loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 183 1392/09/01 نظرات (0)

sms barani 920826 300x168 اس ام اس حال و هوای بارانی

اس ام اس بارانی

پیامک دونفری بارانی

اس ام اس عاشقانه بارانی

باران مرا یاد چتر می اندازد و چتر مرا یاد قرارمان
قرارمان که یادت هست ؟
اینکه آغوشت را چتر کنی تا چشمهایم بیش ازین خیس نشوند ؟؟؟!

::

باز باران آمد
از هوا یا ز دو چشم خیسم ؟
نیک بنگر !
چه تفاوت دارد …

…::: بقیه ی اس ام اس های حال و هوای عاشقانه بارانی ویژه آذر ۹۲ در ادامه مطلب :::…

 

صدای پایش آرام آرام به گوشم می رسد
چیک چیک گونه ام را بوسید
نم نم از گوشه چشمم چکید
باز هم خاطراتم زنده شد
“من و تو به یاد باران یا شاید به یاد تو ، من و باران”
فرقی نمی کند
چه در کنارم باشی چه در کنارش باشی
زیر باران یاد تو مرا خیس میکند !

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

چقدر این صدا برایم آشناست ! صدای هق هق گریه آسمان را می گویم ، صدای بارش باران را
بارها آن را از اعماق وجودم شنیده ام ؛ صدایی است که رنگ تنهایی دارد و بوی فراق و درد دوری …

 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

داره بارون میاد.چه قشنگ.ارزوم بود تو این هوای دو نفره با هم باشیم.اما افسوس که تو سهم یکی دیگه شدی.

 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

یهویی بارون می گیره شُر شُر
لا به لای کوچه از بارون پر شد
من و تو می رفتیم خیس بشیم باهم
چترو جا گذاشتی آخ این دفعه بازم
همه می دوئیدن برن خونه
من و تو بارون سه تا دیوونه
هیشکی دیگه نبود
نه هیشکی دیگه نبود
من و تو بــــه زیــــر آسمون کبود
 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

تلنگر کوچکی است بــــــــــــاران وقتی فراموش می کنیم آسمان کجاست . . .

 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

چه سنگین گذشت عصر بارانی ام ! گویی نوازش نمی کرد ، باران صورتم را ، گریه ام ، فریادم ، تنها سکوتی بود تا حرفهایم در بستری از بغض بخوابند . . .

 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

باران در گلوی من ابر کوچکی ست
میشود مرا بغل کنی؟ قول میدهم کم گریه کند !
 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

باران از جنس من است و من از جنس باران … هر دو بی هدف می باریم به امید رویش یک امید از جنس عطر تنت ! زود برگرد ؛ باران نزدیکــ است !

 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

چــه غمگــینانه است وقتی در بــاران به تــو چــتر تعــارف می کـنند !
پـــرده را کـــنار مــیــزنم ، بــاران خــودش را مــی زند بــه شــیــشـه
مــن خــودم را بــه آن راه ! تمــام چــیزی کــه بــاید از زنــدگـــی آمــوخــت . . .

 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

دلم چتری می خواهد پـُــر از باران
عاشقانه هایم را زمان چه سخت و سرد تنید بر باورهایم
خدایا فقط یک تکه از مخمل ابرهایت را برای یک لحظه جاودانه بودن میخواهم … !

 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

بعد من ” باران ” فقط آب است و بس ؛ بعد من هرکس سراغت را گرفت خواب است و بس ؛

 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

پاییز مرا عاشق می کند,باران عاشق تر…
حالا “تو” بگو این باران پاییزی با من چه می کند؟!

 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

هوس کردم بازم امشب، زیر بارون، تو خیابون
به یادت اشک بریزم، طبق معمول همیشه
آخه وقتی بارون میاد،رو صورت یه عاشق مثل من
حتی فرق اشک و بارون، دیگه معلوم نمیشه

 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

باران که میبارد باید آغوشی باشد ، پنجره ای نیمه باز ، موسیقی و سیگار ، بوی خاک ، سرمای هوا …
باران که میبارد باید کسی باشد از جنسِ تو ، زیر یک چتر با قدم های آهسته و دود سیگار ؛ محو یکدیگر !

 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

هوای بارانی چتر نمی خواهد ، تو را می خواهد !

 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

خدایا می شود باران ببارد ؟
این بغض به تنهایی از گلویم پایین نمی رود !

 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

عشق می بارد
بیا بدویم در باران
تو تا ته کوچه های دلم و من تا زیر رنگین کمان چشمانت !

 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

مثل باران های بی اجازه وقت و بی وقت در هوایم پراکنده ای و من بی هوا ناگهان خیسم از تو …

 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

باران از راه رسید و عشق را دوباره در مزرعه ی خالی تنم پروراند و زندگی را در آسمان آبی چشمم حس کرد ولی ناگهان پاییز عشقم از راه رسید …
آری رفت ولی هنوز قلبم برای اوست !

 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

باز باران آمد
از هوا یا ز دو چشم خیسم ؟
نیک بنگر !
چه تفاوت دارد …

 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

باران که بیاید ، از من جای کفشی باقی خواهد ماند و از تو مشتی خاطره ی باران خورده . . .

 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

وقتی ناله های خرد شدنت زیر پای بارون نوای دل انگیزی شد
چه فرقی می کند برگ سبز کدام درختی ؟؟؟

 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

تمام من کجایی؟ این ابرها بهانه تو را می گیرند برای باریدن
هوا بارانی است و من کارم شده چشم به راهی…

 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

 

حیف، باران می بارد ولی او در کنارم نیست…

 

 


√♀░▒▓ ╠ اس ام اس حال و هوای بارانی ╣▓▒░♂√

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 1,457
  • باردید دیروز : 2,474
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,457
  • بازدید ماه : 39,357
  • بازدید سال : 222,092
  • بازدید کلی : 1,143,745
  • کدهای اختصاصی