” …

#

#

#

درد یعنی او هست اما نه برای من …

#

#

#

دلم را به تخت میبندم تا ترکت کند …
فریاد میکشد ، میلرزد ، خمارت میشود …
رها که شد او میماند و عمری وسوسه ی تلخِ دوباره خواستن تو !

#

#

#

اگر آمدى به دلت بد نیار
شهر همان شهر است
کوچه همان کوچه و خانه همان خانه
تنها من کمى مرده ام !

#

#

#

چه تکلیف سنگینی است بلا تکلیفی وقتی نمیدانم دارمت یا ندارمت !

#

#

#

عاشقانه هایم همه را به زانو درآورده !
تو به عشق چه کسی ایستاده ای ؟

#

#

#

معلم گفت فعل را صرف کن !
گفتم : رفتم رفتی رفت و سکوتی کلاس را فرا گرفت …
بغض گلویم را فشرد ، بغضم را شکستم و گفتم : دلم را شکست و رفت ، غرورم را له کرد و رفت ، عشقم را بی رحمانه رها کرد و رفت …
او برای همیشه رفت ، رفت ، رفت …

#

#

#

مرا چه به فال حافظ که یوسفم را سال هاست گرگ خورده است و در قحطی عشق چنان به سنگ ها دلبسته ام که حتی میان فال ها هم کلبه ی احزان من گلستان نمی شود

#

#

#

دست بر دلم مگذار !
میسوزی !
داغ خیلی چیزها بر دلم مانده است . . .

#

#

#

خدایا آسمان چه مزه ایست ؟
من که تا به حال فقط زمین خورده ام !

#

#

#

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 195
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 2,000
  • باردید دیروز : 5,947
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16,933
  • بازدید ماه : 37,426
  • بازدید سال : 220,161
  • بازدید کلی : 1,141,814
  • کدهای اختصاصی