loading...
دانلود و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 495 1392/03/19 نظرات (0)

اس ام اس,اس,خرداد,آذری,اس ام اس آذری جدید 92,اس ام اس ترکی ,sms azari jadid 92

اس ام اس آذری جدید خرداد ۹۲

پیامک ترکی احساسی ۹۲

اسمس آذری ۹۲

اوقدر غملی دولاندیم بله بیلدیم کی جهان بیرجه منه یار اولاجاخ / نبیلیدیم کی جهان انسانا زندان اولاجاخ / بو منه آروزدی کی بو جهانداسن غمسیز اولاسان / اولمیا غم سنچون همیشه دلشاد اولاسان

::

ای گول سنی دنیایه مقابل توتارام من / دنیا منیم اولسا سنه خاطر آتـــــارام مـن / ناز ایلمه . منن ائوزوی چکمـه کنـاره / اولدوز اولاسان گویده سنه یول تــاپارام من

قابل ذکر میباشد که پیامک های آذری این نوشته رو کاربر عزیزمون آقای حمید برامون ارسال نموده اند که بنده شخصا از ایشون تشکر میکنم

مرسی حمید جان , همیشه زنده و سربلند باشی رفیق خوبمون

…::: بقیه اس ام اس های  آذری جدید فوق العاده زیبا  در ادامه مطلب :::…

 

 

جانیم سوزوم هرسوزوم..سن سیز نجه من دوزوم؟ جانیم گوزوم ایمانیم…سن سیز نجه دولانیم؟
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.

عشقون بولاغین قویما بولانسین کی درولماز/ عشقئن یولونی دوز گیده هر کیمسه یورولماز/ هر کیمسه گلوب عاشق لایق اولا بولمز/ بو مکتب عشق ایچره یالان اولمیوب اولماز
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.

گؤزلیم! سالما گؤزوندن منی، بیگانه کیمین/ اذن وئر، شوط ائدیم اطرافینی پروانه کیمین/ بخت آئینه سی تک، سیل اوره گیندن کدری/ تا صداقت باخیشیندان جوشا، میخانه کیمین

.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.
بیر یئرین آغریسا آغرییار جانیم,
ائی منیم داماردا آخان بو قانیم.
سنی سئودیییمی دئ نئجه دانیم,
سئویرم ایلک عشقیم سئویرم سنی.

سنی سئومک اوچون یارانمیشام من,
سنی هر دقیقه بیل آنمیشام من.
دونیایا جاهانا سس سالمیشام من,
سئویرم ایلک عشقیم سئویرم سنی.

ئونوتسان سن منی گور قازارام من,
اگر چیخیب گئت‌سن تئز آزارام من.
داغ‌لارا داش‌لارا بیل یازارام من,
سئویرم ایلک عشقیم سئویرم سنی
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.
 

اوقدر غملی دولاندیم بله بیلدیم کی جهان بیرجه منه یار اولاجاخ / نبیلیدیم کی جهان انسانا زندان اولاجاخ / بو منه آروزدی کی بو جهانداسن غمسیز اولاسان / اولمیا غم سنچون همیشه دلشاد اولاسان
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.
ای گول سنی دنیایه مقابل توتارام من / دنیا منیم اولسا سنه خاطر آتـــــارام مـن / ناز ایلمه . منن ائوزوی چکمـه کنـاره / اولدوز اولاسان گویده سنه یول تــاپارام من
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.

یوخی گلمور ، گوزومه اوقدر آغلامیشام
ساقیا دولدور ایچیم ،گول هوسی ایله میشم
سونا چاتسین بو بهار من کی گولون گورممیشم!
ساقیا دولدور ایچیم یار هوسی ایله میشم
یارمنی یاد ایله میر،اونا من نیله میشم؟؟؟
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.

ساوالاندا توکولن داشلاری دیندیرسن دانئشال لار!
سالسا عاشیق نفسین کول لارا،کول لار آلئشال لار!
ده ده قورقود سازئ چالسا دلی دومرول باش اوجالدار!
بلی البته کی یولداش باشئنئ یولداش اوجالدار!
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.
 

یار منه باخدی گئتدی…قلبیمی یاخدی گئتدی…آغلاماخدان گوزلریم..سئل کیمی اخدی گئتدی
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.

اوزوک کیمی ایتیرمیشم قاشیمی
تاپانمیرام وفالی یولداشیمی
بولود قویور باشینی داغ چینینه
من قارا گون هارا قویوم باشیمی
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.

اللریم الینده گوزوم گوزونده/اوره گیم دولموشدو آغلایانمادیم/بیر اوندا گوزومدن بیر یاش پیرلادی/آغلادیم اوزومو ساخلایانمادیم
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.

بوگون سنین دوغوم گونون ، موبارک اولسون مله ییم/ لاییق اولان هدیه سنه واردی جانیم آل چیچه ییم/ شادلیق ایچینده بوغولوب ، پیس گونه حسرت قالاسان/ بودور منیم حایاتداکی تک بویوک آرزوم دیله ییم
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.
 

مبارک جمالین نجه گوزلدی داغلارا تب تزه قار دوشن کیمی سن منیم گویلومه ایله دوشوبسن خستنین گویلونه نار دوشن کیمی
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.

ای خدا واردور امیدیم کی توتام یار الینی اوخویام نغمه ایله من داریام هر تلی نی وار توانیم کی آشام داغلاری تا وصله چاتام گئجه گوندوز دولانام تاکی گورم گول یوزونی

.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.

یارین بویون قوجاقلادیم یار آغلادی من آغلادیم
ییغیشدی قونشولار بوتون جان آغلادی من آغلادیم
ایله کی اسدی بیر خزان سارالدی گولریم منیم
خبر چاتینجا بلبوله خار آغلادی من آغلادیم
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.

سن زلفین آچ توک اوزونه شانه سی مندن زنجیری نشان وئر منه دیوانه سی مندن سن عاشقی یاندیرماقا من یانماقا ماییل سن شمعینی گوستر منه پروانه سی مندن
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.

داغ اولاخ اوجا اولاخ آشمیاخ دریا اولاخ موج اولاخ داشمیاخ ایلان اولاخ افعی اولاخ ساشمیاخ یولداش اولاخ بیر بیرمیزی آتمیاخ
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.

گئنه یاددان سیلینن خاطره لر یاده گلیر
یانیرام کول اولورام گوز یاشیم امداده گلیر
دوزورم تاب ائدیرم بیر نئچه گون آیریلیقا
آناسیز کورپه کیمین دیل گئنه فریاده گلیر
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.

عشق اودوندا کوله دؤنسم منه خوشدور یانارام من
گؤزله مکدن کوردا اولسام یوللارا یار باخارام من
آیریلیق دان سئله دؤنسه گؤزلریمدن توکولن یاش
منه رحم ائیله مه یینجا گئجه گوندوز یاغارام من
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.
 

می کاسه سینده عکسیوی گوردوم،دوشوب دئدیم//الله گورن یوخو گورورم یا اویانمیشام//بیرلحظه من ده می کیمی گیردیم پیاله یه//چون ایستدیم توتام سنی،گوردوم جالانمیشام
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.

آخدیرما اوزونه گؤز یاشلارینی/ سنی گؤز یاشینا باغیشلامارام/ آنامیشام اورگین داشداندی/ سنین آند اولا داشینا باغیشلامارام
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.
 

سن گئدین غربته من وطن ده یه م / من آغلار قالسامدا سن گولر یاشا! / عمرومون گؤنله ری چنلی بورانلی / سنین حسرتینده چیخاجاق باشا
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.

 

 

سن منیم‌سن, من ده سنین. عشقیم, سن ده من‌دن دویما باشقا بیریسینه ئویما منی سنسیزلیکده قویما سن منیم‌سن, من ده سنین
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.
 

گوزَل لرین قلبی سن شیرین دیلین قندی سن دنیالار سنه قربان اورگمین بندی سن
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.

هرطبیبه سویلدیم دردین دواسین گورمدیم-
گلشن عمریم سارالدی هیچ صفاسین گورمدیم,
تاپمادیم فانی جهاندا بیر حقیقی آشنا-
هرکسین چکدیم جفاسین هیچ صفاسین گورمدیم
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.

یاغیش یاغسا دریا سویون نینیرم گل اولماسا باغبانی نینیرم منیم بو قلبیمده اولان سنسن سن اولماسان بو دنیانی نینیرم!
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.

آی ظالیم کونلومه بتر توخوندون/ گوناهکارسان گوناهیندان کئچمرم / یئر اؤزونده سنی آلاه سانیردیم/ یالانچی!!باشینا دای آند ایچمرم
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

.

 

من دئمیــــرم آی اولماز یاز اولماسا، یای اولماز چوخ ننه لر قیــــز دوغار بیزیم قیـــــزا تای اولماز
.

اس ام اس آذری | اس ام اس ترکی | اس ام اس | خرداد

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سرزمینی از جنس کره
  • دانلود مقاله
  • دانلود نرم افزار
  • دانلود بازی فیلم داستان نرم افزار
  • اخباردنیای بازی
  • ذهن من
  • کمیاب ترین اطلاعات موجودات زنده
  • اس ام اس | جوک 92
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • حسن محمدی
  • . . . تنهایی . . .
  • بروزترین سایت سرگرمی و تفریحی] [تک نیوز]
  • تفریح و سرگرمی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دانلود رایگان اهنگ
  • جی تی ای ادیتر
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • پرتال تفریحی و سرگرمی Cool Fun
  • مهرپویا
  • دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • پی سی و یک دانلود
  • جزیره ی دانلود
  • دیا موزیک
  • دانلود کتاب ، مجله و رمان
  • عکس های ایرانی
  • ??????? ??
  • تفریحی و سرگرمی
  • پویا دانلود
  • پايگاه اينترنتي نهاد بلوچستان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • چت روم
  • بوی ظهور
  • ویکی دانلود ها
  • بن دانلود
  • آواز زندگی..........
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • یه پسر سمپادی بی کار
  • اس ام اس بازان
  • تهران موزیک - دانلود آهنگ و فول آلبوم
  • تفریحی کلاب فور یو
  • بانک اس ام اس
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1846
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 419
  • باردید دیروز : 2,474
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 419
  • بازدید ماه : 38,319
  • بازدید سال : 221,054
  • بازدید کلی : 1,142,707
  • کدهای اختصاصی